Päivitin eilen iOS5:n. Toimi kaikki kuin rasvattu salama. Menin leffaan ja laitoin puhelimen pois päältä. Lähdin leffasta ja laitoin puhelimen uudelleen päälle. Kaikki näyttäisi toimivan, vaan ei toimi. Puhelin näyttää, että 3G verkko toimisi täysillä palkeilla, mutta puhelin ei vain ole yhteydessä verkkoon. WiFin kautta yhdistää normaalisti, mutta ei 3G:llä. Liittymä on Saunalahti, ja ainakaan niiden sivuilla ei ole ilmoituksia mistään häiriöistä. Jonotan parhaillaan asiakaspalveluun. Ongelma on nyt ollut eilisen illan ja tämän aamun. Koko ajan verkko näyttää täysiä 3G-palkkeja, mutta yhteyttä ei vain ole.
Anyone??
iOS 5:n päivittämisen jälkeen toimi 1 päivän hyvin, mutta...
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 304
- Liittynyt: 28.5.2008 klo 13.38
iOS 5:n päivittämisen jälkeen toimi 1 päivän hyvin, mutta...
Viesti Kirjoittaja TeemuKorhonen »
-
- Viestit: 304
- Liittynyt: 28.5.2008 klo 13.38
Re: iOS 5:n päivittämisen jälkeen toimi 1 päivän hyvin, mutt
Viesti Kirjoittaja TeemuKorhonen »
Vastaan itse omaan viestiini. Soitin Saunalahdelle. Ystävällinen miesääni ilmoitti, että jonotusaika on alle 15 minuuttia. Noin 36 minuuttia myöhemmin minulle vastattiin ja aikansa päiviteltyään asiakaspalvelija päätti luoda käyttäjätilini uudelleen. Tämän jälkeen lopetimme puhelumme, käynnistin puhelimeni uudelleen, ja tämän jälkeen 3G näyttäisi toimivan.
Tarinan opetus: Saunalahden jonotusajoissa ei ole mitään järkeä.
Tarinan opetus: Saunalahden jonotusajoissa ei ole mitään järkeä.
-
- Viestit: 2748
- Liittynyt: 18.1.2010 klo 22.37
- Paikkakunta: Lahti
Re: iOS 5:n päivittämisen jälkeen toimi 1 päivän hyvin, mutt
Viesti Kirjoittaja Delli »
Tuota Saunalahden verkko tekee välillä, palkit täysilla mutta data ei liiku mihinkään, 'ominaisuus' ollut keväästä 2011 asti.TeemuKorhonen kirjoitti:Päivitin eilen iOS5:n. Toimi kaikki kuin rasvattu salama. Menin leffaan ja laitoin puhelimen pois päältä. Lähdin leffasta ja laitoin puhelimen uudelleen päälle. Kaikki näyttäisi toimivan, vaan ei toimi. Puhelin näyttää, että 3G verkko toimisi täysillä palkeilla, mutta puhelin ei vain ole yhteydessä verkkoon. WiFin kautta yhdistää normaalisti, mutta ei 3G:llä. Liittymä on Saunalahti, ja ainakaan niiden sivuilla ei ole ilmoituksia mistään häiriöistä. Jonotan parhaillaan asiakaspalveluun. Ongelma on nyt ollut eilisen illan ja tämän aamun. Koko ajan verkko näyttää täysiä 3G-palkkeja, mutta yhteyttä ei vain ole.
Anyone??
Viimeksi muokannut Delli, 14.10.2011 klo 10.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
iPad (2018) 32GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2019, Apple Watch 9.0 44mm
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit