Olen nähnyt molemmat päivämäärät ja ilmeisesti alunperin piti olla 15., mutta Apple olisikin siirtänyt sen tuonne 21.3. Hyvä kun hoksasit.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eli varmaan se on tuo 21-päivä.
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja Eki79 »
Miksi akku pitäis päästä vaihtaan? Itsellä on edelleen ensimmäinen ipad tossa pöydällä. Reilu viisi vuotta vanha ja edelleen tuntikaupalla kestää akku. Ei sitä yhden illan aikana tyhjäksi saa. En kylläkään ole mitannut et kestääkö vielä luvatut 10h.theinonen kirjoitti: Tabletti sen sijaan on lähinnä lapsille soveltuva leikkikalu johon et voi vaihtaa edes sitä akkua ja itsetuhomekanismi on näin ollen sisään rakennettuna. Sitten kun akku menee huonoksi joutaa koko vehje romukoppaan ja todellinen jälleenmyyntiarvo on silloin nolla.
Viesti Kirjoittaja BeePee »
Eki79 kirjoitti:Miksi akku pitäis päästä vaihtaan? Itsellä on edelleen ensimmäinen ipad tossa pöydällä. Reilu viisi vuotta vanha ja edelleen tuntikaupalla kestää akku. Ei sitä yhden illan aikana tyhjäksi saa. En kylläkään ole mitannut et kestääkö vielä luvatut 10h.theinonen kirjoitti: Tabletti sen sijaan on lähinnä lapsille soveltuva leikkikalu johon et voi vaihtaa edes sitä akkua ja itsetuhomekanismi on näin ollen sisään rakennettuna. Sitten kun akku menee huonoksi joutaa koko vehje romukoppaan ja todellinen jälleenmyyntiarvo on silloin nolla.
Totuus onki lähinnä se että itse rauta rupee oleen liian hidas / vanha nyky nettisivuille. Joten joutaa eläkkeelle hitauden puolesta ei akunkeston.
Viesti Kirjoittaja Aatamix »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja Aatamix »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Viesti Kirjoittaja Adige »
Tähän pitäs saada muutos, turhaa kilpailun rajoittamista. Kun on sen angry birdsin ostanut, niin mun mielestä sitä pitäis päästä edelleen pelaamaan vaikka vaihtaiski puhelimen toisella käyttiksellä toimivaan.Pippin kirjoitti:Tukholma-syndrooma ICT-ilmiönä onkin vänkä ajatus. Komppaan Exlexia, minulla on melkoinen investointi iOS-ohjelmiin/sisältöihin – sen koko ekosysteemissä olen kiinni niin täysin, että switchaaminen ei todellakaan ole mikään helppo juttu joka tehdään sillä perusteella, että kilpailijalla on esim. parempi kamera uudessa mallissaan. En silti "rakasta" Applea vaikka se on kaapannut minut. Rakastan loistavaa käytettävyyttä kyllä. Jos sen tarjoaa vaikka tulevaisuudessa joku uusi BeOS, olen valmis harkitsemaan. Mutta eron täytyy olla merkittävän suuri.
Mut ei niiden tarvis olla. Esim. muistikorttipaikka olis kiva, ei tarvis maksaa samasta tallennustilasta moneen kertaan.peku kirjoitti:Puhelimet ovat kertakäyttökamaa, ei niihin vaihdella akkuja tai muitakaan osia. Samoin kaikki muukin elektroniikka.
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
Huhu http://www.cultofmac.com/405700/iphone- ... hone-jack/sebulban kirjoitti:edes mitään huhuja. Onko Applelta ikinä tullut tuotetta kovemmilla ip luokituksilla?
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja jca »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja jehu »
Kuten myös, täysin samaa mieltä. Nykyinen halju, flat design oli askel huonompaan suuntaan. Bring it back!jakovski kirjoitti:Samaa mieltä. Tuo vasen on niin paljon paremman näköinen
Viesti Kirjoittaja Kuutio »
Se on vain eräs esimerkki siitä, miten heikolla tolalla tämä perinteinen kuninkuuslaji on nykyään Cupertinossa. Tietysti siirtymä koristeellisesta designista tähän uuteen oli välttämätöntä, kyse on siitä miten se tehtiin.Kuutio kirjoitti:Itse tykkään enemmän tuosta uudesta designistä, joskaan tuossa Game Centerin kuvakkeessa ei ole mitään järkeä.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Kyllä tässä on kyse muustakin kuin ikoneista, painikemuodoista muunmuassa. Kyse ei minusta ole vain siitä mikä ymmärretään kauniiksi, vaan mikä on käytettävä. Ei tämä nykyinen kyllä ole kauniskaan.PatrikSelin kirjoitti:Tarkoitatko Steven aikaisia ikoneja?
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”