Puhelin ostettu aikoinaan Jenkeistä, eli laturi on jenkkipäällä. Itse olen lataillut tietokoneen kautta. Olen toinen omistaja.
Edellinen omistaja on tähän vaihtanut itse näytön, toimii hyvin eikä ongelmia sen suhteen.
Puhelimen virtanäppäin ei aina toimi. Joskus toimii kun painaa lujaa oikeasta kulmasta, mutta pääsääntöisesti ei toimi. Assistive Touchia olen käyttänyt ja hyvin ollaan pärjätty.
Lisäksi puhelimen wlan on jostain syystä vähän heikko, vaatii mennä aika lähelle tukiasemaa että toimii.
Ulkoisesti on ihan hyvässä kunnossa, näppäimet toimii pl. aiemmin mainittu virtanäppäin. Tietysti on jotain jälkiä kehyksissä, mutta näyttö ja takalasi ovat melko siistissä kunnossa. Akku kestää hyvin päivän verran.
Puhelimen mukana tulee alkuperäinen pakkaus, jenkkipään laturi ja usb-johto sekä ohjelappuset.
On päivitetty iOS 7 ja hyvin pelittää.
Ei ole sim-lukittu, toimii siis kaikilla operaattoreilla.
Kauppatapa 3: Tarjouksia otetaan vastaan. Hintatoive 130€.
Nouto onnistuu Sipoosta, jotta ostaja voi tutustua puhelimen kuntoon ja testata toimivuuden. Muuten sitten postilla sopimuksen mukaan.
Käteinen, tilisiirto tai postiennakko pienellä etukäteismaksulla.

Kyselyt ja tarjoukset ketjuun tai yksityisviesteillä. Mieluiten ketjuun, niin kaikki tietää missä mennään.