![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Minulla siis iPhone 3GS (16GB) ja on nyt reilun viikon verran jumitellut oudosti.
Aluksi lakkasi toimimasta Safari, avaa sen mutta kun yrittää siirtyä sivuille niin palauttaa heti kotivalikkoon. Samaa vikaa tekee esim. iTunes, App Store, YouTube, Mail... jne.. Nyt parina päivänä esim. App Store on toiminut ja toimi parhaiten kun olin GPRS verkossa?? App Store ei kuitenkaan antanut tehdä päivityksiä kun ilmoittaa ettei saa yhteyttä iTunes Storeen.. YouTubekin on alkanut toimimaan mutta takkuisesti, Mail toimii satunnaisesti.. Hakee kyllä postit mutta ei päästä aina avaamaan/lukemaan viestiä -> Palauttaa kotivalikkoon, välillä taas toimii ihan ok.. Safari sen sijaan ei toimi.. Mennyt vähän niin että kun YouTube toimii niin iTunes ei enää toimi, tai jos iTunes toimii niin Mail ei toimi.. Olen koittanut nollata esim. verkkoasetukset, synkronoinut ja tarkastanut että on päivitykset ajantasalla.. Nyt ei vaan enää keksi että mitä vielä voisi koittaa? Tietenkin voisin tehdä sen palautuksen, mutta viimeksi hävisi osa viesteistä jne. Jos vain joku keksii mitä vois tehdä niin olisin kyllä ikionnellinen