Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore)
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore)
Mikä tässä oikein mättää? En viitsisi soitella taas Apple -tukeen tällaisesta asiasta. Onko teillä ollut vastaavaa? Liitteenä vähän näyttökuvia, että mitä tässä oikein tapahtuu.
iPhone XS 256Gt
iPhone 7 Plus 128Gt
Macbook Pro Retina 13" (early 2015)
Apple Watch series 2
Apple AirPods 2
iPhone 7 Plus 128Gt
Macbook Pro Retina 13" (early 2015)
Apple Watch series 2
Apple AirPods 2
Re: Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore
Jos kortti valtuutettu ulkomaan maksuihin ja tiedot varmasti oikein, niin kannattaa kokeilla mobiilinetin kautta eli ottaa Wi-Fi pois. Voi olla DNS ongelma.
Re: Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore
Kiitos neuvosta. Ei kuitenkaan mitään muutosta, vaikka otin WiFin pois käytöstä. Katselen nyt hetken aikaa, ja jos ongelma ei häviä aikanaan niin soittelen tuonne Applen tukeen.egoste kirjoitti:Jos kortti valtuutettu ulkomaan maksuihin ja tiedot varmasti oikein, niin kannattaa kokeilla mobiilinetin kautta eli ottaa Wi-Fi pois. Voi olla DNS ongelma.
iPhone XS 256Gt
iPhone 7 Plus 128Gt
Macbook Pro Retina 13" (early 2015)
Apple Watch series 2
Apple AirPods 2
iPhone 7 Plus 128Gt
Macbook Pro Retina 13" (early 2015)
Apple Watch series 2
Apple AirPods 2
Re: Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore
Tämä nyt lähinnä muistuttaa Applen tukisivuilla ongelmaasi:
https://support.apple.com/fi-fi/HT203005
Onko aiemmassa ostohistoriassa veloitus, joka ei ole mennyt läpi?
https://support.apple.com/fi-fi/HT203005
Onko aiemmassa ostohistoriassa veloitus, joka ei ole mennyt läpi?
Viimeksi muokannut Ilkka66, 1.1.2019 klo 19.59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 15 Pro, MacBook Pro 14” M2, Apple TV 4K
- kaulahuivi
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 25.5.2006 klo 16.49
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Virhe laskutustietojen antamisessa ja ostoissa (AppStore
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Kyseessä on bugi Applen palveluissa. Pääset siitä eroon poistamalla maksutietosi ja antamalla ne uudelleen. Jos voit tehdä uudelleen antamisen iTunesin Windows-versiolla, sujuu asia jostakin syystä paremmin. Ihmeellistä, mutta näin on asia. Jossain toisessa ketjussa kärsittiin samasta pulmasta maksutietojen kanssa ja tietojen uudelleen syöttö auttoi kuten minuakin aiemmin.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit