Mukaan tulee kaikki mitä uutenakin paketteineen sekä takuutodistus Saunalahdelle. Puhelin ei ole lukittu eikä sitä ole jailbreikattu tms. Kunto on eirttäin hyvä.
Hp. 550€
Nouto Helsingistä tai postilla
Kuvat:

Viesti Kirjoittaja Xarnold »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kyllästyin jo siihen. Olen toinen omistaja, enkä tiedä onko laite maksettu jo kokonaan. Laitteen omistusoikeus on kuitenkin minun. Hankkiessani puhelimen tarkistin ostajan ajokortista ja sotilaspassista, että kyseessä oli oikea henkilö disponoimaan po. laitteesta.amanita kirjoitti:Miksi myyt juuri hankitun puhelimen? Oletko ensimmäinen omistaja, onko laite kokonaan maksettu?
Viesti Kirjoittaja Cabria »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Cabria »
Ei pidä paikkaansa. DNA:lta ja Soneralta löytyy lukittujakin malleja. Itseasiassa kaikki niiden laitteet ovat lukittuja, joista lukitus poistetaan tai jätetään poistamatta (tämä tapauksessa kytky mitä sillä normaalisti ymmärretään).amanita kirjoitti:iPhone vitoset ovat kaikki lukitsemattomia Suomessa.
Viesti Kirjoittaja nuhanena »
http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... cmpid=1375Xarnold kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. DNA:lta ja Soneralta löytyy lukittujakin malleja. Itseasiassa kaikki niiden laitteet ovat lukittuja, joista lukitus poistetaan tai jätetään poistamatta (tämä tapauksessa kytky mitä sillä normaalisti ymmärretään).amanita kirjoitti:iPhone vitoset ovat kaikki lukitsemattomia Suomessa.
Yllä olevat tarjoukset eivät riitä.
http://www2.dna.fi/iphone5Kaikki iPhone 5-laitteet ovat sim-lukottomia
Puhelimessa ei ole SIM-lukitusta.
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Olen Aman kanssa kyllä samaa mieltä, että kaikki vitoset on lukottomia.Xarnold kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. DNA:lta ja Soneralta löytyy lukittujakin malleja. Itseasiassa kaikki niiden laitteet ovat lukittuja, joista lukitus poistetaan tai jätetään poistamatta (tämä tapauksessa kytky mitä sillä normaalisti ymmärretään).amanita kirjoitti:iPhone vitoset ovat kaikki lukitsemattomia Suomessa.
Joo kun näiden vehkeiden kanssa käy oikeasti kauppaa eikä vaan mutuile foorumeilla niin tulee viimeistään kantapään kautta tietoiseksi miten asiat todellisuudessa ovat. DNA:n lukituksista olen 100% varma koska olen omistanut itsekin DNA:lle lukitun vitosen ja tämän jälkeen keskustellut ko. firman edustajien kanssa aiheesta. Sonerasta en ole täysin varma mutta kyllä näitä ilmoituksia näkee kun sivustoilla pyörii:mansikkainen kirjoitti:Olen Aman kanssa kyllä samaa mieltä, että kaikki vitoset on lukottomia.Xarnold kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. DNA:lta ja Soneralta löytyy lukittujakin malleja. Itseasiassa kaikki niiden laitteet ovat lukittuja, joista lukitus poistetaan tai jätetään poistamatta (tämä tapauksessa kytky mitä sillä normaalisti ymmärretään).amanita kirjoitti:iPhone vitoset ovat kaikki lukitsemattomia Suomessa.
Olis kiva tietää mistä itse olet tuon tiedon saanut että ne ovat sim-lukittuja, koska nimenomaan mm. sonera mainostaa että
tulee myymään kaikki vitoset ilman sim-lukitusta???
Vielä lisää tarvisin niin voit tulla vaikka tänä iltana noutamaan laitteen.christian kirjoitti:Tarjoaisin 480€ noutona.
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Viesti Kirjoittaja christian »
Tuollaisena minun tarjoukseni pysyy. Ota yhteyttä, jos päätät että tuolla menee.Xarnold kirjoitti:Vielä lisää tarvisin niin voit tulla vaikka tänä iltana noutamaan laitteen.christian kirjoitti:Tarjoaisin 480€ noutona.
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”