Joop, oma femma lähti huoltoon ja sain duunikaverilta nelosen, vai oisko oikeen ässän lainaan. Nyt tilanne on se, että meikäläisen saunalahden nano-sim ei kelpaa. on adapteria jne. Ja duunikaverilla luuri pelaa, hän kans kikkaili femman ja ton välillä, samalla kortilla.
Luuri on entinen Soneran kytky ja ei pitäis olla enää sim-lukittu. Toinen työkaveri(joka alkuperäinen omistaja) soitti tänään soneralle ja homman pitäs rulettaa ku hakkaan luurin kiini itunesiin.
vaan ei pelaa!
missä vika? mikä avuksi? orpoa olla ilman puhelinta...
iPhone 4 ja SIM-kortti ei kelepaa
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: 13.2.2012 klo 21.52
iPhone 4 ja SIM-kortti ei kelepaa
Viesti Kirjoittaja Hösö »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 28.8.2013 klo 22.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Viestit: 393
- Liittynyt: 4.12.2012 klo 10.02
Re: iPhone 4 ja SIM-kortti ei kelepaa
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Morosta,
Oliko siinä välissä kuinka pitkä aika kun hän soitti meille ja olit kokeilemassa iTunesissa? Joskus on tullut vastaan tapauksia että vapautuksessa on ollut viivettä, jopa useita tuntetja, joten jos kokeilet nyt niin mitäs se iTunes tekee nyt?
Jos lukitus ei poistu, eli iTunes ei ilmoittele edelleenkään mitään niin otahan sinä vielä kerran yhteys asiakaspalveluumme niin tehdään toi vapautus vielä varuiksi uudelleen. Sä voit ottaa yhteyttä, sen alkuperäisen omistajan ei tarvitse, kunhan sulla on IMEI tiedossa niin se riittää
Ja siis jos sulla vain on puhelin millä pääset soittamaan.
Jos toisenkaan kerran jälkeen toi homma toimi, sitten tulee mieleen että pitäis vaihtaa toinen sim-kortti, siinä on jotain probleemaa (tai esim. adapterin takia ei tunnista).
Tero@SoneraPartio
Oliko siinä välissä kuinka pitkä aika kun hän soitti meille ja olit kokeilemassa iTunesissa? Joskus on tullut vastaan tapauksia että vapautuksessa on ollut viivettä, jopa useita tuntetja, joten jos kokeilet nyt niin mitäs se iTunes tekee nyt?
Jos lukitus ei poistu, eli iTunes ei ilmoittele edelleenkään mitään niin otahan sinä vielä kerran yhteys asiakaspalveluumme niin tehdään toi vapautus vielä varuiksi uudelleen. Sä voit ottaa yhteyttä, sen alkuperäisen omistajan ei tarvitse, kunhan sulla on IMEI tiedossa niin se riittää

Jos toisenkaan kerran jälkeen toi homma toimi, sitten tulee mieleen että pitäis vaihtaa toinen sim-kortti, siinä on jotain probleemaa (tai esim. adapterin takia ei tunnista).
Tero@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/partio ja anna meille palautetta: https://link.webropolsurveys.com/S/DC3350D849FFD7F5
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit