Jostain syystä puhelimen mikrofoni lakkasi toimimasta. Tarkoitan sitä mikrofonia, joka on pienemmän kameran vieressä. Alueen lähellä on katkaisinnappi ja kuuloke liitäntä.
Eli vika ilmenee sillä, että jos soitan tai minulle soittaa niin ääntä ei kuulu ellen aseta kuullokkeita tai laita kautinasetusta.
Onko jotain niksiä, jolla saisi toimimaan vai? Buutannut olen. Mahtaako olla kallis operaatio korjauttaa?
Puhelin on iPhone 4. Tehdastakuu meni umpeen Tammikuussa, mutta kaverini sanoi, että oikeasti takuu on kuluttujasuojalain vuoksi 2 vuotta. Eli saisiko tuon korjautettua takuuseen silti?
Kaiutin ei toimi
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kaiutin ei toimi
Viesti Kirjoittaja Lyijykynä »
Viimeksi muokannut Lyijykynä, 1.5.2012 klo 12.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Mikrofoni ei toimi
Viesti Kirjoittaja pallo »
Tarkennuksena - ääntä siis ei kuulu sinulle (ts. kaiutin ei toimi) vai ääntä ei kuulu vastapuolelle (ts. mikrofoni ei toimi). Kumba?Lyijykynä kirjoitti:Jostain syystä puhelimen mikrofoni lakkasi toimimasta. Tarkoitan sitä mikrofonia, joka on pienemmän kameran vieressä. Alueen lähellä on katkaisinnappi ja kuuloke liitäntä.
Eli vika ilmenee sillä, että jos soitan tai minulle soittaa niin ääntä ei kuulu ellen aseta kuullokkeita tai laita kautinasetusta.
Onko jotain niksiä, jolla saisi toimimaan vai? Buutannut olen. Mahtaako olla kallis operaatio korjauttaa?
Puhelin on iPhone 4. Tehdastakuu meni umpeen Tammikuussa, mutta kaverini sanoi, että oikeasti takuu on kuluttujasuojalain vuoksi 2 vuotta. Eli saisiko tuon korjautettua takuuseen silti?
Mulla on oma oletus, muttei se välttämättä ole oikea siis kunnen tunne ko. laitetta. Isseasiassa laitteesta joka on kyseessä ei ole mtn tietojakaan...
Viimeksi muokannut pallo, 1.5.2012 klo 11.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Lyijykynä »
Jos soitan tai minulle soitetaan niin en kuule vastapuolen ääntä. Sen sijaan jos kytken kuulokkeet tai kaiutin asetuksen, jolloin ääni kuuluu koko tilaan niin puhetta kuuluu. Näin ollen olettaisin vian olevan siinä kaiuttimessa, joka laitetaan korvan viereen puhuessa.
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Korjaa vaikka otsikkoonkin sitten kaiutin, ei mikrofoni...Lyijykynä kirjoitti:Jos soitan tai minulle soitetaan niin en kuule vastapuolen ääntä. Sen sijaan jos kytken kuulokkeet tai kaiutin asetuksen, jolloin ääni kuuluu koko tilaan niin puhetta kuuluu. Näin ollen olettaisin vian olevan siinä kaiuttimessa, joka laitetaan korvan viereen puhuessa.
Viimeksi muokannut pallo, 1.5.2012 klo 11.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka