Niin, koittaa kannattaa vaikka mitä, mutta tuo ultrasnow ei vaan millään toimi tuossa sun basebandissä. Eli kyllä se sun luuriin asentuu komeasti, mutta verkkoa ei löydy, koska se ei toimi 05.16.02 ssa.arttula kirjoitti:Tähän vielä (kerran) palatakseni... Kokeilin nyt Elisan kortilla täällä ulkomailla. Tuo Elisan kortti toimii Nokian puhelimessa, ja löytää roaming -verkon. Kun laitan samaisen kortin tähän (teoriassa) unlockattuun 3GS:ään (4.3.2 (8H7), Pwnage Tool, Ultrasn0w 1.2.2, baseband 05.16.02), ei verkkoa löydy.
Kannattaisiko nyt siis päivittää tuo vielä 4.3.3:een, ja yrittää vielä jälleen kerran ?
iOS 4.3.2 Jailbreak + Unlock
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
Re: iOS 4.3.2 Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja mckoira »
-
Re: iOS 4.3.1 Jailbreak (ja unlock)
Viesti Kirjoittaja Armadillo »
06.15.00 on ainoa keino tällä hetkellä. Ohjeet ja selostus riskeistä: http://iclarified.com/entry/index.php?enid=14568ukas kirjoitti:Terve
Viimosen puoltoista tuntia olen kuluttanut lueskelemalla tätä topiccia mut en ihan hirveesti tullut hullua hurskaammaksi.. Eli sii onko mulla mittään tehtävissä kun luurina on
iphone 3gs
versio 4.3.2 (8H7)
firmware on 05.16.02
Unlockki on pakollinen koska olen dna asiakas.. Jostain olin lukevinani että olis mahdollista lätkästä tonne luuriin ipad firmaware 06.15.00 et kannattaako vai saanko jotenkin muuten unlockattua puhelimen.
Jo ennalta avusta kiitäen
UKAS
Lisäselostusta ihan suomeksi: http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 0&t=162649
-
Tosiaan eikös se baseband ollut se 06.15.00?arttula kirjoitti:Tähän vielä (kerran) palatakseni... Kokeilin nyt Elisan kortilla täällä ulkomailla. Tuo Elisan kortti toimii Nokian puhelimessa, ja löytää roaming -verkon. Kun laitan samaisen kortin tähän (teoriassa) unlockattuun 3GS:ään (4.3.2 (8H7), Pwnage Tool, Ultrasn0w 1.2.2, baseband 05.16.02), ei verkkoa löydy.
Kannattaisiko nyt siis päivittää tuo vielä 4.3.3:een, ja yrittää vielä jälleen kerran ?
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
4.3.2sta akkun kesto-optimoimisen takia päivittämässä uusimpaan 4.3.3seen mutta probleemoo pukkaa. Laitetaan tänne kans tämä tosta toisesta ketjusta kun kuitenkin liittyy 4.3.2seen:
"Mikä mättää kun ei palauta 4.3.3seksi itunesista - antaa vaan tämmöstä:
http://www.techtosh.com/the-iphone-coul ... ompatible/
Edit: Linkin virheilmoituksesta poiketen mulla antaa jotain tyyliä tämä:
"iPhone could not be restored because the build is not compatible..." Olen tarkistanut pariin otteeseen että kyseessä on oikea firmispaketti... wtf.
Kaikki muu on kokeiltu paitsi iTunesin....downgreidaaminen..."
Onks ideoita?
"iPhone could not be restored because the build is not compatible..." Olen tarkistanut pariin otteeseen että kyseessä on oikea firmispaketti... wtf.
Onks ideoita?
-
Viesti Kirjoittaja magezu »
IIIMacci kirjoitti:4.3.2sta akkun kesto-optimoimisen takia päivittämässä uusimpaan 4.3.3seen mutta probleemoo pukkaa. Laitetaan tänne kans tämä tosta toisesta ketjusta kun kuitenkin liittyy 4.3.2seen:
Onks ideoita?
Mulla teki samanlaisen virheen/ilmoituksen ku sulla, ongelmaa en sitten selvittänyt mut Macillä tuli toi ilmoitus ja ku koitin winukalla ni ei tullut mittään virheitä, ja ohjelmisto meni puhelimeen mukisemati.
Viimeksi muokannut magezu, 12.5.2011 klo 11.33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPhone 5 16GB/Black
iMac 27" mid2010 i7-8gb-ssd 120gb-1t, 10.9
Core i3 - Asus - 16gb 1333 ram - GeForce GTX 280 - 10.9 Mavericks
iMac 27" mid2010 i7-8gb-ssd 120gb-1t, 10.9
Core i3 - Asus - 16gb 1333 ram - GeForce GTX 280 - 10.9 Mavericks
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
No niin minäkin luulin. Mutta tuollaista 05.16.02:sta iPhone kertoo sen olevan. Onko tuolle unlockia ? Tai kannattaako ylipäätään päivittääkään tuosta ?Armadillo kirjoitti:Tosiaan eikös se baseband ollut se 06.15.00?arttula kirjoitti:Tähän vielä (kerran) palatakseni... Kokeilin nyt Elisan kortilla täällä ulkomailla. Tuo Elisan kortti toimii Nokian puhelimessa, ja löytää roaming -verkon. Kun laitan samaisen kortin tähän (teoriassa) unlockattuun 3GS:ään (4.3.2 (8H7), Pwnage Tool, Ultrasn0w 1.2.2, baseband 05.16.02), ei verkkoa löydy.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja XiBoyX »
Multa löytyy iPhone 3GS (4.3.3) 2 vuoden soneran kytkyllä (vähän yli vuosi jäljellä) ja tota jailbreakkia olen miettinyt elikkäs:
1. Voiko siitä olla haittoja?
2. Vaikuttaako se akun kestoon? (nykyään tyhjenee todella nopeasti)
3. Mitä hyötyjä se tarjoaa?
Tässä offtopiccina siitä akusta, että saako sen kestoa parannettua ilman mitään kiinnitettäviä akkulaitteita? Kohta vuoden vanha kapula ja todella heikko kesto, tosin puoli vuotta olin tietämätön noiden ohjelmien sammuttamisesta, se varmaan vaikuttaa.
Tässä offtopiccina siitä akusta, että saako sen kestoa parannettua ilman mitään kiinnitettäviä akkulaitteita? Kohta vuoden vanha kapula ja todella heikko kesto, tosin puoli vuotta olin tietämätön noiden ohjelmien sammuttamisesta, se varmaan vaikuttaa.
-
Olet periaatteessa lähtöruudussa. Eikun vaan 06.15.00 4.3.3:n mukana sisään jos edellee siltä tuntuu. Taisi tästä johtua kaikki ne ongelmat mitä oli tuon toimimattoman "06.15.00":n kanssa.arttula kirjoitti:No niin minäkin luulin. Mutta tuollaista 05.16.02:sta iPhone kertoo sen olevan. Onko tuolle unlockia ? Tai kannattaako ylipäätään päivittääkään tuosta ?Armadillo kirjoitti:Tosiaan eikös se baseband ollut se 06.15.00?arttula kirjoitti:Tähän vielä (kerran) palatakseni... Kokeilin nyt Elisan kortilla täällä ulkomailla. Tuo Elisan kortti toimii Nokian puhelimessa, ja löytää roaming -verkon. Kun laitan samaisen kortin tähän (teoriassa) unlockattuun 3GS:ään (4.3.2 (8H7), Pwnage Tool, Ultrasn0w 1.2.2, baseband 05.16.02), ei verkkoa löydy.
-
1. VoiXiBoyX kirjoitti:Multa löytyy iPhone 3GS (4.3.3) 2 vuoden soneran kytkyllä (vähän yli vuosi jäljellä) ja tota jailbreakkia olen miettinyt elikkäs:
2. Voi
3. Jailbreakin kautta asennettavat ohjelmat, esimerkiksi lockscreenin (slide to unlock -ruutu) sisällön muuttaminen näyttämään esmes säätilan tai kalenterimerkinnät.
Jailbreakin saa aina pois koneesta, joten eikun vaan kokeilemaan. Varsin helposti kun käyttää vielä redsn0w:ta, jota kannattaakin käyttää jos ei tarvitse unlockkia.
Akun keston kannalta parasta on buutata luuri aika-ajoin (sammuu samalla ne ohjelmatkin), ja välillä käyttää se ihan loppuun asti ja ladata sitten kerralla täyteen. Paha sanoa tuosta sinun "todella nopeasta" akun tyhjenemisestä kun et kerro miten nopeaa se on. Joku vanhemman 3GS:n omistaja voi täydentää, mutta olen ymmärryksessä ettei edes 2v vanhalla luurilla ole akun kulutuksessa luultavasti paljoa tapahtunut. Ja senhän pitäisi kestää jotain 4-5 tuntia käyttöä ja valmiusaikaa pari päivää. Nämä lukemat siis luurin Akun käyttö -valikosta.
Viimeksi muokannut Armadillo, 12.5.2011 klo 17.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja XiBoyX »
Olen bootannut ja parissa tunnissa tyhjenee akku. Miten tuo jailbreak sitten vaikuttaa siihen? ei tarvitse unlockia? en tiedä näistä paljon, mutta kytky soneralla on, vai milloin tarvitsee sitä unlockia?Armadillo kirjoitti:1. VoiXiBoyX kirjoitti:Multa löytyy iPhone 3GS (4.3.3) 2 vuoden soneran kytkyllä (vähän yli vuosi jäljellä) ja tota jailbreakkia olen miettinyt elikkäs:
2. Voi
3. Jailbreakin kautta asennettavat ohjelmat, esimerkiksi lockscreenin (slide to unlock -ruutu) sisällön muuttaminen näyttämään esmes säätilan tai kalenterimerkinnät.
Jailbreakin saa aina pois koneesta, joten eikun vaan kokeilemaan. Varsin helposti kun käyttää vielä redsn0w:ta, jota kannattaakin käyttää jos ei tarvitse unlockkia.
Akun keston kannalta parasta on buutata luuri aika-ajoin (sammuu samalla ne ohjelmatkin), ja välillä käyttää se ihan loppuun asti ja ladata sitten kerralla täyteen. Paha sanoa tuosta sinun "todella nopeasta" akun tyhjenemisestä kun et kerro miten nopeaa se on. Joku vanhemman 3GS:n omistaja voi täydentää, mutta olen ymmärryksessä ettei edes 2v vanhalla luurilla ole akun kulutuksessa luultavasti paljoa tapahtunut. Ja senhän pitäisi kestää jotain 4-5 tuntia käyttöä ja valmiusaikaa pari päivää. Nämä lukemat siis luurin Akun käyttö -valikosta.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Siitäpä varmaan johtui, joo. Olisiko käynyt niin, että kun en ensin päivittänyt "normaalisti" laitetta 4.3.2:een, vaan ajoin vanhan firmiksen päälle tuon jailbreikatun, se ei sitten lainkaan päivittänyt basebandiä ? Mutta siis... Jos nyt päivitän ensin normaalisti 4.3.3:een, päivittyy myös baseband tuohon 06.15.00:aan ? Ja sitten uudestaan pwnagetoolilla jailbreikattu 4.3.3-firmis + unlock päälle.Armadillo kirjoitti: Olet periaatteessa lähtöruudussa. Eikun vaan 06.15.00 4.3.3:n mukana sisään jos edellee siltä tuntuu. Taisi tästä johtua kaikki ne ongelmat mitä oli tuon toimimattoman "06.15.00":n kanssa.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
-
Viesti Kirjoittaja Aletzi1 »
EDIT: turha postaus
Viimeksi muokannut Aletzi1, 14.5.2011 klo 15.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Huh huh aika skitsoa - WMwarella ei suostunnu palauttamaan edes Winukalla mutta Bootcampin kautta meni sit heittämällä. Huolestuttavaa jos OSX-puolella ei voi virallista firmistä palauttaa... no nyt on hoidettu.magezu kirjoitti:IIIMacci kirjoitti:4.3.2sta akkun kesto-optimoimisen takia päivittämässä uusimpaan 4.3.3seen mutta probleemoo pukkaa. Laitetaan tänne kans tämä tosta toisesta ketjusta kun kuitenkin liittyy 4.3.2seen:
Onks ideoita?
Mulla teki samanlaisen virheen/ilmoituksen ku sulla, ongelmaa en sitten selvittänyt mut Macillä tuli toi ilmoitus ja ku koitin winukalla ni ei tullut mittään virheitä, ja ohjelmisto meni puhelimeen mukisemati.
Kiitos vinkistä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka