Elikkäs myynnissä olisi iPhone 5c 16gb White malli. Puhelin on ollut mulla todella vähän käytössä, eli puhelin on ihan kuin uusi. Kaikki mitä uutenakin tuli niin on tallessa ja tulee mukaan. Puhelin ostettu digivire verkkokaupasta ja paketti poikkeaa sen verran että laturin pää on erillainen koska puhelimet tulevat niille Englannista, mutta ne laittaa mukaan adapterin millä se sitten toimii ihan normaalisti. Kuittia minulle ei tullut paketin mukana koska tiedot näkyvät suoraat niitten vekkokaupassa. Asiakaspalvelusta sanoivat että takuu toimii ihan normaalisti sarjanumeron kautta jokaisessa Apple valtuutetussa myymälässä/huollossa. Puhelin on tietenkin SIM - FREE ja maksettu kokonaan pois.
Puhelin tilattu: 14.10.2013 ja siitä noin 4 päivää niin puhelin oli minulla.
Sijanti: Jämsä
Kytky: EI
Hinta: --/ kauppatapa 1, järkeviä tarjouksia otetaan vastaan mutta hinta on nyt jo aika alhainen.
Mielellään nouto mutta postin kautta onnistuu kanssa.
Voin laittaa kuvia mailiin jos jotain kiinnostaa.
Laitan kuvia ketjuun kunhan ehdin.
Maili: dk8679@hotmail.com
Viimeksi muokannut jjpeltola, 31.12.2013 klo 9.08. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Syy:Myyty: -> MYYTY:
- iPhone 6 Space Grey
- iPad 3 16gb WiFi Black "retina"
- Macbook Pro 13" 2,4/4/i5 Late/2011 ostettu: 1/2012
- iMac 21,5" 2011
Liitä ketjuun kuvia laitteesta ja paperille kirjoitetusta nimimerkistäsi samoissa kuvissa. Kuvat voi liittää ketjuun viestinkirjoituskentän alapuolella olevan Liitetiedostot-toiminnon avulla. Kuvat alle megaisia.
Viimeksi muokannut amanita, 25.12.2013 klo 13.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-