Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 31.10.2006 klo 9.24
Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja halcyon »
Nordean puhelintuki ei osannut auttaa lainkaan, sanoivat vain, että mobiilipankki on "toiminnassa".
Käytössä on iPad (olisko kolmas sukupolvi), jossa iOS 9.3.5 (uudempi ei onnistu).
Nordean appi on jo poistettu, iPad on kokonaan sammutettu, Nordean appi on uudelleenasennettu.
Ei auta, sama "tekninen virhe".
Onko tähän mitään muuta korjausta, kuin ostaa uusi iPad?
Kaikki vinkit ovat terhetulleita, kiitos.
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 13137
- Liittynyt: 5.8.2005 klo 12.29
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Nordea mobiilipankki "Tekninen virhe" (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: 31.10.2006 klo 9.24
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja halcyon »
Ei olisi pitänyt päivittää sitä Nordea mobiilipankkia. Kaikki toimi ennen sitä.
Noh, pakkopäivitystä pukkaa.... Täytynee ostaa vanhemmille Android-tabletti, kun Nordea app tukee Androidia sentään versioon 5.0 saakka ja hinta on alle puolea iPadista.
Harmi.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 16.11.2011 klo 13.47
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Zakarias »
-
- Viestit: 29
- Liittynyt: 20.9.2018 klo 18.38
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Vichy5 »
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.10.2011 klo 20.37
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
Nyt kiinnostaiskin, oisko hyviä pankkikokemuksia 9.3.5:lle? Mieluusti jokin pankki, joka ei ilmoita kuukauden päästä, että liian vanhaa kamaa.
-
- Viestit: 6104
- Liittynyt: 1.11.2010 klo 21.26
- Paikkakunta: Etelä-Helsinki
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.10.2011 klo 20.37
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
-
- Viestit: 482
- Liittynyt: 6.7.2006 klo 22.46
- Paikkakunta: Tampere
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Istok »
Jos app ei ole enää tuettu, niin eikö verkkopalvelua voi käyttää kuitenkin iPadin selaimella? Ei tarvetta laitteen vaihtamiseen..aurinkoutu kirjoitti:Olen huomannut saman ongelman, mutta en todellakaan harkitse laitteiden uusimista _Nordean_ takia, vaan pankin vaihtamista. Ihan niin markkinavoimien uhri en halua olla, että pankki määrää jo senkin, milloin tarvitsen uusia tuotteita.
Nyt kiinnostaiskin, oisko hyviä pankkikokemuksia 9.3.5:lle? Mieluusti jokin pankki, joka ei ilmoita kuukauden päästä, että liian vanhaa kamaa.
(Typot korjattu)
-
- Viestit: 1716
- Liittynyt: 26.5.2012 klo 11.22
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Ilkka66 »
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.10.2011 klo 20.37
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
Voi, mutta kuten edellä mainitsin, niin sitten pitää olla intressi siirtyä verkkopankkiasiakkaaksi ja kalliimpaan hinnoitteluun. Jos on mobiilipankki, saa käyttää sekä mobiilipankkia että verkkopankkia (yhteishinta halvempi kuin verkkopankkki yksin).Istok kirjoitti:Jos app ei ole enää tuettu, niin eikö verkkopalvelua voi käyttää kuitenkin iPadin selaimella? Ei tarvetta laitteen vaihtamiseen..aurinkoutu kirjoitti:Olen huomannut saman ongelman, mutta en todellakaan harkitse laitteiden uusimista _Nordean_ takia, vaan pankin vaihtamista. Ihan niin markkinavoimien uhri en halua olla, että pankki määrää jo senkin, milloin tarvitsen uusia tuotteita.
Nyt kiinnostaiskin, oisko hyviä pankkikokemuksia 9.3.5:lle? Mieluusti jokin pankki, joka ei ilmoita kuukauden päästä, että liian vanhaa kamaa.
(Typot korjattu)
-
- Viestit: 95
- Liittynyt: 28.10.2011 klo 20.37
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »
Tää on aika yksisilmäinen näkemys. Miten päädyt siihen, että on jokin "high maintenance" -asiakas? Mä väittäisin, että voi se Nordealle olla isohkokin tappio, jos tarpeeksi moni elinikäinen asiakas äänestää jaloillaan ja siirtää monet tilit ja mahdollisesti lainat toiseen pankkiin. Niin tai näin, Nordea on ainoa pankki, joka on päättänyt ohittaa tämän alle 1 %:n (mielestäni alle 1 % on aika raju arvio, mutta jos tälle on evidenssiä, niin ok).Ilkka66 kirjoitti:Myöskin Nordea Codes eli tunnuslukugeneraattori vaatii iOS 10:n. Erillisellä tunnuslukulaitteella tietysti voisi käyttää verkkopankkia iOS selaimella, mutta hankalaksi menee. Ymmärrän Nordeaa kyllä hyvin, että jonkun alle 1% vähemmistön takia ei kannata jättää sovelluksiin tuomatta uusia ominaisuuksia. Jos joku tuon takia pankkia vaihtaa, niin ei ole suuri menetys Nordealle, todennäköisesi ”high maintenance” asiakas muutenkin.
Btw ainakin mulla toimii koodiappi hienosti. Mistäs tämä tieto siis on? Minun nähdäkseni tuossa on nimenomaan tarkoituksella jätetty koodiappi toimimaan vanhoilla kuvioilla, jotta ei tule sanomista siitä, että asiakas ei voi nyt hoitaa yhteiskunnallista osallistumistaan. Pankin omaa appia on paljon helpompi näpelöidä, koska mobiilipankki ei sinällään ole kansalaisoikeus, kun taas jokaisen on ihan suotavaa päästä kirjautumaan vaikkapa hammaslääkärin ajanvaraukseen. Jos tuohon koodiappiin koskettaisiin, päästäisiin taas siihen, että osalla ihmisistä ei olisi pankkitunnuksia. Justhan tuo asia on saatu korjattua, joten tuskin menisi edes lain sallimissa rajoissa rajoittaa koodeja.
-
- Viestit: 82
- Liittynyt: 17.9.2010 klo 14.14
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Socradonis »
Virhe ilmenee sekä vanhalla iPadilla (IOS 9.3.5) että iMacilla (Mojave 10.14.2), tunnuslukusovellus on Samsung puhelimessa (android 6.0.1). Poistin ja latasin sovelluksen uudelleen puhelimeeni. Se ei auttanut. Vanhalla tunnuslukukortilla ongelmaa ei ole. Koetin myös Safarin sijasta Chromea, siitäkään ei ollut apua. Nordean ATK palvelu kertoo että heidän laitteillan ei ole ongelmaa ja neuvoo viisaasti: "Anna ensin käyttäjätunnus ja sitten oikea tunnusuluku .."
-
- Viestit: 1716
- Liittynyt: 26.5.2012 klo 11.22
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Ilkka66 »
-
- Viestit: 82
- Liittynyt: 17.9.2010 klo 14.14
Re: Nordea mobiilipankki ”Tekninen virhe” (iPad, iOS 9)
Viesti Kirjoittaja Socradonis »
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit