Tulee.massive kirjoitti:Pahoitteluni jankutuksestani, mutta kun niin kovasti syyhyttäisi päästä jo ostoksille, niin laitan kysymykseni vielä uudestaan näkyville - tässä threadissa kun näyttää back to school -kampanjaa hyöydyntäneitä tilaajia jo olevan.massive kirjoitti:Vielä varmistus rautalankaa vääntämällä: Tuleehan Leopard myös Back To School -kampanjan kautta hankitujen tietokoneiden mukana tai ainakin siihen on halpa päivitysmahdollisuus Up-to-Date -kampanjan kautta?
Apple Store alhaalla – mitäs sieltä taas on tulossa
-
Viesti Kirjoittaja macqmin »
-
Viesti Kirjoittaja beeta »
Tilaat koneen, tilaat iPodin - ihan juuri silleen kun et olisi koskaan tuosta tarjouksesta kuullutkaan. Sen lisäksi vielä maksatkin sen, ja juu ihan omasta pussista. Tässäkin vaiheessa kuvittelet vielä olevasi onnellisen tietämätön tarjouksesta. Saat kamat ja sitten vasta menettelet applen ohjeiden mukaisesti ja saat maksamasi rahat takaisin - kyllä, vasta jälkikäteen.carrbon kirjoitti:Missäköhän vaiheessa ihmisillä on tullut se ipodin valinta kuvioihin apple storesta tilatessa? itse olen nyt pari kertaa yrittänyt katsoa miten se tilauksen teko menee, mutta ei ole missään vaiheessa vielä tullut ipodin valintamahdollisuutta eteen.. Tosin en luonnollisesti vielä maksuvaiheeseen saakka ole mennyt, eikai se vasta siellä tule?
carrbon
-
iPod ja hyvitysohjelman mukaisen hyvityksen hakeminen...
Kun olet tehnyt ostoskorin valinnat koneen osalta, klikkaa "continue shopping"-painiketta ja sitten valitset sieltä kaupan sivuilta haluamasi iPod-kuvan ja sen jälkeen valitset sen ominaisuudet ja lisäät ostoskoriin, ennen tätä tilauskone pyytää vastauksen, haluatko kaiverruksen-kysymykseen.carrbon kirjoitti:Missäköhän vaiheessa ihmisillä on tullut se ipodin valinta kuvioihin apple storesta tilatessa? itse olen nyt pari kertaa yrittänyt katsoa miten se tilauksen teko menee, mutta ei ole missään vaiheessa vielä tullut ipodin valintamahdollisuutta eteen.. Tosin en luonnollisesti vielä maksuvaiheeseen saakka ole mennyt, eikai se vasta siellä tule?
carrbon
Kun olet tehnyt tilauksen ja vasta kun tavarat ovat tulleet perille fyysisesti, lataat joko rahahyvityslomakkeen tai siirryt online-rebate-tilaan jossa ilmoitat tarvittavat tiedot tilauksesta. Joudut siis ensin maksamaan tilauksen ja odottamaan sen saapumiseen asti ennen kuin voit toimia hyvitysohjelman mukaisesti.
Toivottavasti selvensi.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
edit: pitkä vastaus - samaan aikaan joku jo ehti vastailla lyhyemmin...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja makkone- »
ehhh...siis tilaat macbookin ja ipodin samalla kertaa, sen jälkeen saatcarrbon kirjoitti:Missäköhän vaiheessa ihmisillä on tullut se ipodin valinta kuvioihin apple storesta tilatessa? itse olen nyt pari kertaa yrittänyt katsoa miten se tilauksen teko menee, mutta ei ole missään vaiheessa vielä tullut ipodin valintamahdollisuutta eteen.. Tosin en luonnollisesti vielä maksuvaiheeseen saakka ole mennyt, eikai se vasta siellä tule?
carrbon
cashbackkinä, en nyt ulkoa muista paljon tuo on enkä jaksa kattoa. mutta jotakuinkin näin. rtfm tässäkin kohtaa. sieltä omenan sivulta löytyy.
EDITTIÄ: vähän myöhässä
-
Viesti Kirjoittaja dasda »
mielestäni myös 8gb kelpaa, muttaa saat kuitenkin vaan sen 4gb nanon hinnan takas. En sit tiiä käykö myös muilla iPodeilla..Viizei kirjoitti:Tietääkseni kyseessä on Nano, 4Gb. Korjatkaa, jos olen väärässä?Karju kirjoitti:Voiko sieltä tilata back to school kampanian aikana ihan minkä ipodin kaupanpäälle?
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jospa kohtapuoliin tulisi se paljon huhuttu superlightweightultraslim MB, niin sitten voisi ostaa kunnon kameran ja sen kaveriksi maastoon läppärin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Hyvitys 130eur iPodin mallista huolimatta...
Hyvitys on 130 eur huolimatta siitä minkä iPodin tilaat. Hyvitys on siis käytännössä sama kuin 4Gb mallin iPodin hinta ilman veroja...Viizei kirjoitti:Tietääkseni kyseessä on Nano, 4Gb. Korjatkaa, jos olen väärässä?Karju kirjoitti:Voiko sieltä tilata back to school kampanian aikana ihan minkä ipodin kaupanpäälle?
Verot jää sitten itselle maksettavaksi ja kaikki mikä menee tuon 130eur yli.
http://www.apple.com/fi/promo/faq/
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Minulla on jo pitemmän aikaa ollut loistava perustelu kaikille hankinoilleni: "kun halusin"Macco kirjoitti:Haluaisin kovasti kans tilata läppärin, mutta en osaa perustella hankintaa itselleni... Sitä paitti Leopardi tuli jo tilattua.
Jospa kohtapuoliin tulisi se paljon huhuttu superlightweightultraslim MB, niin sitten voisi ostaa kunnon kameran ja sen kaveriksi maastoon läppärin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Hyvä perustelu muuten, muttei omantunnon kannalta.iPratt kirjoitti:Minulla on jo pitemmän aikaa ollut loistava perustelu kaikille hankinoilleni: "kun halusin"Macco kirjoitti:Haluaisin kovasti kans tilata läppärin, mutta en osaa perustella hankintaa itselleni... Sitä paitti Leopardi tuli jo tilattua.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Mitäs omallatunnollasi sitä vastaan on että olet onnellinen ja nautit.kallekilponen kirjoitti:Hyvä perustelu muuten, muttei omantunnon kannalta.iPratt kirjoitti:Minulla on jo pitemmän aikaa ollut loistava perustelu kaikille hankinoilleni: "kun halusin"Macco kirjoitti:Haluaisin kovasti kans tilata läppärin, mutta en osaa perustella hankintaa itselleni... Sitä paitti Leopardi tuli jo tilattua.
Himmee omatunto sulla.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Se, että sille rahalle olisi ihan oikeaa tarvetta muualla. Ja omatunto ei ole himmeä, vaan päinvastoin harvinaisen selkeä.iPratt kirjoitti:Mitäs omallatunnollasi sitä vastaan on että olet onnellinen ja nautit.kallekilponen kirjoitti:Hyvä perustelu muuten, muttei omantunnon kannalta.iPratt kirjoitti:Minulla on jo pitemmän aikaa ollut loistava perustelu kaikille hankinoilleni: "kun halusin"Macco kirjoitti:Haluaisin kovasti kans tilata läppärin, mutta en osaa perustella hankintaa itselleni... Sitä paitti Leopardi tuli jo tilattua.
Himmee omatunto sulla.
-
Re: Hyvitys 130eur iPodin mallista huolimatta...
Viesti Kirjoittaja Cyclefrenia »
Jatketaan nyt vielä sen verran, että iPod Shuffle ei kuulu tuohon bts-kampanjaan, eli kaikki 4gb Nanosta "ylöspäin" oikeuttaa cashbackiin.macqmin kirjoitti:Hyvitys on 130 eur huolimatta siitä minkä iPodin tilaat. Hyvitys on siis käytännössä sama kuin 4Gb mallin iPodin hinta ilman veroja...Viizei kirjoitti:Tietääkseni kyseessä on Nano, 4Gb. Korjatkaa, jos olen väärässä?Karju kirjoitti:Voiko sieltä tilata back to school kampanian aikana ihan minkä ipodin kaupanpäälle?
Verot jää sitten itselle maksettavaksi ja kaikki mikä menee tuon 130eur yli.
http://www.apple.com/fi/promo/faq/
-
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Jos vanhempasi ovat opiskelijoita niin homma toimii. Eli yli 18-vuotiaan tarvitsee olla opiskelija jotta tarjous pätee.Karju kirjoitti:Voisiko joku tarkentaa että jos on lukion toisella ja kun vielä olen alle 18 vuotias niin olenko oikeutettu tuohon opiskelija alennukseen ja ipod tarjoukseen myös? Ja applenhan sivuilla lukee että pitäisi olla 18 vuotias? Mutta voisiko vanhemmat tilata sen minulle?
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tää on kyllä BS:ää.. Vanhemmat voivat tilata opiskelevalle lapselleen täysin ongelmitta. Vanhemmilla täytyy vain olla näyttää lapsen opiskelijatodistus sitä kysyttäessäA.J. kirjoitti:Jos vanhempasi ovat opiskelijoita niin homma toimii. Eli yli 18-vuotiaan tarvitsee olla opiskelija jotta tarjous pätee.Karju kirjoitti:Voisiko joku tarkentaa että jos on lukion toisella ja kun vielä olen alle 18 vuotias niin olenko oikeutettu tuohon opiskelija alennukseen ja ipod tarjoukseen myös? Ja applenhan sivuilla lukee että pitäisi olla 18 vuotias? Mutta voisiko vanhemmat tilata sen minulle?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Itse en siis ole kumpikaan vanhemmista enkä alle 18v opiskelija, mutta näin olen täältä muistaakseni lukenut.Karju kirjoitti:eli voi tilata huoletta?
EDIT: Täältä sen luin.. eli vanhemmat voivat ostaa opiskelevan lapsensa puolesta
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja zapelius »
Hmmmm.......
EDIT jo ennen postausta, aukesipas. Kesti vaan kauan. Vaan ei kestä enää, nyt toimii normaalisti. En huomaa mitään eroa.. Alkoi toimimaan tuossa 11:57 paikkeilla taas.
FYI..
MBP 15" :: 2.66 GHz :: 256GB SSD + 1TB 7k2 HD :: 8 GB :: Yosemite
iPhone 7 256Gt, iPhone 6 64Gt, iPhone 5S 32Gt, iPhone 3GS 16Gt, iPhone 2G 8Gt
-
-
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka