Tammikuussa ostettu iPhone 7 Plus 256GB toimi pari-kolme viikkoa moitteetta, mutta ilmoitti sitten että "SIM-kortin virhe" ja operaattorin kohdalla luki "Virheellinen SIM-kortti".
Tähän ei auttanut kuin normaali uudelleenkäynnistys, ja pelasi pari viikkoa oikein.
Sitten alkoi tekemään tämän saman jutun joka päivä.
Työnantajan kortti kun on kysymyksessä (elisa) otin omaan helppariin yhteyttä ja tekivät uuden kortin. Tämän jälkeen pelannut melkein kaksi viikkoa oikein, kunnes tällä viikolla on joka päivä tehnyt nuo ilmoitukset ja ei auta muu kuin uudelleenkäynnistys. Kokeiltu lentokonetilaa yms., mutta ei auta...
Ohjelmistoversio on uusin.
Muilla ollut samoja ongelmia? Voikohan kaksi korttia mennä hajalle näin lyhyen ajan sisällä?
Sen takia täällä kyselen, jos olisi jokin kivuttomampi keino kuin takuuseen vieminen, ettei tarvitsisi vanhaa Androidia kaivaa kaapista...
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
iPhone7 Plus ja SIM-korttiongelma
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
Re: iPhone7 Plus ja SIM-korttiongelma
Itse veisin huoltoon.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
Re: iPhone7 Plus ja SIM-korttiongelma
Mulla on myös tänä ongelma iphone 7 plussassa. Huomasin eilen tämän: https://9to5mac.com/2018/02/02/no-service-iphone-7/
Re: iPhone7 Plus ja SIM-korttiongelma
Tuo ongelma tosin ei pitäisi koskea Suomessa myytävää mallimerkintää
"Ongelma koskee vain iPhone 7 -puhelimia ja vain malliversioita A1660, A1780 ja A1669, joita on myyty syyskuun 2016 ja helmikuun 2018 välillä Kiinassa, Hong Kongissa, Japanissa, Macaossa ja Yhdysvalloissa."
"Ongelma koskee vain iPhone 7 -puhelimia ja vain malliversioita A1660, A1780 ja A1669, joita on myyty syyskuun 2016 ja helmikuun 2018 välillä Kiinassa, Hong Kongissa, Japanissa, Macaossa ja Yhdysvalloissa."
Viimeksi muokannut Sendaa, 4.2.2018 klo 13.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 15 Pro Max & Google Pixel 8 Pro | Apple Watch Ultra
Apple Macbook Pro 14” M2 Pro
Tesla Model Y
Apple Macbook Pro 14” M2 Pro
Tesla Model Y
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit