Juuh, asensin tuon kyllä ja homma tuntuu pelittävän aina tekstari kerrallaan. Kun lataan iWorldin uudestaan, buuttaan ja napautan simin ulos, saan operaattorin paikalleen ja tekstarin perille, mutta seuraavan tekstarin yhteydessä homma pitää toistaa.
Samaan syssyyn pitää todeta, etten olen ehtinyt aukottamasti testaamaan sitä johtuuko "kaatuilu" mahdollisesti jostain muusta. Tämä on kuitenkin parasta mitä keksin tällä erää....
Tuo kuulostaa ihan hyvältä, ja voisin tiirailla tätä mahdollisuutta tarkemmin hieman myöhemmin, sillä loppuviikon puitteissa en taida enää ehtiä. Onnneksi jouluaattona on tälläiselle aikaa.
Kiitoksia viesteistä muuten! On kiva kuulla, että vastaavanlaisia onkelmia on ollut muillakin, ja ettei kyse olen vain meikälassen osaamattomuudesta (vaikka poissuljettua tämäkään ei ole).
vähän OT, mutta: iPhoneen kehitettävät ohjelmat tuppaavat laittamaan puhelimen "työpöydälle" omat kuvakkeensa. Onko kellään tietoa ohjelmasta, jolla vois kytkeä palvelut (BT, wifi, edge, AFPd, ssh jne jne) käyttöön Settings valikon alta eikä mistään muualta? Pieni ja rajallinen tila työpöydällä on hyvin nopeasti täynnä noita kuvakkeita ja se ei aja ainakaan mun etuja. Services niminen ohjelma oli ihan hyvä alku, mutta haluaisin silti kaiken settings valikon alle.
john doe kirjoitti:Onko kellään tietoa ohjelmasta, jolla vois kytkeä palvelut (BT, wifi, edge, AFPd, ssh jne jne) käyttöön Settings valikon alta, eikä mistään muualta?
Eli setting valikkon alle ilmeistyisi muutama täppä lisää mistä saisi edellämainitut palvelut päälle tai pois.
john doe kirjoitti:Eli setting valikkon alle ilmeistyisi muutama täppä lisää mistä saisi edellämainitut palvelut päälle tai pois.
Joo joo mutta miksi? Mac-filosofiaan kun ei oikein sovellu asioitten tekeminen vaikeimman kautta jos tarjolla on helppokin ratkaisu. iPhonen unlockkaaminen on jo semmoista säätöä että luulisi sillä tarpeiden tyydyttyvän.
john doe kirjoitti:Eli setting valikkon alle ilmeistyisi muutama täppä lisää mistä saisi edellämainitut palvelut päälle tai pois.
Joo joo mutta miksi? Mac-filosofiaan kun ei oikein sovellu asioitten tekeminen vaikeimman kautta jos tarjolla on helppokin ratkaisu. iPhonen unlockkaaminen on jo semmoista säätöä että luulisi sillä tarpeiden tyydyttyvän.
Haluan pitää työpöydällä vain ne joita käytän päivittäin. Loput heivaan pois silmistä. Mun mielestä systeemi olisi huomattavasti selvempi juuri niin, kuin tämänhetkinen systeemi jolla joka prosessi käydään sammuttamassa oman ohjelman alta. Näitä turhia ikoneita alkaa kertymään ihan luvattoman paljon nopeasti. Samalla tavalla ne palveluiden käynnistämiset/sammuttamiset on OS X'ssä viety yhden ikkunan ale
OT: iPhone avaus oli yksinkertaisin operaatio mitä on tullut vastaan laitteiden "modaamisen" kanssa.
Ostin eilen valmiiksi modatun iPhonen. Tässä on ohjelma "Customize" (ja avattaessa vilahtaa osoite thespicychicken.com tai jotain). Tuolla pystyy ainakin määrittämään mitkä ohjelmat näkyvät työpöydällä...
Pasteur kirjoitti:Ostin eilen valmiiksi modatun iPhonen. Tässä on ohjelma "Customize" (ja avattaessa vilahtaa osoite thespicychicken.com tai jotain). Tuolla pystyy ainakin määrittämään mitkä ohjelmat näkyvät työpöydällä...
Toikin on jo käytössä, eikä sekään aja ihan toivottua asiaa.
Asiasta kolmanteen: Oliskohan noita luurissa olevia noteseja mahdollista syncata koneen kanssa? olis aika pop.
john doe kirjoitti:
OT: iPhone avaus oli yksinkertaisin operaatio mitä on tullut vastaan laitteiden "modaamisen" kanssa.
<OT>
Melko monimutkaiselta operaatiolta tuo luetun perusteella vaikuttaa, esim. verrattuna viimeisimpään kokeiluun kun fläshäsin normi-N73:n --> N73 Music Editioniksi.
Nemesiksellä uusi product code luuriin ja softan päivitys NSU'lla; sulla on kädessäsi N73 ME.
Alkuperäiseen firmikseen vaihto onnistuu samoin, mutta pistetäänkin Nemesiksellä orkkis-product code sisään. Tämän jälkeen puhelimen voi viedä takuuhuoltoon. 8)
<OT/>
Mutta kyllähän sitä nyt mielellään tekeekin hieman ylimääräistä duunia, jotta saa markkinoiden tyylikkäimmän design-puhelimen toimimaan, että eipä mitn.
Kokeilin, toimii loistavasti... varauksin. Ainakaan itselläni eivät plist-tiedostot auenneet oikein TextMatella tai TeXturilla, mutta Property List Editorilla homma toimi.
Viimeinkin voin piilottaa kaikki kolmannen osapuolen ohjelmat ja pitää kotinäytön siistinä Kiitän vinkistä.
Vähän OT:tä mutta olen itse ostamassa iLuuria. Pyritäänkö esim. turbo simmillä säilyttämään laitteen takuu. Esim. jos laite hajoaa napataan turbo simm pois ja soitetaan tukeen?
JuzziK kirjoitti:Vähän OT:tä mutta olen itse ostamassa iLuuria. Pyritäänkö esim. turbo simmillä säilyttämään laitteen takuu. Esim. jos laite hajoaa napataan turbo simm pois ja soitetaan tukeen?
Jussi
TurboSimin ensisijainen tarkoitus on mahdollistaa uusien 4.6-version bootloaderilla varustettujen iPhonien käyttämisen suomalaisella (tai jonkin muun kuin Applen virallisesti tukeman) operaattorin Sim-kortilla. Näille kun ei toistaiseksi ole ohjelmistopohjaista Sim-lukituksen avaamista.
Ey.. toi maapallo kuva näytöllä kun puhelin on näppäinlukossa. Saako sen vaihdettua jotenkin? Olis kiva saada joku vähän piristävämpi kuva siihen (kuten esimerkiksi ne clownfishit mitkä oli jossain ihan ekoissa firmiksissä).
john doe kirjoitti:Ey.. toi maapallo kuva näytöllä kun puhelin on näppäinlukossa. Saako sen vaihdettua jotenkin? Olis kiva saada joku vähän piristävämpi kuva siihen (kuten esimerkiksi ne clownfishit mitkä oli jossain ihan ekoissa firmiksissä).
vaihda asetuksista "taustakuvaksi" jokin muu tarjolla olevista valmiista kuvista tai itse ottamasi kuva.
john doe kirjoitti:Ey.. toi maapallo kuva näytöllä kun puhelin on näppäinlukossa. Saako sen vaihdettua jotenkin? Olis kiva saada joku vähän piristävämpi kuva siihen (kuten esimerkiksi ne clownfishit mitkä oli jossain ihan ekoissa firmiksissä).
vaihda asetuksista "taustakuvaksi" jokin muu tarjolla olevista valmiista kuvista tai itse ottamasi kuva.
ayy.. luulin että se tarkoittaa tota työpöydän taustakuvaa missä on ohjelmat. tack.