wantsomeapple kirjoitti:^Oletpa sinä vihainen, mutta mitä.. SIlti ehdit jopa nauraa
Vanhan huoneeni sängllä kun tuo langaton ei toimi minun huoneeseeni asti joka sijaitsee saunan takana vanhassa tallissa.
Modeemissa on antenni joka on pari kertaa jäänyt käteen..
wantsomeapple kirjoitti:^Oletpa sinä vihainen, mutta mitä.. SIlti ehdit jopa nauraa
Vanhan huoneeni sängllä kun tuo langaton ei toimi minun huoneeseeni asti joka sijaitsee saunan takana vanhassa tallissa.
Hommaa airport extreme/express...?
en. vanhat netgear palikat meni rikki ja uudet tulossa. tämä on tilapäis ratkaisu. siis niillä netgear "palikoilla" pystyy lähettämään/vastaan ottamaan nettiyhteyttä verkkovirran kautta. siirrän modeemista verkkovirran kautta yhteyden huoneessani olevaan langattomaan modeemiin (joka on tilapäisesti nyt täällä muualla) josta se netti päätyy koneeseeni.
Always have your stuff when you need it with Dropbox. 2GB account is free! http://db.tt/TqDYKHO
Hommaa airport extreme/express...?
en. vanhat netgear palikat meni rikki ja uudet tulossa. tämä on tilapäis ratkaisu. siis niillä netgear "palikoilla" pystyy lähettämään/vastaan ottamaan nettiyhteyttä verkkovirran kautta. siirrän modeemista verkkovirran kautta yhteyden huoneessani olevaan langattomaan modeemiin (joka on tilapäisesti nyt täällä muualla) josta se netti päätyy koneeseeni.
Medanin lentokentällä kulutan aikaa iphonettamalla. Lento lähtee 1,5 tunnin päästä niin on hyvin aikaa selata kunnolla Homppua kuukauden tauon jälkeen.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
Aadee kirjoitti:Medanin lentokentällä kulutan aikaa iphonettamalla. Lento lähtee 1,5 tunnin päästä niin on hyvin aikaa selata kunnolla Homppua kuukauden tauon jälkeen.
Vieläkö jatkuu reissu vai joko olet palaamassa ihmisten ilmoille?
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Aadee kirjoitti:Medanin lentokentällä kulutan aikaa iphonettamalla. Lento lähtee 1,5 tunnin päästä niin on hyvin aikaa selata kunnolla Homppua kuukauden tauon jälkeen.
Vieläkö jatkuu reissu vai joko olet palaamassa ihmisten ilmoille?
Paluumatkalla jo. 4 viikkoa menee liian nopeasti. Nyt 8 tuntia vielä odottelua Kuala Lumpurissa, sitten 12 tuntia koneessa Pariisiin, siellä 24 tuntia hengailua ja tiistai-illaksi takaisin Suomeen ja perjantaina takaisin työelämään ja yhteishaun säätämiseen.
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
Silmäpolilla. Ankara silmätulehdus ja muutaman tunnin jonot. Onneksi on padi mukana ja 3G pelittää. Ainoa vaan, että kohta tähän tarvii BT-iBraille -näppiksen.
Ensimmäistä kertaa Riikassa ja täytyy todeta kaupungin olevan yllättävän ison. Netti pelaa ainoastaan kaapelilla huoneessa vaikka esitteessä kertoivat wifinkin toimivan, ei väliä kunhan toimii. Turvatarkastuksessa Suomessa murjoivat varmaankin ruuvimeisselillä läppärin auki jäljistä päätellen. Avatkaa itse läppäri tarkastajille on vaan minun ohje.
- iMac 21.5-inch, Late 2013
- MacBook Pro 13.3-inch, Middle 2010
- iPad 3 32 GB WiFi
- AirPort Time Capsule - 2TB
Murre kirjoitti:Koulussa ensimmäisen sukupolven iPod Touchilla. Ikäänsä nähden upean käyttökelpoinen laite edelleen.
Juu. Ei tuo iPod Touch ole juuri mihinkään muuttunut. Itsellä tosin 4G Touch.
Sohvalla tässä yritän saada jotenkin aikaa kulumaan.. Ei mitään saa aikaiseksi kun on niin laiska olo..
Viimeksi muokannut wantsomeapple, 31.3.2011 klo 19.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Always have your stuff when you need it with Dropbox. 2GB account is free! http://db.tt/TqDYKHO
Itsellänikin on myös iPod Touch 1G, kun sen halvalla sain käytettynä. Täytyy myöntää ,että mahtava laite.
Sitten itse asiaan. Tällähetkellä macitan saunassa kyseisellä iPod Touchilla.:O Sauna ei tosin ole päällä mutta täällä on vain rauhaisaa... Äläkä vaan vedä mitään kaksimielisiä johtopäätöksiä.
Line kirjoitti:Itsellänikin on myös iPod Touch 1G, kun sen halvalla sain käytettynä. Täytyy myöntää ,että mahtava laite.
Sitten itse asiaan. Tällähetkellä macitan saunassa kyseisellä iPod Touchilla.:O Sauna ei tosin ole päällä mutta täällä on vain rauhaisaa... Äläkä vaan vedä mitään kaksimielisiä johtopäätöksiä.
hmm...
EDIT: Itse asiaan: Macitan kotona sigun iMacilla.
Viimeksi muokannut iDock, 31.3.2011 klo 21.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Kotona Ranskassa olkkarissa, ulkona +25 astetta varjossa. Kotiverkko ei läpäise paksuja kiviseiniä joten pitää löytää jokin ratkaisu jotta voisi macittaa terassilla; reititin ikkunalaudalla ehkä?
MacBook Pro 15" i5, HiRes Anti-Glare (toukokuu 2010), OS X Lion
iMac 21" (toukokuu 2008), OS X Snow Leopard
Tyhjässä luokassa koulussa, koko muu luokka+opettaja on teillä tietämättömillä. Alkaa olemaan semmonen olo että on taas tullu väärä lukkari mukaan!
Macbook Pro 13" Touch Bar I 2.9GHz I 2016 I
iPhone 7+ I Mattamusta I 128Gt I iOS 11.0.3 I
iPad Air 2 I Wifi+cellular I 64Gt I iOS 11.0.3 I
Apple Watch I Serie 0 I Tähtiharmaa I
AppleTV 4K