OSTETTU: iPhone MAX 200€ [Lue ketju. t. ylläpito]
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
OSTETTU: iPhone MAX 200€ [Lue ketju. t. ylläpito]
Viesti Kirjoittaja Pemu »
Tampereen seudulta ostetaan tänään 15.1.2011! Ennen 8 soitot
046-5725344
Pemu_93@hotmail.com
ostetaan tänään Tampereen seudulta 15.1.2011
Syy: Vastoin sääntöjä poistettu myyntiviestin teksti palautettu
-
Re: O: iPhone MAX 200€
Viesti Kirjoittaja nico9292 »
Oikein hyvässä kunnossa (näyttö virheetön, takana normaalia pientä kulumaa). Toimii täydellisesti.
Puhelin toimii kaikilla simkorteilla (unlockattu), sekä siihen voidaan asentaa kolmannen osapuolen ohjelmia (jailbreikattu)
Mukaan tulee puhelimen lisäksi usb latauskaapeli ja telakka johon puhelimen saa pysty asentoon.
Tuotteen sijainti Turku
Hintana pidän 160€
Tässä s-posti osoitteeni jos olet kiinnostunut: nico9292@windowslive.com
-
Viesti Kirjoittaja alexeii »
-
O: iPhone 3G 200€!!
200€ on max mitä maksan
Asustelen orivedellä eli voidaan tehdä Face to face kauppa myäs mut kyl käy kanssa sitten ihan postituskin
ottakaa yhteyttä Pemu_93@hotmail.com taikka 046-5725344
-
Re: O: iPhone 3G 200€!!
Viesti Kirjoittaja nokiastream »
vieläkö on iPhonelle tarvetta?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 08&start=0
Tuollainen olisi tarjolla.
-"Joo mutta pystyn tänään omaksaa 133€ ja sitten huomenna loput jos käy näin ? eli lähetä minulle tänään. ja huomenna maksan loput"
Moi,
voin lähettää luurin sitten kun se on maksettu kokonaan. Jos tuo kiinnostaa niin sovitaan kaupoista huomenna tarkemmin.
-"Sitten valitettavasti en osta"
Että tällainen tapaus. Puhelin pitäisi lähettää ennakkoon ja rahat saa sitten kun saa, jos saa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ostaja kommentoinee tilannetta, mikäli katsoo siihen oleva aihetta.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Re: O: iPhone 3G 200€!!
nokiastream kirjoitti:Moi,
vieläkö on iPhonelle tarvetta?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 08&start=0
Tuollainen olisi tarjolla.
-"Joo mutta pystyn tänään omaksaa 133€ ja sitten huomenna loput jos käy näin ? eli lähetä minulle tänään. ja huomenna maksan loput"
Moi,
voin lähettää luurin sitten kun se on maksettu kokonaan. Jos tuo kiinnostaa niin sovitaan kaupoista huomenna tarkemmin.
-"Sitten valitettavasti en osta"
Että tällainen tapaus. Puhelin pitäisi lähettää ennakkoon ja rahat saa sitten kun saa, jos saa.
Juu ''ostin iphonen'' Mutta mua kusetettiin maskoin ensin tossa 12.1.2011 ja sitten ei tutetta näy eikä myyjään saa yhteyttä.. Eli heti kun sielt suunnast massit takasin niin ostan ihan normaalisti..[JA KYLLÄ SAA RAHAT] Itse tosin en tuotetta saanut ja hänen nimensä on R.L. Raumalta... En tiedä saako julkaista mutta nyt on julkaistu.
Syy: Muokattu mainittu nimi ainoastaan nimikirjaimiksi.
-
Syy: Huuto poistettu
-
Re: O: iPhone 3 generation MAX 200€
-
Jepa mutta tuo olin tuolloin 14 Vuotias. Että Eipä ole sen jälkeen ollut ongelmia. Mutta ostin jo tämän.. Että ihan voi muutenkin tuommoset vanhat jutut unohtaa kun ei ole tuon jälkeen ollut muuta! että kannattais sellasia tänä päivänä juttuja katsoa eikä nuita vanhoja!nokiastream kirjoitti:Mjaaha, Googlekin kertoo jänniä juttuja: http://www.peliplaneetta.net/keskustelu ... 373&page=6
Ja pakko sanoa että vaikea on kusettaa jos hakee itse tuotteen

Syy: Muokattu mainittu nimi ainoastaan nimikirjaimiksi.
-
-
Re: OSTETTU: iPhone MAX 200€ (Lue ketju. t. ylläpito]
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
-
No en kyllä tiedä juurikin vain laitoin sinne sen ilmoituksen että myyn puhelinta 50€ ?? olikohan se sitten heille liian halpa... Emmä tiedä mutta kumminkaan en ole Kusettanut ketään! Vi**u että te kyllä sitten Kehtaatte luuletko että mä kusetan ihmisiä maksamalla heidän tililleen ja sitten saan tuotteen ( EI TEILLÄ TODELLAKAAN OLE SYYTÄ TAIKKA AIHETTA SYYTTÄÄ MISTÄÄN JOTEN TEIN POLIISI ILMOITUKSEN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!) TUOSTA PELIPLANEETAN FOORUMISTAKIN ON monta vuotta!Toivottavasti on viimeinen kerta kun syytätte minua jostain aivan turhasta.. oikeudessa tavataan!mansikkainen kirjoitti:Miten sitten selität matkapuhelinfoorumille saadut bannit??
Todistakaa ja kertokaa minullekkin siitä että olen kusettanut jossain nokian foorumeilla ** ainoo juttu mitä tein siellä oli se että myin puhelinta jota en myynyt edes sen kautta**
JOS PYYDÄTTE ANTEEKSI JA PERUTTE SANANNE NIIN VOIN OLLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN ILMOITUSTA! Spostiin. Pemu_93@hotmail.com
-
Sitä odotellessa..Pemu kirjoitti:oikeudessa tavataan!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Joo mutta toi ei ole oikeuden mukaista väittää kusettajaksi jos sitä ei ole. mutta jos pyytää anteeksi ja peruu sanansa niin sitten en tee ilmoitustanokiastream kirjoitti:Sitä odotellessa..Pemu kirjoitti:oikeudessa tavataan!![]()
Tuo matkapuhelin sivustokin niin miksi kusettaisin 50€ takia ?

-
Re: OSTETTU: iPhone MAX 200€ [Lue ketju. t. ylläpito]
-
Viesti Kirjoittaja mansikkainen »
Monesti se vaan on niin, että kun kerran töpeksii, ei luottoa enää takaisin saa.Pemu kirjoitti:No en kyllä tiedä juurikin vain laitoin sinne sen ilmoituksen että myyn puhelinta 50€ ?? olikohan se sitten heille liian halpa... Emmä tiedä mutta kumminkaan en ole Kusettanut ketään! Vi**u että te kyllä sitten Kehtaatte luuletko että mä kusetan ihmisiä maksamalla heidän tililleen ja sitten saan tuotteen ( EI TEILLÄ TODELLAKAAN OLE SYYTÄ TAIKKA AIHETTA SYYTTÄÄ MISTÄÄN JOTEN TEIN POLIISI ILMOITUKSEN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!) TUOSTA PELIPLANEETAN FOORUMISTAKIN ON monta vuotta!Toivottavasti on viimeinen kerta kun syytätte minua jostain aivan turhasta.. oikeudessa tavataan!mansikkainen kirjoitti:Miten sitten selität matkapuhelinfoorumille saadut bannit??
Todistakaa ja kertokaa minullekkin siitä että olen kusettanut jossain nokian foorumeilla ** ainoo juttu mitä tein siellä oli se että myin puhelinta jota en myynyt edes sen kautta**
JOS PYYDÄTTE ANTEEKSI JA PERUTTE SANANNE NIIN VOIN OLLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN ILMOITUSTA! Spostiin. Pemu_93@hotmail.com
Enkä usko, että kukaan ilman mitään kunnon perusteita tekee sellasia ratkaisuja.
Joten kerropa vaikka tässä meille kaikille miten se juttu nyt sitten oikein meni, niin ei jää kenellekkään epäselväksi??
-
nokiastream kirjoitti:En minä ainakaan ole ketään suoraan väittänyt kusettajaksi, vaan kiinnittänyt huomiota outoon tapaasi käydä kauppaa ja toisella foorumilla mainittuihin huijausepäilyihin, joista ei edes oikein selvinnyt mikä oli asian loppuratkaisu.
öö sain bännit sieltä kun ne epäili että olen huijjari kun tuote oli niin halpa. En halua olla v*ttumainen mutta ei tää oikein ole reilua että jos myyn halvalla niin se ei tarkoita että huijjaan ketään vaikka epäilisi niin ei saisi väittää niin.
-
niin mikä juttu ? en rupea tässä enään yhtään kirjoittelemaan teille että miten meni ja mikä. vaan se on pää asia että en ole huijjannut ketään ja tuolloin joskus tuli tehtyä tyhmästi ja siitä kyllä opin jo tarpeeksi.mansikkainen kirjoitti:Monesti se vaan on niin, että kun kerran töpeksii, ei luottoa enää takaisin saa.Pemu kirjoitti:No en kyllä tiedä juurikin vain laitoin sinne sen ilmoituksen että myyn puhelinta 50€ ?? olikohan se sitten heille liian halpa... Emmä tiedä mutta kumminkaan en ole Kusettanut ketään! Vi**u että te kyllä sitten Kehtaatte luuletko että mä kusetan ihmisiä maksamalla heidän tililleen ja sitten saan tuotteen ( EI TEILLÄ TODELLAKAAN OLE SYYTÄ TAIKKA AIHETTA SYYTTÄÄ MISTÄÄN JOTEN TEIN POLIISI ILMOITUKSEN KUNNIAN LOUKKAUKSESTA!) TUOSTA PELIPLANEETAN FOORUMISTAKIN ON monta vuotta!Toivottavasti on viimeinen kerta kun syytätte minua jostain aivan turhasta.. oikeudessa tavataan!mansikkainen kirjoitti:Miten sitten selität matkapuhelinfoorumille saadut bannit??
Enkä usko, että kukaan ilman mitään kunnon perusteita tekee sellasia ratkaisuja.
Joten kerropa vaikka tässä meille kaikille miten se juttu nyt sitten oikein meni, niin ei jää kenellekkään epäselväksi??
Matkapuhelin foorumil oli se varmaan syynä kun niin halvalla möin puhelinta mutta ne poisti sen aiheen koska heki varmaan tajusivat ettei se ollut huijjaus yritys.
Mut tein kyl jo poliisi ilmoituksen mutta voin perua sen jos pyydätte anteeksi. Kysyin poliisilta ja he sanoivat että se on kunnian loukkaus
-
Viesti Kirjoittaja Dome »
Linkki on laitettu vanhaan tapaukseen, jossa on ollut epäselvyyttä kauppojen kanssa ja itsekin totesit, että näin oli.
Miten jonkun vanhan TOTUUDEN esilletuominen viittaa kunnianloukkaukseen?
http://www.lakiwiki.fi/Kunnianloukkaus
-
Viesti Kirjoittaja olenius90 »
-
-
olenius90 kirjoitti:piti myydä herra pemulle iphonen osia. onneksi emäntä eij kerinnyt viedä niitä postiin koska rahoja ei koskaan näkynyt minun tililläni, pyysi että laitan laskulla ja päläpälä paskaa. mitä tästä opimme ei kannata tedä tämän henkilönkanssa kauppoja
Ostin toiselta halvemmalla

-
Viesti Kirjoittaja Z22 »
Onneksi olkoon, se onkin hieno juttu!Pemu kirjoitti:olenius90 kirjoitti:piti myydä herra pemulle iphonen osia. onneksi emäntä eij kerinnyt viedä niitä postiin koska rahoja ei koskaan näkynyt minun tililläni, pyysi että laitan laskulla ja päläpälä paskaa. mitä tästä opimme ei kannata tedä tämän henkilönkanssa kauppoja
Ostin toiselta halvemmalla. Mutta kyllä multa Huuto.netissäkin löytyy Positiivistä palautetta..
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka