Pakettiin kuuluis 3 silikonisuojaa, musta, kirkas ja valkoinen, originaali paketti sekä usb-laturi, niin ja tietysti itse iPodi. Laite on erittäin hyvässä kunnossa, näyttö on aivan kuin uusi, ei naarmuja. Näytönsuojaa olen pitänyt silloin kun laitetta käytin. Näytönsuojaa ei tällä hetkellä ole. Tämän vehkeen takakansi on lähes uudenveroisessa kunnossa, pari n. 1-2mm pitusta mikronaarmua on, jotka ovat vain kosmeettisia ja pinnallisia eli ei tunnu sormella päältä koittaessa. Ominaisuuksiltaan täysin toimiva, napit toimii, näyttö pelaa, ja näin edespäin. siis aivan kuin uusi laite. Olen ensimmäinen omistaja, ostin kesäkuussa 2010 Veikon Koneesta uutena hintaan 200e+silikonisuojat (20e). Laitteeseen on päivitetty iOS 4.1, en ole vielä ihan uusimpia jaksanu päivitellä. Akunkesto on hyvä. Sijaitsee Oulussa, nouto/postitus onnistuu. Rahat tilille->paketti postiin tai maksu käteisellä. Kuitti toki löytyy, mutta takuu on jo umpeutunut.
Nyt lähtöhinta olisi 60 euroa, ja osta heti hinta 80 euroa. Joulukuuhun asti kuunnellaan tarjouksia.
Yhteydenottoja/tarjouksia:
Tähän topicciin
YV:llä
sähköpostilla: karr1_@hotmail.com
puhelimella: 0500890080