cba???????Mikä se on?Erño kirjoitti:Riparin käymällä myyt hypoteettisen sielusi hypoteettiselle jeesukselle. Aika heikkoa.
Minä en käynyt riparia, koska:
- siitä ei ole mitään hyötyä
- suku on köyhä, eli ei rahaa riparin suorittamisesta
- cba

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
cba???????Mikä se on?Erño kirjoitti:Riparin käymällä myyt hypoteettisen sielusi hypoteettiselle jeesukselle. Aika heikkoa.
- cba
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Couldn't be arsed.tuomaril kirjoitti:cba???????Mikä se on?Erño kirjoitti:Riparin käymällä myyt hypoteettisen sielusi hypoteettiselle jeesukselle. Aika heikkoa.
- cba
Kiintoisaa..........Mailia kirjoitti:Couldn't be arsed.tuomaril kirjoitti:cba???????Mikä se on?Erño kirjoitti:Riparin käymällä myyt hypoteettisen sielusi hypoteettiselle jeesukselle. Aika heikkoa.
- cba
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin ja kerrotaan myös satujakin.Erño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Nooh, ehkä se ei ihan kaikkien kohdalla tosiaan toimi, jos kiinnostuksen kohteet on vähän erilaisia, mutta useimmat ripari-ikäiset menevät sinne leirille ihan mielellään, kun siellä on niiden samanikäisten kaverien lisäksi niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia, eivätkä ne karkaa sieltä mihinkään. Niiden ansiosta se pakollinen uskonnonopetuskaan ei nyt juuri jää mieleen, saati häiritse, ainakaan useimpien kohdalla. Samalla pääsee hetkeksi pois iskän ja äiskän silmien alta, oikein luvan kanssa.Mailia kirjoitti:Ai se kuuluisa tilanne jossa kaveritkin hyppäävät kaivoon?tuomaril kirjoitti:Pakota ei, mutta kaikki kaveritkin menee niin miksi en minä menis...Mailia kirjoitti:Jep. Itse en ymmärrä, miksi ihmiset menevät rippileirille, kun se vaikuttaa niin vastoinmieliseltä. Kukaanhan siihen ei pakota.Kain kirjoitti:Älkää menkö, Ateistina on hyvä olla.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Niin ja vongataan murkkupildeä.Mailia kirjoitti:Niin ja kerrotaan myös satujakin.Erño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Kaikkea kuulemaansa ei kannata aina uskoa. Ja eiköhän tuon juomisen ja tupakoinnin opi ihan samalla tavalla muuallakin. Itse en muista tuollasia asioita rippileirillä oppineeni, tosin onhan siitä tovi aikaakinErño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Yli viisitoistavuotta...?_marge_ kirjoitti:Kaikkea kuulemaansa ei kannata aina uskoa. Ja eiköhän tuon juomisen ja tupakoinnin opi ihan samalla tavalla muuallakin. Itse en muista tuollasia asioita rippileirillä oppineeni, tosin onhan siitä tovi aikaakinErño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Saattaapi olla juuJamac kirjoitti:Yli viisitoistavuotta...?_marge_ kirjoitti:Kaikkea kuulemaansa ei kannata aina uskoa. Ja eiköhän tuon juomisen ja tupakoinnin opi ihan samalla tavalla muuallakin. Itse en muista tuollasia asioita rippileirillä oppineeni, tosin onhan siitä tovi aikaakinErño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Se raha....Mailia kirjoitti:Jep. Itse en ymmärrä, miksi ihmiset menevät rippileirille, kun se vaikuttaa niin vastoinmieliseltä. Kukaanhan siihen ei pakota.Kain kirjoitti:Älkää menkö, Ateistina on hyvä olla.
No jos raha on tärkeintä, sitten. Sitä rahaa saa kyllä muualtakin.Hieno kirjoitti:Se raha....Mailia kirjoitti:Jep. Itse en ymmärrä, miksi ihmiset menevät rippileirille, kun se vaikuttaa niin vastoinmieliseltä. Kukaanhan siihen ei pakota.Kain kirjoitti:Älkää menkö, Ateistina on hyvä olla.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
No niin no sittenhä voidaanki lähteä treffeille_marge_ kirjoitti:Saattaapi olla juuJamac kirjoitti:Yli viisitoistavuotta...?_marge_ kirjoitti:Kaikkea kuulemaansa ei kannata aina uskoa. Ja eiköhän tuon juomisen ja tupakoinnin opi ihan samalla tavalla muuallakin. Itse en muista tuollasia asioita rippileirillä oppineeni, tosin onhan siitä tovi aikaakinErño kirjoitti:Kuulemani mukaan rippileirillä ei muuta tehdä, kuin opetellaan juomaan ja tupakoimaan. Fiksua.
Jos olet yhtään avatarkuvasi henkinen, niin tuskinJamac kirjoitti: No niin no sittenhä voidaanki lähteä treffeille
No niii, pakit tuli taas._marge_ kirjoitti:Jos olet yhtään avatarkuvasi henkinen, niin tuskinJamac kirjoitti: No niin no sittenhä voidaanki lähteä treffeilleVuodatuksena kuinka tulikaan vanha olo kun aloin miettimään koska rippileiri käyty, miksi en enää ole 15-vuotias
Tiesit siis jo kysyessäsi, että vastaus tulee olemaan vuodatuksen paikka.Jamac kirjoitti:No niii, pakit tuli taas._marge_ kirjoitti:Jos olet yhtään avatarkuvasi henkinen, niin tuskinJamac kirjoitti: No niin no sittenhä voidaanki lähteä treffeilleVuodatuksena kuinka tulikaan vanha olo kun aloin miettimään koska rippileiri käyty, miksi en enää ole 15-vuotias
MInun tietäväisyyteni kuroutuu usein itseironiseen huumoroituun kuoreen_marge_ kirjoitti:Tiesit siis jo kysyessäsi, että vastaus tulee olemaan vuodatuksen paikka.Jamac kirjoitti:No niii, pakit tuli taas._marge_ kirjoitti:Jos olet yhtään avatarkuvasi henkinen, niin tuskinJamac kirjoitti: No niin no sittenhä voidaanki lähteä treffeilleVuodatuksena kuinka tulikaan vanha olo kun aloin miettimään koska rippileiri käyty, miksi en enää ole 15-vuotias
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Siellä sun työpöydällä on sellainen puolen metrin paperinivaska. Se avain on siellä välissä.mercury kirjoitti:Kryptoniten avainta ei löytynyt siivotessakaan