Kyllä pluskelit aina jäät ja lumen voittavat, vaikka olisikin pimeää - ei tule niitä tappokelejä kun ei käydä pakkasella ollenkaan eikä tule lunta, joka kinttaantuu kulkuväylillä jääksi ja seuraavan nollakelin myötä tekee kaikkialle kaljamat...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Äläs sano. Joku tuossa viestisi kirjainten asettelussa piiloviestii kiukkua ja ärtymystä. Vai erehdynkö jälleen?K_Kolja kirjoitti:Ei tämä kahvi ainakaan änkyrämmäksi aamulla tehnyt.
Viesti Kirjoittaja Fakap »
Viesti Kirjoittaja amanita »
En se minä ollut, tällä kertaa! Enhän? Vai eikö se ole vielä tullut perille?amanita kirjoitti: Taas tuli laitettua huomautus eräälle foorumilaiselle,..
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Yleensäkin sun kanssa kannattaa varautua siihen, että asian perillemeno voi vähän kestää...KunkkuJ kirjoitti: En se minä ollut, tällä kertaa! Enhän? Vai eikö se ole vielä tullut perille?
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Yleisesti ottaen (en puhu Kunkusta): Vaikka viesti olisi tullut perille, ei se välttämättä olisi mennyt perille.KunkkuJ kirjoitti:En se minä ollut, tällä kertaa! Enhän? Vai eikö se ole vielä tullut perille?
No et ollut tällä kertaa., tuolla myyntialueella riittää sääntöjä lukemattomia myyjiä ihan jonoksi astiKunkkuJ kirjoitti:En se minä ollut, tällä kertaa! Enhän? Vai eikö se ole vielä tullut perille?amanita kirjoitti: Taas tuli laitettua huomautus eräälle foorumilaiselle,..
Viesti Kirjoittaja arisel »
amanoita kirjoitti:"Amanoita"
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Käsittääkseni sanonnan mukaan siellä on kylmä.Aperture kirjoitti: Pimmeetä on kyllä kuin ryssän helv. - vai miten se meni?
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Aperture »