Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Oon tällä viikolla tehnyt jo kolme tilausta tuolta.The raconteur kirjoitti:Shoppailen DealExtremessä. USB-hubi lähtee ainakin tilaukseen ja tottakai vielä jotain enemmän tai vähemmän turhaa lisäksi.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Liian tulista ruokaa ei ole olemassakaan.vinouma kirjoitti:Teen lihapullia, joista tuli liian tulisia syötäväksi, prkl!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Antzu »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
No jopas. Koivuja pihapiirissäAnniel kirjoitti:Korjailen istutussuunnitelmaa (taloyhtiö ei haluakaan kaataa pihassaan olevia koivuja ja mun pitää nyt pähkäillä miten saan niiden alle mahtumaan pelastustien), kommentoin skypessä yhtä nettisivuleiskaa, homppuilen ja pelaan Ikariamia satunnaisesti, mussutan viimesiä karrkkeja, kuuntelen YleX:n nettiradioo ja huokailen koska toi sade loppuu. Kohta lämmitän pinaattilättyjä uunissa lounaaksi ja sitten tarvii viimestellä yks rivitalopihasuunnitelma.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kiitos kiitos! Pitäskö lähteä baariin juhlistamaanPasteur kirjoitti:Lähden kotiin... onnea uudelle hampaalle.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Voi tehdä. Ja se vieä pskempi luuri on N70Pasteur kirjoitti:Formatoin juuri käyttoon ottamassani olevaa E70:stä. Ei prkl ole mahdollista, että tätäkin homma varten joutui googlea käyttämään ja lopulta paljastui, että homma hoituu jollain prkleen "koodilla".![]()
![]()
![]()
Ei voi pskempaa luuria ihminen tehdä!
Viesti Kirjoittaja tk75 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No sepä se. Nyt meni sit mun hieno suunnitelma "pilalle" kun jouduin poistamaan kaikki istutusalueet niidenptkmit kirjoitti:No jopas. Koivuja pihapiirissäAnniel kirjoitti:Korjailen istutussuunnitelmaa (taloyhtiö ei haluakaan kaataa pihassaan olevia koivuja ja mun pitää nyt pähkäillä miten saan niiden alle mahtumaan pelastustien), kommentoin skypessä yhtä nettisivuleiskaa, homppuilen ja pelaan Ikariamia satunnaisesti, mussutan viimesiä karrkkeja, kuuntelen YleX:n nettiradioo ja huokailen koska toi sade loppuu. Kohta lämmitän pinaattilättyjä uunissa lounaaksi ja sitten tarvii viimestellä yks rivitalopihasuunnitelma.Olethan kertonut niille, ettei siinä pihassa sitten muuta kasvakaan kuin ne koivut.
Muuan radiohortonomi kertoi koivunleikkausohjeita kysyttäessä, että leikata saa mihinkä aikaan vuodesta tahansa, mutta mahdollisimman läheltä maata.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kerro jos on. Me tullaan kans.Stenska kirjoitti:Toivottavasti siellä on kakkua kans
Viesti Kirjoittaja juippi »
Viesti Kirjoittaja juippi »
Sää juot aina kaffeeedarthmother kirjoitti:Söin pözzan, nyt juon kahvia
Viesti Kirjoittaja darthmother »
ja olustajuippi kirjoitti:Sää juot aina kaffeeedarthmother kirjoitti:Söin pözzan, nyt juon kahvia
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Menen juuri nyt ostamaan pizzaa, kahvia sekä olutta.darthmother kirjoitti:ja olustajuippi kirjoitti:Sää juot aina kaffeeedarthmother kirjoitti:Söin pözzan, nyt juon kahvia