Edit: Muokkasin otsikkoa vastaamaan keskustelun sisältöä.

Viesti Kirjoittaja Bob the Builder »
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Viesti Kirjoittaja stomi »
Viesti Kirjoittaja freemem »
Viesti Kirjoittaja Rahina »
Käytännössä se on pankkikortti, mutta järjestelmä luokittelee sen luottokortiksi (tiedä sitten miksi?).eikös visa electron ole pankkikortti eikä luottokortti?
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Viesti Kirjoittaja freemem »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Muutamaan ulkomaalaiseen levykauppaan käy ainakin, joissa on ton lisäksi maksutapoina pelkkä luottokortti.nordean elektroni ei taida käydä minnekkään webbikauppaan
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja stomi »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mulle Osuuspankki koitti kovasti tarjota verkkotiliotetta, kovasti halpa, ei maksa paljon mitään jne.. HALOO? Miksi ihmeessä haluaisin noin satakertaa hankalamman tiliotteen jota en pääse edes hakemaan jos netti menee alas, nykyinen tulee valmiiksi postitettuna, rei'itettynä, valmiina arkistoitavaksi, ja ilmaiseksi. Tosi kätevää yrittää kiskoa multa rahaa sellaisesta palvelusta mikä säästää Osuuspankilta pienet pennit. verkkotiliotteellahan OP:lle ei tule postitus ja tulostuskuluja, ja mun pitäisi silti maksaa extraa... ho?Juuh, nykyään nypätään mistä vaan. Pyrkiihän ne jo siihen, että kun maksat netissä laskun, niin ne saisivat hiukan siinä sivussa nyhdettyä.
Viesti Kirjoittaja Aranwë »
Se on pankille halvempaa, kun ei tarvitse postittaa mitään. Minulle on tullut verkkotiliote jo muutaman vuoden ja teen niistä yleensä pdf:n koneelle, joten pysyvätpähän tallessa eivätkä vie hyllytilaa kansiossa.Mulle Osuuspankki koitti kovasti tarjota verkkotiliotetta, kovasti halpa, ei maksa paljon mitään jne.. HALOO? Miksi ihmeessä haluaisin noin satakertaa hankalamman tiliotteen jota en pääse edes hakemaan jos netti menee alas, nykyinen tulee valmiiksi postitettuna, rei'itettynä, valmiina arkistoitavaksi, ja ilmaiseksi. Tosi kätevää yrittää kiskoa multa rahaa sellaisesta palvelusta mikä säästää Osuuspankilta pienet pennit. verkkotiliotteellahan OP:lle ei tule postitus ja tulostuskuluja, ja mun pitäisi silti maksaa extraa... ho?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mutta eivätpä ole! Esimerkiksi Nordean ja OP:n Visa Electronit nuuhkitaan nopeimmin. Hännänhuippuna on eräs ruotsalaispankki, joka jo kello 19 jälkeen antaa odotuttaa ja varsinkin lauantaisin&sunnuntaisin..Saapa nähdä miten tuo homma etenee. Kyllähän eri pankkien samojen korttien (electron) pitäisi olla samanarvoisia ostoksia tehdessä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Veijo »
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”