Ongelmana on et tulee postia osoitteisiin @me.com ja @icloud.com eikä osoitteita saa pois.
Näihin tulevat postit tulee vain iphoneen, ei muihin laitteisiin.
Mikä äly on et apple luo tämmösiä osoitteita, eikä niitä saa kuoletettua, vai saako.
Tai saisko niihin jonkun automaatti vastauksen et osoitteeseen lähetettyjä posteja ei lueta?
Alkaa ihan oikeesti sieppaamaan tämä applen ”me tiedämme mikä on sinulle parasta”.
Mistä ihmiset kaivaa @me.com ja @icloud.com osoitteet?
Täällä voit kysyä mistä tahansa, jos et löydä vastausta muualta.
Re: Mistä ihmiset kaivaa @me.com ja @icloud.com osoitteet?
Ota Mail pois käytöstä siinä laitteessa, johon et viestejä halua. Asetukset - Mail - Tilit…
Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples
Viesti Kirjoittaja Andreas66 »
Kuka sinne postia lähettää jos et ole antanut osoitetta mihinkään?
Mac Mini M1 2020, Lenovo ThinkVision T27p 27" 4K, iPad Air 2, iPhone 14 Pro, Apple Watch 6 Cellular, Apple TV 4K, AirPods Pro.
Puhelimen Asetukset, oman nimen takaa, Sähköposti. Siinä on luettelo: Tavoitettavissa, sieltä voi saada pois.
Mitä väliä moisella on, sitä en ymmärrä. Mulla on @mac.com, me.com, icloud.com osoitteet ja kaikki tulee samaan postilaatikkoon. Niissä ei ole mitään eroa.
Mitä väliä moisella on, sitä en ymmärrä. Mulla on @mac.com, me.com, icloud.com osoitteet ja kaikki tulee samaan postilaatikkoon. Niissä ei ole mitään eroa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone SE 2022, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Kiitos, näitä osoitteita ei saa pois ja tällä hetkellä @me.com ja @icloud.com tulee vain puhelimeen.
- Täytyy selvittää miten ne saa iPad, MacBook ja iMac.
- Myös miten ne saa tulemaan mun käyttö postilaatikkoon.
Ostin lumilevyn firmasta ja lasku pompsahti @me.com laatikkoon, ehkä mun pitää kysyä mistä
ne kaivoi sen.
- Täytyy selvittää miten ne saa iPad, MacBook ja iMac.
- Myös miten ne saa tulemaan mun käyttö postilaatikkoon.
Ostin lumilevyn firmasta ja lasku pompsahti @me.com laatikkoon, ehkä mun pitää kysyä mistä
ne kaivoi sen.
iPhonen kanssa täytyy käytännössä olla joku Apple ID -tunnus. Hyvin usein sen on iCloud.com tai me.com -loppuinen sähköposti. Voisiko tässä tapauksessa olla niin, että tunnistaudut palveluun Applen tunnuksilla, jolloin se sähköposti tulee vähän niin kuin annettuna?
Muuten en oikein tajunnut ongelmaa ja aika varmaa on, että jollain tapaa olet sille viestin lähettävälle taholle sen oman sähköpostiosoitteesi antanut.
Muuten en oikein tajunnut ongelmaa ja aika varmaa on, että jollain tapaa olet sille viestin lähettävälle taholle sen oman sähköpostiosoitteesi antanut.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka