Pitää vasurilla kirjoittaa viestejä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Muutut vielä vasenkätiseks, olehhan varovainen.Thoth kirjoitti:Lauantaista lähtien olin sairaalassa, tänään pääsin kotiin. Käsi on murtunut aika pahasti. Kuusi viikkoa sairauslomaa.
Siis mitä kirjoitti? Valaiseppas sokeaa.arisel kirjoitti:Aijai.Mailia kirjoitti:...j...
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Fully intentional.arisel kirjoitti:Aijai.Mailia kirjoitti:...j...
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Joo, yritän olla varovainen, vasurilla kirjoittaminen nimittäin ei ole hauskaa. Vielä jos saisi vasemman käden rikki, niin pitäisi homputtaa jollain puheentunnistuksella.Kain kirjoitti:Muutut vielä vasenkätiseks, olehhan varovainen.Thoth kirjoitti:Lauantaista lähtien olin sairaalassa, tänään pääsin kotiin. Käsi on murtunut aika pahasti. Kuusi viikkoa sairauslomaa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kain kirjoitti:Siis mitä kirjoitti? Valaiseppas sokeaa.arisel kirjoitti:Aijai.Mailia kirjoitti:...j...
Normaalisti valaisua ei tarvita, sillä moderaatiopuoli hoitaa valaisun kaulittimella melko pikaisesti; missä lie nyt viipynyt...Mailia kirjoitti:Pöytäkoneen kuulokkeilla äänitasot oli pitkin ja poikin ja ääni särisi. Kaijuttimilla taasen äänet tuntuivat kuuluvan ihan hyvin. On kyllä outo tapaus tällä kertaa.
...oikeastaan, pöytäkoneen kuulokkeilla tasot on pitkin ja poikin. Still Alivesta kuuluu hyvin melodia, mutta GLaDOS'in ääni kuuluu todella huonosti.
Sinä pikku riiviö.Mailia kirjoitti:Fully intentional.
Hihii.arisel kirjoitti:Sinä pikku riiviö.Mailia kirjoitti:Fully intentional.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pikaista luutumistaThoth kirjoitti:Lauantaista lähtien olin sairaalassa, tänään pääsin kotiin. Käsi on murtunut aika pahasti. Kuusi viikkoa sairauslomaa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Don MC »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Jos kaupassa on kassoja useampi kuin yksi, kannattaa ennakoida kassajononsa valinta. Jos taas kaupassa ei ole kuin yksi kassa, kannattaa optimoida kaupassakäyntinsä. Esim. illalla kuuden jälkeen kaupoissa on vähiten mummoja ja mm. ylivilkkaita kersoja ja niiden äitejä hyökkäysvaunuineen tukkimassa käytäviä.Kain kirjoitti:Ennen vanhaan kaupassa oli mummoja, jotka laskivat jok' ikisen pennin kassalla ja siinä kului n. puol ikuisuutta.
Nykyään on on mummoja jotka unohtavat "mihinkäs taskuun mä sen pankkikortin laitoin" ja kun se oikea kortti on löydetty niin alkaa "mikäs se PIN-koodi olikaan?". Siinä taas kestää ne kummatkin puol ikuisuutta.
Nimimerkillä: Pennejä ikävä.
En tiedä miten siellä mennään, mutta täälläpäin kaikkein vähiten porukkaa kaupassa taitaa olla, kun kaikki ovat töissä tai koulussa ja tuskin ne mummot yksinään valtaavat kauppojen kassat (Pelikoneita lukuunottamatta). Kesälomat tuo sitten uudet ongelmansa.Touho kirjoitti:Jos kaupassa on kassoja useampi kuin yksi, kannattaa ennakoida kassajononsa valinta. Jos taas kaupassa ei ole kuin yksi kassa, kannattaa optimoida kaupassakäyntinsä. Esim. illalla kuuden jälkeen kaupoissa on vähiten mummoja ja mm. ylivilkkaita kersoja ja niiden äitejä hyökkäysvaunuineen tukkimassa käytäviä.Kain kirjoitti:Ennen vanhaan kaupassa oli mummoja, jotka laskivat jok' ikisen pennin kassalla ja siinä kului n. puol ikuisuutta.
Nykyään on on mummoja jotka unohtavat "mihinkäs taskuun mä sen pankkikortin laitoin" ja kun se oikea kortti on löydetty niin alkaa "mikäs se PIN-koodi olikaan?". Siinä taas kestää ne kummatkin puol ikuisuutta.
Kolmas konsti voisi olla vaikka unohtaa hetkeksi se pashanärkeys ja mukakiire, ja välttää turhaa ressiä, ja antaa niille mummoillekin vähän respektiä. Toisinaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta jossain vaiheessa se mummo siinä kassalla voisi olla vaikka äitisi tai isoäitisi, ja kenties joskus jopa sinä itse.
Ja HK-sinisenkin vois laittaa kohta sinne jauhopuolelle.Touho kirjoitti: Vuodatuskysymys: Miksi kotimaiset kaupan makkarat ovat pääsääntöisesti kehnoja, ja vielä maksavat paljon?
Se ulkomaankielinen lausahdus suomalaisista makkaroista - smells good but tastes like sh*t - pitää kutinsa.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Pointti tuossa olikin, että jos/kun menee kauppaan muulloin kuin ruuhka-aikana, ei niistä kassojen mummoistakaan ole juuri haittaa. Esim. klo 19-21 välillä on aika hyvä aika, tai sitten tosiaan joskus päivällä lounasajan ulkopuolella.Kain kirjoitti: En tiedä miten siellä mennään, mutta täälläpäin kaikkein vähiten porukkaa kaupassa taitaa olla, kun kaikki ovat töissä tai koulussa ja tuskin ne mummot yksinään valtaavat kauppojen kassat (Pelikoneita lukuunottamatta). Kesälomat tuo sitten uudet ongelmansa.
En muista vielä kokeilleeni Lidlin pötköjä, (vois varmaan kokeilla), mutta eiköhän se HK Bleur ole ollut siellä jauhopuolella koko ajan. Sehän on suomalainen lenkki, ei oikea makkara, ainakaan lihaa sisältävä sellainan.Ja HK-sinisenkin vois laittaa kohta sinne jauhopuolelle.
Mutta kyllä ne Lidlin rasvapötköt voittaa.
Sanoisin että lounasaikana on paras käydä. Toisinaan olen jäänyt kassaan jumimaan vielä sulkemisaikojen jälkeekin, sillä sinne tuppaa porukkaa ennen ovien kiinnilaittoa "viimehetken ostoksia" tekemään. (Minä mukaan lukienTouho kirjoitti:Pointti tuossa olikin, että jos/kun menee kauppaan muulloin kuin ruuhka-aikana, ei niistä kassojen mummoistakaan ole juuri haittaa. Esim. klo 19-21 välillä on aika hyvä aika, tai sitten tosiaan joskus päivällä lounasajan ulkopuolella.Kain kirjoitti: En tiedä miten siellä mennään, mutta täälläpäin kaikkein vähiten porukkaa kaupassa taitaa olla, kun kaikki ovat töissä tai koulussa ja tuskin ne mummot yksinään valtaavat kauppojen kassat (Pelikoneita lukuunottamatta). Kesälomat tuo sitten uudet ongelmansa.
Viesti Kirjoittaja Aste »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Melko itsekkäästi sanottu ja ajateltu. Luultavasti kuulut myös niihin, jotka manailevat teillämme hitaasti ajelevia vanhoja kuljettajia? Ensi kerralla siinä kassajonossa vanhuksien väistymistä edeltäsi odotellessa ajattele, että ne ihmiset, se sukupolvi, on rakentanut tämän maan tällaiseksi kuin se on. Voisit esimerkiksi kysyä joltakin vanhukselta, voisitko auttaa hänen kauppakassinsa kantamisessa.Kain kirjoitti:Ennen vanhaan kaupassa oli mummoja, jotka laskivat jok' ikisen pennin kassalla ja siinä kului n. puol ikuisuutta.
Sanot minua itsekkääksi ilman että olet koskaan nähnykkään minua? No jaa, antaa olla…KunkkuJ kirjoitti: Melko itsekkäästi sanottu ja ajateltu. Luultavasti kuulut myös niihin, jotka manailevat teillämme hitaasti ajelevia vanhoja kuljettajia? Ensi kerralla siinä kassajonossa vanhuksien väistymistä edeltäsi odotellessa ajattele, että ne ihmiset, se sukupolvi, on rakentanut tämän maan tällaiseksi kuin se on. Voisit esimerkiksi kysyä joltakin vanhukselta, voisitko auttaa hänen kauppakassinsa kantamisessa.
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »