![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tämä ketjuhan on todellinen kaksimielisyyksien triumfi!amanita kirjoitti:Täällä ei saa liata paikkoja!!Repe Ruutikallo kirjoitti:Eikös me sovittu että likainen peli on mun yksinoikeus.amanita kirjoitti:Ollaankin sitten K-18-linjalla! Siirrytäänpä S-linjalle takaisin!Repe Ruutikallo kirjoitti: Nyt mun on varmaan pakko ottaa napakka lähetyssaarnaaja-asento.
Sensoriina tarkkailee tilannetta!
Täällähän on äänestyksen tämän vaiheen perusteella enemmänkin mieliä!Repe Ruutikallo kirjoitti: Tämä ketjuhan on todellinen kaksimielisyyksien triumfi!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei se ihan hyvin mennyt ekalla kerralla. Se kirjoitusasun korjaus...Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos modenitalla suinkin aikaa liikenee, hän voisi, baitövei, korjata ketjun otsikon kieliopillisesti korrektiin muotoon. (Katotaas osaako se.)
...esikatselun sijasta tulee vahingossa painaneeksi lähetä-namiskuukkelia...ja joku on heti linjoilla.........oiskoos ny hyvä? Joskus tää vaan tahmaa......Maza kirjoitti:Ei se ihan hyvin mennyt ekalla kerralla. Se kirjoitusasun korjaus...Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos modenitalla suinkin aikaa liikenee, hän voisi, baitövei, korjata ketjun otsikon kieliopillisesti korrektiin muotoon. (Katotaas osaako se.)
Viesti Kirjoittaja Maza »
No tuota.... Kyllä tästäkin voisi raportoida oikeinkirjoitusketjuun. Repellä oli tuossa yllä asiaa, joka oli täyttä asiaa.amanita kirjoitti:...esikatselun sijasta tulee vahingossa painaneeksi lähetä-namiskuukkelia...ja joku on heti linjoilla.........oiskoos ny hyvä? Joskus tää vaan tahmaa......Maza kirjoitti:Ei se ihan hyvin mennyt ekalla kerralla. Se kirjoitusasun korjaus...Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos modenitalla suinkin aikaa liikenee, hän voisi, baitövei, korjata ketjun otsikon kieliopillisesti korrektiin muotoon. (Katotaas osaako se.)
HUOH! Välilyönti lisätty!Maza kirjoitti: No tuota.... Kyllä tästäkin voisi raportoida oikeinkirjoitusketjuun. Repellä oli tuossa yllä asiaa, joka oli täyttä asiaa.
Eiii...amanita kirjoitti:HUOH! Välilyönti lisätty!Maza kirjoitti: No tuota.... Kyllä tästäkin voisi raportoida oikeinkirjoitusketjuun. Repellä oli tuossa yllä asiaa, joka oli täyttä asiaa.
Pääasia ettei jännitetä.TheKraken kirjoitti:Itsarijuhlat = itsemurhakemut?Repe Ruutikallo kirjoitti:Itsarijuhlissa on näköjään nosteltu maljoja El Kraakkenille. Toivottavasti mä muistun taas mieleen laskuhumalassa ja krapulassa, kuten ikävät asiat yleensäkin.![]()
Ihan tuntematon termi minulle
Eikös niin sovittu, että sä saat yhtä monta ääntä kuin sulla on Applen osakkeita.MacFinn kirjoitti:Kuka pirskatti meni antaan mulle toisenkin äänen, se ykkönen on aina niin kaunis. Kakkonen ei oo mitään.
Äh, pipariksi meni tääkin äänestys.
"Vuoden 2007 Homppulainen" on kunnianimi ja se kirjoitetaan ISOLLA! Me muut ollaankin sitten homppulaisia.septic kirjoitti:Homppulainen kuuluisi kyllä kirjoittaa pienellä, eiköhän se ole rinnastettavissa mm. kansallisuuksiin...
Aivan kuten kansakoululaitoksemme perustajan, herra Cygnaeuksen kunnianimi on Uuno (UIT:n mukaan).amanita kirjoitti:"Vuoden 2007 Homppulainen" on kunnianimi ja se kirjoitetaan ISOLLA! Me muut ollaankin sitten homppulaisia.septic kirjoitti:Homppulainen kuuluisi kyllä kirjoittaa pienellä, eiköhän se ole rinnastettavissa mm. kansallisuuksiin...
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Kiitos mahtavasta tsemppauksesta!!! (Kaikki kunnossa sun postauksessas!)Stenska kirjoitti:Kaulinta kehiin![]()
GO AMANITA!!
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Saattaa olla pieni mahdollisuus että loppupelien muuttuvissa suhdanteissa minäkin kallistun tuolle kannalle, mutta toistaiseksi valitaan vain yksi Vuoden Homppulainen... ja nilkkien sarjanhan voitan joka tapauksessa, kun olen ainoa osanottaja.kallekilponen kirjoitti:Repe on saanut kirittyä jo parin äänen kaulan...mutta tiukaksi näyttäisi menevän...ettei vain tänä vuonna pidä valita kaksi vuoden homppulaista (esim hompun kuningas ja kuningatar tms).![]()