Sivu 1/1

iPhone X – App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 6.3.2021 klo 12.59
Kirjoittaja GordonShumway
Yritän ottaa käyttöön Simply Pianon 7 päivän kokeilujaksoa tekemällä tilauksen iPhonellani joka nykyään vaatii vahvistuksen pankkitunnuksilla.
App Store avaa Safarin ja kun painan Jatka nappia niin minulle avautuu pankin sivu johon pitäisi laittaa käyttäjätunnus (numeroita). Kun yritän laittaa tunnusta niin näppäimistö mikä ruudulle tulee näkyy vain puoliksi, toinen puoli ei näy ruudulla. Ruudun kääntäminenkään ei tunnu toimivan. Ongelma siis on etten pysty syöttämään tunnustani kun käytettävissä on vain numerot 1-5 jotka näkyy ruudulla. En tiedä onko tämä pankin ongelma vai Applen, pankkina on S-Pankki.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Ehdotuksia mitä voisin kokeilla tai miten tuon voisi kiertää?

En usko että pystyn tilausta tekemään muuten kuin puhelimella. Taloudessa ei ole muita Applen laitteita joissa olisi riittävän tuore iOS/iPadOS.

Re: iPhone X - App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 6.3.2021 klo 14.51
Kirjoittaja nikusa
Jos pankkisi tukee Apple Payta, niin lisää se maksuvälineeksi AppStoreen ja poista se vanha kortti kokonaan.

Tosin mulla on sekä Apple Pay että Mastercard suoraan ja viimeksi tuli silti tuo varmennushässäkkä, vaikka Apple Pay oli listalla ykkösenä...

Re: iPhone X - App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 7.3.2021 klo 17.40
Kirjoittaja Delli
Vähän sama asia Säästöpankin kanssa (ei tue Apple Payta).

Kun koetan ostaa puhelimella (iPhone 12 ja uusin käyttis) jonkin sovelluksen sisäsen oston niin se vaatii pankin varmistuksen ja käyttäjätunnuksen syötän jälkeen tulee ruutu jossa punaisella tekstillä että 'istunto on vanhentunut' => mitää sisäisiä ostoja ei voi tehdä.

Re: iPhone X – App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 29.3.2021 klo 12.37
Kirjoittaja Jonesy
Sama vika Rahikaisella, S-Pankki myös täällä. En muista mitä olin maksamassa, mutta homma kusi sekä puhelimella että koneella S-Pankin korttimaksun vahvistukseen. Minulle ei edes tullut mitään vanhentunut istunto -tekstiä, vaan pelkkä tyhjä valkoinen sivu.

Lopulta kiersin homman lisäämällä maksutavaksi PayPalin, jonka kautta sitten maksoin sillä samalla kortilla, mikä ei suoraan S-Pankin kautta onnistunut. Kummalliseksi on maailma mennyt.

Re: iPhone X – App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 3.4.2021 klo 23.58
Kirjoittaja zormelin
Itselläni oli myös ongelmia S-Pankin kortin kanssa niin Apple:n kuin PayPallin kanssa. Vahvistus ei meinannut millään onnistua. Safarin asetuksista kun otin valinnan ”Estä seuranta sivujen välillä” niin katsos vaan => heti onnistui.

Tuossa S-Mobiilissa / sivussa on jotain pielessä, sillä esmes Nordean kortin suhteen ei ollut ongelmia.

Re: iPhone X – App Storen pankkivahvistus

Lähetetty: 4.4.2021 klo 14.53
Kirjoittaja Jonesy
Kiitos vinkistä, hyvä tietää! Täytyy muistaa kokeilla tätä seuraavalla kerralla.