Tein ensimmäisen kerran jailbreakin ja ny tarvitsisin hiukan neuvoja/vinkkejä:
- kuinka uninstalloin JB ja palautan iosin takaisin menettämättä appseja (Jb tehty aivan ohjeiden mukaisesti, varmuuskopiot etc.) eli teenkö sen itunesissa palauttamalla varmuuskopiosta vai..
jos jollain on linkkiä johonkin selkeään ohjeistukseen(suomi tai englanti) niin kiitokset jo vastauksista etukäteen
Viimeksi muokannut kallekilponen, 8.2.2013 klo 2.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ehkä voisin yleisellä tasolla vielä varmistaa nykysuosituksen siitä, voiko JB:n aikana otetun varmuuskopion palauttaa ns. "puhtaaseen" puhelimeen? Ymmärrettävästi varmasti suositellaan aina täysin puhtaalta pöydältä aloitusta, mutta onko kenelläkään (lue: tuomaril) tietoa likaisen varmuuskopion palauttamisen todellisista riskeistä - hidastuminen tms.?
Juu, no oman kokemukseni perusteella ei tuolla ole mitään merkitystä. Olen siis todella "likaisiakin" varmuuskopioita palauttanut jailbreikkaamattomaan luuriin ja ei mitään valittamista. Olin ennen itsekkin siinä uskossa että tuo jotenkin voi aiheuttaa jotain ongelmia, mutta ei se mitään ongelmia aiheuta.
uutta kysymystä pukkaa! latailin package-päivityksiä ja nyt luuri koko ajan safe mode-tilassa . kysymys: näenkö jostain lataushistorian et tietäisin mitä pitäis remove? vai onko jotain parempaa ehdotusta..niin ja kiitokset edellisistä
cydiassa oli 4 packageen upgrade. en muista enää mitä ne oli. eli näenkö jostain historia mitä olen upgreidannu. olen pariin otteeseen restartannu safe modesta, mut hetken päästä se heittää takas safe modeen
latasin crash reportin ja se ilmoitti:
primary suspect:Torch.dylib
secondary suspects: Springtomize2.dylib ja UIKit
poistin torch ja springtomize2 ja lopetti lagaamasta. pitänee joskus myöhemmin installoida kyseiset ohjelmat uudelleen. onx nämä ihan normi ongelmia tweaksien kanssa uuden JB jälkeen?
Viimeksi muokannut steni, 8.2.2013 klo 10.14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
specseissä kyllä on et toimii sekä ios5&6 ja pitäs vielä tukea myös iphone 5(ittellä tosin ip4). mut eipä hätiä mitiä ihan hauskaa vaihtelua tää JB on tuonu tohon applen tavalliseen harmaaseen arkeen
olen päivittänyt puhelimeen ios 6.1 OTA, kuinka voin päivittää sen "uudelleen" itunesin kautta? vai onko sillä mitään väliä ennen JB kummalla tavalla se on päivitetty?