Ongelmaan ei auta markkinointikielto, koska yritysliittymä.
Soittajat siis enimmäkseen ”b2b”- rassukoita, teleoperaattoreita jotka jaksaa viikosta toiseen (vaihtuu muuten nuo ”terkkuja Telialata”- firma tiuhaan. Soittavat jopa ”samalta” tarjoajalta jolla firman liittymät jo on, eikä edes tiedä niistä...) Lisäksi kaikenmaailman markkinointihutkimuksia jne. Turhia puheluita tulee läjäpäin, kymmeniä päivässä. Nyt koronan? Myötä tuntuu oikein olevan buumi päällä. Varmaan pakottavat kaikki työttömät ottamaan puhelinmarkkinointityön vastaan, korvausten menetyksen uhalla?
Vastaamatta jättäminenkään ei oikein asiakaspalveluyrityksessä ole ratkaisu.
Puhepostikaan, ”nyt ei jouda, laita viesti” ei ole ihan paras ratkaisu jos linjalla olikin ostava asiakas.
Mikä siis neuvoksi? Pittääkö nöyrtyä ostamaan antero-puhelin tuleville puheluille
