Pelastakaa blondi pulasta!
iPhone 3GS iOS 4.3.2 unlock
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
alicia00
iPhone 3GS iOS 4.3.2 unlock
Viesti Kirjoittaja alicia00 »
Hei! Tänään ostin kytkyllä olevan iphonen tutultani ja hän sanoi päivittäneensä sen uusimpaan firmwareen(?) jolloin versio on 4.3.2, kysymys kuuluukin miten saan sim-lukituksen pois jotta voin käyttää muuta kuin soneran-korttia?Olen ymmärtänyt että päivitettyyn versioon jailbreak & unlock ei ole mahdollista..Onko siis mahdollista saada takaisin siihen vanhempaan versioon jotta unlock onnistuisi? En kuitenkaan ole ennen iphonea käyttänyt joten kaikki on ihan uutta ja olen hieman pihalla..
Viimeksi muokannut kallekilponen, 23.4.2011 klo 22.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iphone 6 16GB White
Ipad 3 Retina 16 GB + Cellular Black
MacBook Pro 13" 2012
MacBook Pro 13" 2012
-
MasBe
Re: Iphone 3gs ios 4.3.2 unlock
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Lukaseppa tää ketju läpi: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 0&t=162216
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
alicia00
Re: iPhone 3GS iOS 4.3.2 unlock
Hei yks tyhmä kysymys, onko IOS ja Firmwire sama, ja mistä tiedän mikä mulla on??
Iphone 6 16GB White
MacBook Pro 13" 2012
MacBook Pro 13" 2012
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
iOS=firmwarealicia00 kirjoitti:Hei yks tyhmä kysymys, onko IOS ja Firmwire sama, ja mistä tiedän mikä mulla on??
Asetukse--->yleiset---->tietoja----->versio
MacBook Air M1
-
alicia00
Sain selville että versio on 4.3.2 ja modeemin firmwire 05.16.02, kysymys kuuluu, onko mitään mahdollisuuksia jailbreakata ja unlockata vai pitääkö odottaa et se tulee mahdolliseksi joskus tulevaisuudessa? joku puhu et se olis tulossa ihan viikkojen sisällä..
http://iclarified.com/entry/index.php?enid=14563&laid=
löysin tällaist ohjeet, onko tämä tarkoitettu mun versioon ja voinko tehdä tän mukaan?puhelimessa ei oo tällä hetkellä mitään ylimääräisiä ohjelmia,tiedostoja yms. joten oon ottanu itunesin kautta varmuuskopion, mut siinä meni alle minuutti, onko ok?
Kiitos kovasti vastauksista, edelleen hieman hukassa..
löysin tällaist ohjeet, onko tämä tarkoitettu mun versioon ja voinko tehdä tän mukaan?puhelimessa ei oo tällä hetkellä mitään ylimääräisiä ohjelmia,tiedostoja yms. joten oon ottanu itunesin kautta varmuuskopion, mut siinä meni alle minuutti, onko ok?
Iphone 6 16GB White
MacBook Pro 13" 2012
MacBook Pro 13" 2012
-
tuomaril
Jep! Tolla ohjeella pitäis onnistua jailbreak ja unlock.alicia00 kirjoitti:Sain selville että versio on 4.3.2 ja modeemin firmwire 05.16.02, kysymys kuuluu, onko mitään mahdollisuuksia jailbreakata ja unlockata vai pitääkö odottaa et se tulee mahdolliseksi joskus tulevaisuudessa? joku puhu et se olis tulossa ihan viikkojen sisällä..
MacBook Air M1
-
alicia00
Allrighty! Vihdoin edes jonkimmoinen haju et oikeilla jäljillä ollaan, kiitos tästä!
Tää jäi hieman häiritsemään: [i]"Make sure not to update to iOS 4.3.2 if you need an unlock as one is not yet available unless you opt to use the iPad baseband."[/i]
eli jos haluaa myös unlockin niin EI pitäisi päivittää 4.3.2, koska sitä ei ole saatavilla.. menee nyt hieman sekavaksi.
IMPORTANT FOR UNLOCKERS
During this process you can update your baseband to the 06.15 version. If you are on 05.14 or 05.15 or higher you will need to do this to unlock. You do not need to do this for jailbreak only. Please read the following very carefully before deciding whether to do this. You can find out baseband version here.
Eli kun mun modeemin firmware on 05.16.02 niin pitääkö se päivittää siihen 06.15 versioon, onko kellään kokemusta tästä 4.3.2 jailbreakista ja kytkyn poistosta? kannattaako ensikertalaisen ottaa riski ja mitä voi pahimmillaan tapahtua? kiitos!
Tää jäi hieman häiritsemään: [i]"Make sure not to update to iOS 4.3.2 if you need an unlock as one is not yet available unless you opt to use the iPad baseband."[/i]
eli jos haluaa myös unlockin niin EI pitäisi päivittää 4.3.2, koska sitä ei ole saatavilla.. menee nyt hieman sekavaksi.
IMPORTANT FOR UNLOCKERS
During this process you can update your baseband to the 06.15 version. If you are on 05.14 or 05.15 or higher you will need to do this to unlock. You do not need to do this for jailbreak only. Please read the following very carefully before deciding whether to do this. You can find out baseband version here.
Eli kun mun modeemin firmware on 05.16.02 niin pitääkö se päivittää siihen 06.15 versioon, onko kellään kokemusta tästä 4.3.2 jailbreakista ja kytkyn poistosta? kannattaako ensikertalaisen ottaa riski ja mitä voi pahimmillaan tapahtua? kiitos!
Iphone 6 16GB White
MacBook Pro 13" 2012
MacBook Pro 13" 2012
-
tuomaril
Sun pitää "päivittää" baseband 06.15 versioon mutta tällöin GPS ei enää toimi.alicia00 kirjoitti:Allrighty! Vihdoin edes jonkimmoinen haju et oikeilla jäljillä ollaan, kiitos tästä!
IMPORTANT FOR UNLOCKERS
Noilla ohjeilla pitäis onnistua.
MacBook Air M1
-
alicia00
Ongelmia sataa, jailbreak onnistui, sain päivitettyä myös bandbase 06.15, mutta siinä vaiheessa kun aloin Cydian kautta,laittamaan ultrasn0wta niin puhelin jumittu puolisen tuntia ettei mitään voinut tehdä,ja päädyin resetoimaan varmuuskopiosta,tuloksena edelleen 06.15, mutta nyt MIKÄÄN sim-kortti ei toimi edes se soneran millä ennen tota vielä pelas.
Kovasti kaivataan vinkkejä onko mitään tehtävissä ja miten?
Eli tarkoituksena siis unlockata tuo kytky. Kiitoksia
Kovasti kaivataan vinkkejä onko mitään tehtävissä ja miten?
Eli tarkoituksena siis unlockata tuo kytky. Kiitoksia
Iphone 6 16GB White
MacBook Pro 13" 2012
MacBook Pro 13" 2012
-
Maxtor
Viesti Kirjoittaja Maxtor »
kaipa se puhelin on mennyttä kun ei enään edes huoli tuota orgi simiä
Takuukin loppuis sitten tähän
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka