En löytänyt tällä aiheella vielä yhtään ketjua, joten tein siitä uuden siltä varalta että jollain muulla on sama ongelma...
Eli puhelimena on iLuuri4 ja ongelmat alkoi iOS5-päivitysten tultua. Ensin puhelin saattoi puhelua vastaanotettaessa mennä jumiin, siten että värinä jäi yhtäjaksoisesti päälle, eikä reagoinut mihinkään muuhun kuin resetointiin. Muutaman kerran teki siis tuota...
Sitten se rupesi yhtäkkiä soittelemaan äidilleni itsekseen. Ensin luulin olevani vainoharhainen, kun puhelin oli monesti näiden puheluiden aikaan kädessä tai taskussa... Luulin hipaiseeni vahingossa jotain tai sitten VoiceDialin menneen vahingossa päälle.
Nyt olen sitten kaksi kertaa todistanut kun puhelin pöydällä ollessaan ihan omatoimisesti soittaa puhelun äidilleni...
Tuokin on itseasiassa niin perhanan huvittavaa, että pääasiassa se soittelee äiskälleni, mutta on se muutaman kerran soittanut myös joillekin kavereilleni...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ratkaisuksi olen pari kertaa palauttanut luurin tehdasasetuksiin ja sitten varmuuskopioista palauttanut ennalleen, mutta eipä ole auttanut, kun eilen se taas itsekseen rimpautteli äiskälle.
Olen yrittänyt Googletella ja löytänyt muutaman viestiketjun aiheesta, mutta mitään apua en ole niistä saanut...
Onko kellään muulla kokemuksia tällaisesta?
Kovasti pidän iLuurista, mutta alkaa tämä älypuhelin olemaan vähän liian älykäs mulle, jos se tuolla lailla ennakoi noita puheluita...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kiitoksia kovasti jo etukäteen kaikille!