Otetaan vastaan tai ostetaan ensimmäisen sukupolven iPhone. Toimiva tai rikkinäinen (muttei näyttövikaista, sillä omani on jo sellainen).
Nouto järjestyy tarvittaessa Satakunnan alueella (asun itse Raumalla), Turusta tai Helsingistä, muuten pitäisi postitella - ostajana maksan tietty kulut.
Tarjouksia voipi laittaa yyveellä.
Kiitos...
O: iPhone 2G (rikkinäinen tai ehjä)
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
O: iPhone 2G (rikkinäinen tai ehjä)
Viesti Kirjoittaja etaumma »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 22.10.2012 klo 22.24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Re: O: iPhone 2G (rikkinäinen tai ehjä)
Viesti Kirjoittaja iipphone »
Moi , minulla on hyväkuntoinen 2G ( pelkkä kapula ) malli myytävänä , hintapyyntö 80 € , voin lähettää kuvia , en onnistunut laittamaan tähän mutta jos kiinnostaa laita oma sähköpostiosoitteesi.
Esa.honkonen@mail.suomi.net
Esa.honkonen@mail.suomi.net
Iphone 2 ( 3 kpl ) I Iphone 12 I Ipad Pro 2021 ( tilattu ) I Apple Tv I Apple Watch I iMac 2021 I
-
Moi, pahoittelut vastauksen viivästyksestä. Luulin aktivoineeni tämän ketjun seuraamisen, mutten ollutkaan enkä siksi huomannut päivitystäsi.
Kiitos tarjouksesta, mutta vähän tyyris tuo on. Varsinkin kun omani toimii, vain näyttö on rikki ja sellaista vailla. Hyvä puhelinhan tuo ei ole nykypäivän millään mittareilla, mutta sillä on tunnearvoa ja onpahan retro
siksi mielelläni tuon omani vielä fiksaisin.
Kiitos tarjouksesta, mutta vähän tyyris tuo on. Varsinkin kun omani toimii, vain näyttö on rikki ja sellaista vailla. Hyvä puhelinhan tuo ei ole nykypäivän millään mittareilla, mutta sillä on tunnearvoa ja onpahan retro

Viimeksi muokannut etaumma, 9.11.2012 klo 23.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kadua »
Minulla voisi olla haluamasi puhelin myytävänä. Näyttö kunnossa, muutamia ihan hiuksenhienoja naarmuja, ei halkeamia! lukuunottamatta. Muutenkin kunnossa. Vain yksi ongelma, joka ei tosin minun käyttöäni hirveästi haitannut. Soittoäänen säädinnappi on hajonnut.
Alustava hintapyyntö 50e, mutta saa ilman muuta tinkiäkin jos tosissaan kiinnostaa. Mieluummin myyn vaikka halvallakin kuin pidän laatikossa pölyttymässä.
Alustava hintapyyntö 50e, mutta saa ilman muuta tinkiäkin jos tosissaan kiinnostaa. Mieluummin myyn vaikka halvallakin kuin pidän laatikossa pölyttymässä.
-
Tervehdys!
Missä päin asustelet? Ajattelin vaan, että jos olisin tullut paikan päälle laitetta ihmettelemään...
Käytännössä palstalla on myyty täysin kunnossa olevia 2g -malleja viidelläkympillä ja yhdessäkin tapauksessa kylkiäisenä tuli pöytälaturia, autotelinettä, matkalaturia ja vaikka mitä, joten itse olin ajatellut pelkästä puhelimesta maksavani jossain 30euron paikkeilla...
Starttaako puhelin sen vertaa, että saisit sarjanumeron tarkistettua/lähetettyä?
Katselin tuolla, että olit ilmoitellut sinulla olevan myös olevan MB Pro, johon kaatunut vettä päälle - etkö ole kysynyt korvaako vakuutus laitteen sinulle. Kuskaat sen vaan johonkin paikalliseen huoltoon, josta kirjoittavat arvion. Kyllä vakuutusyhtiöt ovat tuollaiset nesteenkaatumisvahingotkin yleensä korvanneet...
Missä päin asustelet? Ajattelin vaan, että jos olisin tullut paikan päälle laitetta ihmettelemään...
Käytännössä palstalla on myyty täysin kunnossa olevia 2g -malleja viidelläkympillä ja yhdessäkin tapauksessa kylkiäisenä tuli pöytälaturia, autotelinettä, matkalaturia ja vaikka mitä, joten itse olin ajatellut pelkästä puhelimesta maksavani jossain 30euron paikkeilla...
Starttaako puhelin sen vertaa, että saisit sarjanumeron tarkistettua/lähetettyä?
Katselin tuolla, että olit ilmoitellut sinulla olevan myös olevan MB Pro, johon kaatunut vettä päälle - etkö ole kysynyt korvaako vakuutus laitteen sinulle. Kuskaat sen vaan johonkin paikalliseen huoltoon, josta kirjoittavat arvion. Kyllä vakuutusyhtiöt ovat tuollaiset nesteenkaatumisvahingotkin yleensä korvanneet...
-
Viesti Kirjoittaja Kadua »
Asun Oulussa, joten lienee liian pitkä matka. Puhelin starttaa kyllä, joten jos vielä olet kiinnostunut, voin antaa tarkempia tietoja yksäreitse. Se itse asiassa toimiikin melko hyvin, esim. iPodia käytän siitä yhä edelleen. Jos sattuu olemaan tarvetta autolaturille, sellainen on antaa mukaan. Pelkän puhelimen voin kyllä myydä tuohon 30e, jos maksat postikulut.
//Miten mahtanee tuon läppärin kanssa olla? Luulin että vakuutusyhtiö tuollaisen tuomitsee ilman muuta itseaiheutetuksi enkä saisi penniäkään. Ja pelkkä huoltoarviointi maksaa täälläpäin 50e. Ei viitsisi tyhjästä sitä maksaa.
//Miten mahtanee tuon läppärin kanssa olla? Luulin että vakuutusyhtiö tuollaisen tuomitsee ilman muuta itseaiheutetuksi enkä saisi penniäkään. Ja pelkkä huoltoarviointi maksaa täälläpäin 50e. Ei viitsisi tyhjästä sitä maksaa.
Viimeksi muokannut Kadua, 14.11.2012 klo 10.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka