Kun katselen Apple tv:n kautta esim Viaplayta, c morea niin suomenkielinen tekstitys katoaa 5 min katselun jälkeen. Netflixiä en ole vielä kokeillut, onko siinäkin sama ongelma.
Poistun ohjelmasta ja alan katsoa uudestaan samasta kohtaa, tekstitys toimii ja taas 5 min jälkeen tekstitys häipyy. Luulen, että tämä ongelma tuli viime maanantaina kun uusi sw versio tuli Applen tuotteisiin.
Apple TV:n tekstitysongelma
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 2.10.2017 klo 17.46
Apple TV:n tekstitysongelma
Viesti Kirjoittaja Jykoskin »
Viimeksi muokannut jjpeltola, 24.9.2018 klo 10.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Viestit: 2557
- Liittynyt: 10.9.2005 klo 0.09
- Paikkakunta: Espoo
Re: Apple TV:n tekstitys ongelma
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Cmore kertoo sivuillaan että tekstitykset ei toimi tvOS 12 kanssa, liity beta programiin ja lataa tvOS 12.1 beta niin alkaa toimimaan.
https://beta.apple.com/sp/betaprogram/
https://beta.apple.com/sp/betaprogram/
Viimeksi muokannut dlspade, 24.9.2018 klo 7.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 2.10.2017 klo 17.46
Re: Apple TV:n tekstitys ongelma
Viesti Kirjoittaja Jykoskin »
Kiitos... En nyt ole Apple TV:n lähellä eli en pääse tarkastamaan tuota linkkiä.
Eli jos menen asetuksiin ja tarkastamaan sw ohjelmiston, niin ilmoittaako se siellä, että uusi ohjelmisto on ladattavissa vai kuinka lataan tuon beta version Apple TV:hen?
Eli jos menen asetuksiin ja tarkastamaan sw ohjelmiston, niin ilmoittaako se siellä, että uusi ohjelmisto on ladattavissa vai kuinka lataan tuon beta version Apple TV:hen?
-
- Viestit: 2557
- Liittynyt: 10.9.2005 klo 0.09
- Paikkakunta: Espoo
Re: Apple TV:n tekstitys ongelma
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Linkin kautta rekisteröidyt beta programmiin (tietokoneella) jonka jälkeen Apple TVn asetuksissa järjestelmäpäivitys kohdasta löytyy kohta mistä voit valita beta ohjelmiston käytön ja päivittää käyttiksen.
Beta programmiin pitää rekisteröityä samalla Apple idllä mitä käytät Apple TVssä.
Beta programmiin pitää rekisteröityä samalla Apple idllä mitä käytät Apple TVssä.
-
- Viestit: 224
- Liittynyt: 26.3.2016 klo 14.42
Re: Apple TV:n tekstitysongelma
Viesti Kirjoittaja Ratsumestari »
Tuossa on tuosta tvOS 12 tekstitysten ongelmasta Viaplaylla:Jykoskin kirjoitti:Kun katselen Apple tv:n kautta esim Viaplayta, c morea niin suomenkielinen tekstitys katoaa 5 min katselun jälkeen. Netflixiä en ole vielä kokeillut, onko siinäkin sama ongelma.
Poistun ohjelmasta ja alan katsoa uudestaan samasta kohtaa, tekstitys toimii ja taas 5 min jälkeen tekstitys häipyy. Luulen, että tämä ongelma tuli viime maanantaina kun uusi sw versio tuli Applen tuotteisiin.
https://asiakaspalvelu.viaplay.fi/tieto ... yttajille/
CMorella taas tuli varoitus niiden toimimattomuudesta jo ennen tvOS 12 julkaisua. Päivitin silti ja niiden aspa kertoili, että ongelma poistunee seuraavan korjauspäivityksen myötä. Netflixillä taas ei ole mitään ongelmaa niiden suhteen.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 2.10.2017 klo 17.46
Re: Apple TV:n tekstitysongelma
Viesti Kirjoittaja Jykoskin »
Kiitos avusta
Sain pikku sähläyksen jälkeen ladattua sen beta version ja testasin viaplayn ja c moren tekstityksen ja molemmat toimi...
KIITOS PALJON!!!
Sain pikku sähläyksen jälkeen ladattua sen beta version ja testasin viaplayn ja c moren tekstityksen ja molemmat toimi...
KIITOS PALJON!!!
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 25.9.2018 klo 10.45
Re: Apple TV:n tekstitysongelma
Viesti Kirjoittaja C More Official »
Moi kaikki,
Hyviä uutisia: olemme Applen kanssa korjanneet kyseistä ongelmaa ja Apple TV -sovelluksen päivittäminen 12.0.1 -versioon korjaa asian. Ja tiedoksi samalla, että myös mobiilin puolella asia on ratkeamassa pian.
-Anna C Morelta
Hyviä uutisia: olemme Applen kanssa korjanneet kyseistä ongelmaa ja Apple TV -sovelluksen päivittäminen 12.0.1 -versioon korjaa asian. Ja tiedoksi samalla, että myös mobiilin puolella asia on ratkeamassa pian.
-Anna C Morelta
Viimeksi muokannut C More Official, 25.9.2018 klo 10.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit