Tervehdys! Minulla ja tyttärellä on sama Apple ID(siis kahdessa puhelimessa), jotta olen voinut ladata hänelle maksullisia ohjelmia. Päivitin torstaina oman puhelimeni ios7.0:aan ja tytär päivitti omansa tänään ja sitten ongelmat alkoivat. Tänään puhelimeeni ilmestyi tyttären yhteystiedot ja omani olivat hävinneet. Tyttären puhelimeen oli ilmestynyt hänen omiensa lisäksi minunkin yhteystiedot, jotka hän sittemmin poisti. Olen koittanut palauttaa yhteystiedot iCloudista ja tietokoneen varmuuskopiosta. Lisäksi nollasin kertaalleen oman puhelimeni. Yhteystietoni palautuvat hetkeksi varmuuskopiosta, mutta jos selaan vaikka suosikeihin, tietoni häviävät ja tilalle tulevat hänen tietonsa. Hermot alkaa mennä... Neuvoja KIITOS!!!
Muistelen jollakulla olleen osaksi samankaltainen ongelma. Ratkaisu saattoi olla, että estät puhelimen pääsyn verkkoon (oma WiFi pois ja SIM pois?) kun palautat sen varmuuskopiosta ja sitten otat iCloud-synkkauksen pois. Tai ehkä vain ensimmäiseksi (laitat lentokonetilan päälle ja sitten) poistat iCloud-synkkauksen ja tarkistat yhteystiedot vasta sitten. Sen jälkeen jompi kumpi luo itselleen uuden iCloud-tunnuksen jos sellaista tarvitsee mutta iTunes & App Storessa voitte pitää saman Apple ID:n niin softat toimivat. Sinun täytyy vain saada ne kadonneet yhteystiedot iCloudiin sitten kun sinne on liitetty samalla tunnuksella vain yksi laite. Arvelisin.