Päivityksen yhteydessä myös tekstiviestin mukana (imessagen) menee sähköpostiosoite jolla kirjauduin päivittääkseni puhelimen. En halua että osoite näkyy lähettäjälle. Kuinka saan sen poistettua?
Olen erittäin kiitollinen vastauksista
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Ansku82 »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Tuon sähköpostin näkymisen saa pois niin, että valitsee asetuksista, että näyttää ensisijaisesti aina puhelinnumeron viestiä lähettäessä.Ansku82 kirjoitti:Miten saan poistettua päivityksen yhteydessä tulleet syntymäpäivät kalenterista (Facebook kavereiden syntymäpäivät on päivittyneet puhelimen kalenteriin)? Siis sillein että ne mitkä olen itse lisännyt jää ja ne mitkä on facebookista tulleet (yli 600 kpl) saisi pois?
Päivityksen yhteydessä myös tekstiviestin mukana (imessagen) menee sähköpostiosoite jolla kirjauduin päivittääkseni puhelimen. En halua että osoite näkyy lähettäjälle. Kuinka saan sen poistettua?
Viesti Kirjoittaja ChrisuN »
Facebookin osatlta. Asetukset -> Facebook -> Päivitä kaikki yhteystiedot. <- tuo pois niin ei näytä FB asioita yhteystiedoissa.Cathi777 kirjoitti:Tuon sähköpostin näkymisen saa pois niin, että valitsee asetuksista, että näyttää ensisijaisesti aina puhelinnumeron viestiä lähettäessä.Ansku82 kirjoitti:Miten saan poistettua päivityksen yhteydessä tulleet syntymäpäivät kalenterista (Facebook kavereiden syntymäpäivät on päivittyneet puhelimen kalenteriin)? Siis sillein että ne mitkä olen itse lisännyt jää ja ne mitkä on facebookista tulleet (yli 600 kpl) saisi pois?
Viesti Kirjoittaja Ansku82 »
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”