Väinämöinen kirjoitti:Hieman hämärä fiilis jäi myyjästä.
Myyjän mukaan alkuperäinen ostaja Soneran työntekijä, joka purkauttanut kytkyn..
Kuinkahan lailllista on ostaa puhelin kytkyhintaan, purkauttaa kytky..ilmasiks? Vai mikä status konsernin työntekijänä täs ketjus muuten on?
Vaikka pyydetty hinta tarjottiin, ei tehnyt kauppoja..Liittyykö siihen, että pyysin IMEI koodin..
Huhu, kyllä näitä löytyy...
Syy siihen miksei kauppoja syntynyt oli se että:
1. Et suostunut maksamaan 30e etukäteen tilille vaikka ilmoituksessa lukee selkeästi että tätä vaadin. Syy tähän on se että ainoastaan tämän vuoden aikana olen joutunut maksamaan postikulut edes takaisin kun ostaja on jättänyt lunastamatta.
2. Vaadit että lähetän IMEI tunnuksen sinulle tämän päivän aikana, vaikka sanoin että olen matkoilla eikä minulla ole puhelinta mukana!
3. Tarjouksesi oli ainoastaan päivän voimassa, vaikka sanoin että minulla on muita ostajaehdokkaita ja suosisin noutoa!
Ensimmäinen omistaja on maksanut puhelimen
kokonaisuudessaan pois, hän on tehnyt uuden kytkysopimuksen ja täten lukitus on poistettu tästä yksilöstä!
Tässä omat palauttet:
http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=62636
Lisäksi olen tehnyt kymmeniä kauppoja sekä täällä että matkapuhelininfo.com:issa.
Mieluiten teen kaupat kasvotusten niin ostaja saa itse nähdä kunnon ja kokeilla toimivuutta...
-Once you go mac, you never go back... Fan Boy since 2003...