No höh ? Mikä tuossa nyt on sitten ihmettelynaihe ?tuomaril kirjoitti:Kaveri käytti 240€ kypäräkameraan!![]()
![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
No höh ? Mikä tuossa nyt on sitten ihmettelynaihe ?tuomaril kirjoitti:Kaveri käytti 240€ kypäräkameraan!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Onhan tuo nyt vähän kummallista. Olisi ostanut kerralla kunnollisen, eikä tuollaisia rimpuloita.arttula kirjoitti:No höh ? Mikä tuossa nyt on sitten ihmettelynaihe ?tuomaril kirjoitti:Kaveri käytti 240€ kypäräkameraan!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja arttula »
No aivan ! Juuri sitähän tuossa varmaan ihmeteltiinkin ! 8)Anghorn kirjoitti:Onhan tuo nyt vähän kummallista. Olisi ostanut kerralla kunnollisen, eikä tuollaisia rimpuloita.arttula kirjoitti:No höh ? Mikä tuossa nyt on sitten ihmettelynaihe ?tuomaril kirjoitti:Kaveri käytti 240€ kypäräkameraan!![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei se mitään, hyvä vain. 8)apple_fani kirjoitti:Miten ihmeessä sekoitan koko ajan tuomarin tuomariliin. Juuri kun katsoin otsikkoa "Tuomari määräsi Oraclen ja Googlen paljastamaan palkkionsa blogeille ja medioille" kävi hetkellisesti mielessä että mitä ihmettä tuomaril liittyy tähän ennen kuin tajusin, mistä on kyse
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, allahan on syy.tuomaril kirjoitti:Kaveri käytti 240€ kypäräkameraan!![]()
![]()
Toivottavasti YouTubella riittää levytila.tuomaril kirjoitti:Käytiin kaverin kanssa ajelemassa Kauniaisissa kypäräkameran kanssa. 8) Nyt kaveri saa ikuistettua kaikki sekoiluni liikenteessä. 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko se vähän sama kuin koskenlasku tynnyrissä? Aika tiiviillä tappituntumalla kyllä olitte...tuomaril kirjoitti:Käytiin kaverin kanssa ajelemassa Kauniaisissa kypäräkameran kanssa.
Kyllähän minullakin autossa on sellainen, mutta en kyllä kehtaa kävellessä käyttää. En ole riittävän itsevarma moiseen...amanita kirjoitti:Tuohan on nykypäivää, hyvä vanha herra! Autoillessa on aina pitkillä matkoilla handsfree käytössä.Koska tuo ikivanha noksulainen on niin kevyt ja itselleni huomaamaton, unohtuu se usein pitkiksikin ajoiksi korvaan...niin jaahas, voi olla, että tuo kertookin siitä, että minä olen vanha nainen...Tauvo kirjoitti:Piti oikein pestä silmät. Miten tuo voi näyttää joka kerta yhtä hirveälle... Tarkoitan tietysti sitä, kun ihmiset kävelevät kadulla handsfree korvassa.
Äh, ihan sama, kaupungilla kulkiessa ei helpostikaan kuule puhelimen ääntä, ja ainakin minun on oltava päiväsaikaan tavoitettavissa, missä kuljenkaan. Varsinkin tärkeää puhelua odottaessani en uskalla luottaa kuulevani hirveätäkään soittoääntä, vaan tuo kuuloke on erinomainen kapine siihen tarkoitukseen, tiäks.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tauvo kirjoitti:Toisaalta en minä mitään puhelinta kuule kuitenkaan, kun olen unohtanut sen äänettömälle tai autoon.
Puhelimeen vai keskustelukumppaniin?hatey kirjoitti:^Minulla oli joskus moinen, meni hermo siihen ensimmäisellä käyttökerralla ja heitin sen kesken puhelun auton ikkunasta menemään.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En minä ole tyhmä! Jos haluat itse olla tyhmä niin ole mutta älä yleistä sitä!Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En minä ole tyhmä. Sinusta en nyt olisi niin varma.tuomaril kirjoitti:En minä ole tyhmä! Jos haluat itse olla tyhmä niin ole mutta älä yleistä sitä!Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Minä ihmettelen vain sitä, miten nopeasti se koulu alkoikinHarkoosi kirjoitti:Viimenen lomaviikko on mennyt tajuttoman hitaasti, mutta nyt se vihdoin loppu. Ehkä ihan hyvä päästä kouluunkin. Ensimmäinen jakso on aika iisi, neljä kurssia vaan, ja maanantaisin on koulua 8.15-9.30![]()
Pienen lukion pienen kurssitarjottimen kanssa on vähän vaikea tehdä sujuva lukkari. Keväällä sitten joka jakson lukkari on tungettu täyteen.
Joo mutta se ihmettely oli toi, miten hitaasti voikaa aika kulua!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Taitaa pian mennä yksityisotot kategoriaan "suhdetoimintaan ALV 23%".Tauvo kirjoitti:Tein niin hyvää ruokaa, että jouduin juomaan viisi olutta sen kanssa. Piti tehdä kirjanpito valmiiksi.
Otanpa sille.
Ovat, ei "on".Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ei ole mitään uutta.Lare kirjoitti:Ovat, ei "on".Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ihmettelen mitähän tuo oikein tarkoittaa...?Anniel kirjoitti:MacGyver koittaa saada kiinni salametsästäjän eli tulevan pomonsa Stargåtessa. Oh the irony
Miksi tämä kuulostaa Hätshiiltä?Lare kirjoitti:Ovat, ei "on".Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Juu, hiki tuli kirjoittaessa ja kävin päälauseeni ja sivulauseeni välissä suihkussa.arisel kirjoitti:Miksi tämä kuulostaa Hätshiiltä?Lare kirjoitti:Ovat, ei "on".Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.
Ihmeellistä touhua, kerta kaikkiaan, etten sanoisi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Niin siis samainen näyttelijä, joka esiintyi tuossa MacGyverissa salametsästäjänä näyttelee myöhemmin Tähtiportti-sarjassa.arisel kirjoitti:Ihmettelen mitähän tuo oikein tarkoittaa...?Anniel kirjoitti:MacGyver koittaa saada kiinni salametsästäjän eli tulevan pomonsa Stargåtessa. Oh the irony![]()
Ei sillä sinänsä mitään merkitystä, mutta...![]()
Öh...
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mitä sitten keikut täällä hopeisessa omenassa, jos kerta Macin käyttäjät ovat tyhmiä (=et omista Macia - etkä iPhoneakaan)?Mailia kirjoitti:En minä ole tyhmä. Sinusta en nyt olisi niin varma.tuomaril kirjoitti:En minä ole tyhmä! Jos haluat itse olla tyhmä niin ole mutta älä yleistä sitä!Mailia kirjoitti:Mac-käyttäjät on tyhmiä. Ei mitään uutta.