Olen katsonut aiheesta joitain youtube-videoita, mutta mielelläni kyselisin täältäkin entisiltä Android-käyttäjiltä että mitkä ovat olleet suurimmat hyvät ja huonot puolet vaihdettuanne iPhoneen?
Mitä puuttuvia asioita jäitte kaipaamaan eniten, mikä uusi asia yllätti eniten positiivisesti?
Jos yhtään itseäni tunnen niin kokeiluni kestänee korkeintaan joitain kuukausia, mutta mistäs sitä tietää vaikka yllättäisin itseni. Aiempaa omenakokemusta on vain Macbook Air M1:stä, joka on ollut pääasiallinen tietokoneeni kolmen vuoden ajan, ja tämä on ehdottomasti paras yksittäinen teknologiavempele jonka olen koskaan omistanut.
Softapuolella eniten etukäteen mietityttää kalenteri, nykyään käytän aCalendar +:aa, ja sen kanssa synkkaan muiden kanssa muutamia Google-tilien kalentereita. Onnistuuko tämä yhtä helposti ja monipuolisesti ompulla?
Youtuben osalta olen tottunut ilmaiseen mainoksettomaan kokemukseen Revancedin (tai millä nimellä se nykyään kulkeekaan) sekä Sponsorblockin myötä. Näille joutunee heittämään hyvästit? Tämä on etukäteen ollut yksi suurimmista kynnyskysymyksistä.
Mites näppäimistö, ilmeisesti saa ihan samanlaisen Swiftkeyn kuin Androidilla, eli numerorivi näkyy aina ja erikoismerkkejä saa painamalla kirjaimia pitkään?
Pistän samanlaisen ketjun myös Matkapuhelinfoorumin puolelle, älkää ihmetelkö jos tulee sielläkin vastaan