iPhone X – App Storen pankkivahvistus
Lähetetty: 6.3.2021 klo 12.59
Yritän ottaa käyttöön Simply Pianon 7 päivän kokeilujaksoa tekemällä tilauksen iPhonellani joka nykyään vaatii vahvistuksen pankkitunnuksilla.
App Store avaa Safarin ja kun painan Jatka nappia niin minulle avautuu pankin sivu johon pitäisi laittaa käyttäjätunnus (numeroita). Kun yritän laittaa tunnusta niin näppäimistö mikä ruudulle tulee näkyy vain puoliksi, toinen puoli ei näy ruudulla. Ruudun kääntäminenkään ei tunnu toimivan. Ongelma siis on etten pysty syöttämään tunnustani kun käytettävissä on vain numerot 1-5 jotka näkyy ruudulla. En tiedä onko tämä pankin ongelma vai Applen, pankkina on S-Pankki.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ehdotuksia mitä voisin kokeilla tai miten tuon voisi kiertää?
En usko että pystyn tilausta tekemään muuten kuin puhelimella. Taloudessa ei ole muita Applen laitteita joissa olisi riittävän tuore iOS/iPadOS.
App Store avaa Safarin ja kun painan Jatka nappia niin minulle avautuu pankin sivu johon pitäisi laittaa käyttäjätunnus (numeroita). Kun yritän laittaa tunnusta niin näppäimistö mikä ruudulle tulee näkyy vain puoliksi, toinen puoli ei näy ruudulla. Ruudun kääntäminenkään ei tunnu toimivan. Ongelma siis on etten pysty syöttämään tunnustani kun käytettävissä on vain numerot 1-5 jotka näkyy ruudulla. En tiedä onko tämä pankin ongelma vai Applen, pankkina on S-Pankki.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ehdotuksia mitä voisin kokeilla tai miten tuon voisi kiertää?
En usko että pystyn tilausta tekemään muuten kuin puhelimella. Taloudessa ei ole muita Applen laitteita joissa olisi riittävän tuore iOS/iPadOS.