Pelastakaa blondi pulasta!

Viesti Kirjoittaja alicia00 »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iOS=firmwarealicia00 kirjoitti:Hei yks tyhmä kysymys, onko IOS ja Firmwire sama, ja mistä tiedän mikä mulla on??
Jep! Tolla ohjeella pitäis onnistua jailbreak ja unlock.alicia00 kirjoitti:Sain selville että versio on 4.3.2 ja modeemin firmwire 05.16.02, kysymys kuuluu, onko mitään mahdollisuuksia jailbreakata ja unlockata vai pitääkö odottaa et se tulee mahdolliseksi joskus tulevaisuudessa? joku puhu et se olis tulossa ihan viikkojen sisällä..
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=14563&laid=
löysin tällaist ohjeet, onko tämä tarkoitettu mun versioon ja voinko tehdä tän mukaan?puhelimessa ei oo tällä hetkellä mitään ylimääräisiä ohjelmia,tiedostoja yms. joten oon ottanu itunesin kautta varmuuskopion, mut siinä meni alle minuutti, onko ok?
Kiitos kovasti vastauksista, edelleen hieman hukassa..
Sun pitää "päivittää" baseband 06.15 versioon mutta tällöin GPS ei enää toimi.alicia00 kirjoitti:Allrighty! Vihdoin edes jonkimmoinen haju et oikeilla jäljillä ollaan, kiitos tästä!
Tää jäi hieman häiritsemään: [i]"Make sure not to update to iOS 4.3.2 if you need an unlock as one is not yet available unless you opt to use the iPad baseband."[/i]
eli jos haluaa myös unlockin niin EI pitäisi päivittää 4.3.2, koska sitä ei ole saatavilla.. menee nyt hieman sekavaksi.
IMPORTANT FOR UNLOCKERS
During this process you can update your baseband to the 06.15 version. If you are on 05.14 or 05.15 or higher you will need to do this to unlock. You do not need to do this for jailbreak only. Please read the following very carefully before deciding whether to do this. You can find out baseband version here.
Eli kun mun modeemin firmware on 05.16.02 niin pitääkö se päivittää siihen 06.15 versioon, onko kellään kokemusta tästä 4.3.2 jailbreakista ja kytkyn poistosta? kannattaako ensikertalaisen ottaa riski ja mitä voi pahimmillaan tapahtua? kiitos!
Viesti Kirjoittaja Maxtor »
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”