Eli semmosta ongelmaa että herätyskello ei toimi ios 6.0.1 päivityksen jälkee, siten että kun illalla laitat puhelimen laturiin ja sen jälkeen herätyksen päälle niin ei herätä...
kaverin puhelimesta löytyy ongelma ei siis minun
P.S saa siirtää sinne minne kuuluu jos tuli väärään paikkaan
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Viizei kirjoitti:Voiko ongelmaa kuvata hieman tarkemmin? Sammuttaakko hän puhelimen? Toistuuko tämä joka aamu?
Eli siis illalla kun menee nukkumaa niin laittaa luurin laturiin mutta ei sammuta sitä tietenkään vaan laittaa laturiin ja sitten herätyksen päälle ihan normaalisti. Ei toistu joka aamu vaan satunnaisesti
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Hei! Mulla on täsmälleen sama ongelma. Luulin että se on vain sitä, etten herää kelloon/laitan sen unenpöppörössä pois, mutta jos muilla on samansuuntaisia kokemuksia, uskaltanen uskoa, että vika on puhelimessa. Hmm
MacBook Pro 16" M2 Pro 2023
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
iTorsti kirjoitti:Hei! Mulla on täsmälleen sama ongelma. Luulin että se on vain sitä, etten herää kelloon/laitan sen unenpöppörössä pois, mutta jos muilla on samansuuntaisia kokemuksia, uskaltanen uskoa, että vika on puhelimessa. Hmm
Samanlaisia kokemuksia täälläkin. Tänään viimeksi nukuin pommiin.
Herätys joka päivä päälle manuaalisesti, ei automatiikkaa käyttäne, ei ole ollut kuin kerran ongelma kun oli näitä kesä/talviaikatsydeemejä aikoinaan, oiskohon vuosi pari sitten.
Minulla herätys on automaattisesti päällä aina arkisin, en ole siihen yli vuoteen koskenut kertaakaan ja aina on toiminut täysin moitteettomasti. Tämän aikana käytössä ovat olleet mallit 4, 4S ja 5. Kaikissa aina uusin käytettävissä oleva firmis ilman JB:tä.
Itsellä oli tänä aamuna samantyyppinen ongelma, mutta ei ihan kuitenkaan.
Ensimmäisellä kerralla herätys soi ihan normaalisti ja pistin miinus-napilla torkkua lisää (kuten aina ennenkin tähän asti). Eipä kuitenkaan enää soinut missään vaiheessa uudestaan. Kiirehdittyäni myöhässä töihin, huomasin että puhelimen näytössä näkyi se Herätys-laatikko, mutta siinä ei ollut sitä normaalia lopeta-nappia ollenkaan.
Aiemmin olen aina käyttänyt automaattista arkisin toimivaa hälytystä, eikä koskaan ole ollut ongelmaa. Tälle aamulle olin tehnyt käsin tuon herätyksen.