iPod ei näy iTunesissa! [ratkennut]
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 3.9.2010 klo 20.26
iPod ei näy iTunesissa! [ratkennut]
Viesti Kirjoittaja BliNd »
Olen googlannut netistä ratkaisua tähän ongelmaan, mutta en ole löytänyt mitään toimivaa keinoa. Uudenkarhea iPod touch ei näy iTunesissa, eikä myöskään vanha iPod touch 2G, joka on ennen näkynyt iTunesissa aina. Ensimmäisen kerran tuo iPod taisi näkyä iTunesissa, jolloin tarkistin että laitteessa on uusin päivitys. Seuraavalla kerralla kun halusin siirtää pari biisiä iPodiin, sitä ei näkynyt iTunesissa. Windows kyllä huomaa iPodin, ja väittää tätä kameraksi. Olen kokeillut eri koneilla, kummallakin iPodilla eikä toimi. Edessä on iPodin palautus jos ei edes musiikkia pysty siirtämään koneelta laitteeseen. EDIT: Ilmeisesti ohjelma nimeltä Comodo Firewall blokkasi iTunesia tai jotain sinne päin. Poistin sen ja nyt toimii, kiitos kuitenkin kaikille jotka vaivautuivat apuaan antamaan.
Viimeksi muokannut BliNd, 26.8.2012 klo 19.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 15274
- Liittynyt: 14.1.2011 klo 20.24
- Paikkakunta: Riihimäki
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 3.9.2010 klo 20.26
Re: iPod ei näy iTunesissa!
Viesti Kirjoittaja BliNd »
Ei toiminut. Vieläkin tulee tällainen ilmoitus: "iTunes ei voinut yhdistää tähän iPhoneen. Tuntematon virhe (0xE8000065)"tuomaril kirjoitti:Asenna iTunes uusiksi.
-
- Viestit: 4702
- Liittynyt: 4.11.2007 klo 13.32
- Paikkakunta: Tampere
Re: iPod ei näy iTunesissa!
Viesti Kirjoittaja atheos »
http://support.apple.com/kb/TS3221?viewlocale=fi_FI
Alimpana lockdown-kansioon liittyvä ohje. Onko kokeiltu?
Alimpana lockdown-kansioon liittyvä ohje. Onko kokeiltu?
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: 3.9.2010 klo 20.26
Re: iPod ei näy iTunesissa!
Viesti Kirjoittaja BliNd »
Kokeilin jo aiemmin tuota, mutta kokeilin nyt uudestaan uudelleenasennuksen takia. Ei toiminut, tulee yhä sama virheilmoitus.atheos kirjoitti:http://support.apple.com/kb/TS3221?viewlocale=fi_FI
Alimpana lockdown-kansioon liittyvä ohje. Onko kokeiltu?
Viimeksi muokannut BliNd, 26.8.2012 klo 12.21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit