Eläs nyt. Ikäsi puolesta voisit olla vaikka mun tyttöystävä, jos vaan olisit nainendarthmother kirjoitti: "Olkaapas kakarat hiljaa tai otetaan tupakat ja makeisetkin pois kioskeista"
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eläs nyt. Ikäsi puolesta voisit olla vaikka mun tyttöystävä, jos vaan olisit nainendarthmother kirjoitti: "Olkaapas kakarat hiljaa tai otetaan tupakat ja makeisetkin pois kioskeista"
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Armada »
kännikuskin rooli ei ole juurikoskaan kauhean antoisa tehtävä,siksi kannattaa välttää kaikin voimin moista..hatey kirjoitti:Kävin viemässä tuttavapariskunnan johonkin älämölö pileisiin. Ihmettelen kovin, miksi ihmiset haluavat änkääntyä kamalaan ryysikseen ja meteliin, vaikka vaihtoehtona on olla kotona hiljaisuudessa ja rauhassa.
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Kyyti? 8)hatey kirjoitti:Onneksi ei tarvitse olla kännikuskina, vein vaan ihmispolot kärsimään ryysiksestä ja metelistä. Itse nautin hiljaisuudesta kotonassa ja syön mansikoita.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
...kyydin seurassa?hatey kirjoitti:Onneksi ei tarvitse olla kännikuskina, vein vaan ihmispolot kärsimään ryysiksestä ja metelistä. Itse nautin hiljaisuudesta kotonassa ja syön mansikoita.
Vain sinä itse voit vastata tuohonAntiwäkki kirjoitti:Kyyti? 8)hatey kirjoitti:Onneksi ei tarvitse olla kännikuskina, vein vaan ihmispolot kärsimään ryysiksestä ja metelistä. Itse nautin hiljaisuudesta kotonassa ja syön mansikoita.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minulla olisi metsämansikoita kaapissa, että jätänkö oven auki? En tarkoita jääkaappia, koska muutenhan ne pilaantuu. Itsekkin ihmettelen, että miksi ihmiset tunkevat sellaiseen ryysikseen itsensä vaikka kotona voisi nauttia mukavasta hiljaisuudesta.hatey kirjoitti:Onneksi ei tarvitse olla kännikuskina, vein vaan ihmispolot kärsimään ryysiksestä ja metelistä. Itse nautin hiljaisuudesta kotonassa ja syön mansikoita.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
^ lainattu muualta tietoturvaketjusta.arisel kirjoitti:..... ettei itse asiaa löydy sivuilta ollenkaan - esimerkkinä knorr.fi! Tämän sivuston laatijalla ei taida normaalielämästä olla mitään käsitystä.......
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
http://www.glamour.com/images/women-of- ... yer_at.jpgPeitsamo kirjoitti:Hmmm... Yahoolla eukko CEO:na ja vieläpä paksunaOnhan tuo jonkin asteen milffi olemassa, mutta mikäli olisin osakkeenomistaja niin saattaisin olla huolissani rahojeni perään?
Tarpeeksi kova pala oli jo se, kun Palmisano jäi eläkkeelle ja Rometty tuli tilalle. Tiettyjä perinteitä ei vain kuulu rikkoa!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sormilaukkuja?Kain kirjoitti:Huomasin, että minulla on laukkuja enemmän kuin mitä kahden käden sormiin mahtuu…
Viesti Kirjoittaja Kain »