Nyt myynnissä hyväkuntoinen iLuuri. Palautunut takuuhuollosta 9.10 eli tullut uusi puhelin käyttöön. Heti pistetty eteen ja taakse kalvot, joten naarmuja ei ole ollenkaan. Puhelimessa on iOS 6. Mukaan tulee kuitit + alkuperäinen paketti sisältöineen. Eli vähän käytetty ja hyvin pidetty! Mukaan saa halutessaa liudan suojakuoria ja lataustelakan. Hp 440€ Vaihtoja voi myös ehdottaa Samsungiin. Laite sijaitsee Vantaalla. Kuljetus onnistuu pienestä lisähinnasta. Ps. Kuvia tulee myöhemmin. Mutta uutta vastaavassa kunnossa on, eli voit ihailla kuvia applen sivuilla
EDIT: ostajiin ei saa yhteyttä, joten jos joku maksaa 430€ saa iPhonen jo tänään. Kuljetus onnistuu esim tikkurilaan.
image.jpeg
image-2.jpeg
image-1.jpeg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut amanita, 6.1.2013 klo 11.44. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Syy:Otsikko päivitetty myyjän puolesta
Olen matkalla tammikuun neljänteen päivään asti, joten sen jälkeen olen valmis luopumaan puhelimesta. Eniten huutanut voittaa. Tarjoilkaa, kyseessä melkein uusi puhelin.
4 pv puhelin matkaa uudelle omistajalle. Siihen asti on aikaa huutaa. Ilmeisesti 440 on tällä hetkellä suurin. Tarjouksia tulee myös ulkopuolelta, mutta ilmottelen jos jotain dramaattista tapahtuu.
440 taidettiin tarjota jo. No mutta jos siitä ei tuu varmuutta että hän tarjoo 440, niin sinun on suurin. Selvä, pyydän mahdollisia ulkopuolisia ostajia liittymään tänne. Kiitos, lähetän kuvia tuota pikaa spostiisi. Myyn pyhelimen koska sain samsungin ja velini haluaisi saman puhelimen. Ei mitään applea vastaan.
Onko 440€ vielä voimassa? Puhelin myydään 4.1 klo 14. Sen jälkeen olen valmis luovuttamaan puhelimen.
Edit. Unohdin mainita, että puhelinta en ala lähettelemään mieluiten postissa, koska siinä on suuri vaara että se menee mäsäksi. Pystyisitkö millää hakea puhelinta?
Viimeksi muokannut veikko-, 2.1.2013 klo 20.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.