Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja jomppeli »
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Heh, hyvä että ongelma tuli ratkaistua.arttula kirjoitti:Sain Denonin toimimaan !(http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... d#p1212019)
Perimmäinen vika piili siinä, että yritin asentaa ja säätää tuota selvin päin. Pari kaljaa, ja sopiva määrä viiniä auttoi heti. Nyt on jyhkeät soundit olohuoneessa 8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Juu en minäkään ole sairastanut yhtikäs mitään varmaan kahdeksaan vuoteen. Tarkoittanee sitä (maailmankaikkeus kun joidenkin uskomusten mukaan tasapainottaa kaiken), että seuraava tauti on pään tipahtaminen lattialle villiintyneen sirkkelinterän aiheuttamana...Erño kirjoitti:Kaikki vain kitisevät flunssaansa. Mulla vähän nokka tippasi ja oli tukossa pari päivää, ei sitä voi edes flunssaksi kutsua. Kohta takana neljä vuotta ilman oikeaa flunssaa.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Näin reissun jälkeen voi hyvillä mielin todeta että kannatti lähteä! Talsittiin vielä n. 10 km ylimääräistä, kun muuten ko. päivämatka olisi ollut vain 10 km.iDock kirjoitti:Suosittelen! Kiva reitti mennä. Kenties mennyt ennenkin?carrbon kirjoitti:Parin tunnin kuluttua nokka kohti Enontekiötä, sinne 4 päiväksi vaeltamaan Hetta - Pallas reitti
Ennen en ole tuota reittiä kulkenut, enkä mitään muutakaan vaellusreittiä. Isolla (50 hlö) opiskelijaporukalla lähdettiin painamaan, tosin pienemmissä ryhmissä taittui itse matkanteko.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Miltä näytti maisema, oliko maaruska päällä, vai oliko ehtinyt jo mennä ohi?carrbon kirjoitti:Näin reissun jälkeen voi hyvillä mielin todeta että kannatti lähteä! Talsittiin vielä n. 10 km ylimääräistä, kun muuten ko. päivämatka olisi ollut vain 10 km.iDock kirjoitti:Suosittelen! Kiva reitti mennä. Kenties mennyt ennenkin?carrbon kirjoitti:Parin tunnin kuluttua nokka kohti Enontekiötä, sinne 4 päiväksi vaeltamaan Hetta - Pallas reitti
Ennen en ole tuota reittiä kulkenut, enkä mitään muutakaan vaellusreittiä. Isolla (50 hlö) opiskelijaporukalla lähdettiin painamaan, tosin pienemmissä ryhmissä taittui itse matkanteko.
Tuo oiskin varmaan käymisen arvoinen reitti. Itsellä on takana tuo Utskoki-Kevon 40km reitti, ja kiva oli sekin. Harmi vaan että sumu ja puskaruskan loppuminen vähän latisti kuvaushommaa. Mutta kylläpä siellä Suohpassoaivin rinteellä ja itse kanjonilla alkoi jo olemaan näkymiäkin.
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »

/V
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Maisemat olivat oikein makoisat varsinkin näin etelän pojalle, vaikka ruskan suurin terä oli hiukan hiipunut / latistunut. Ilmeisesti ei johtunut niinkään ajankohdasta vaan ruostesienestä, mikäki oikein käsitin..Touho kirjoitti:Miltä näytti maisema, oliko maaruska päällä, vai oliko ehtinyt jo mennä ohi?carrbon kirjoitti:Näin reissun jälkeen voi hyvillä mielin todeta että kannatti lähteä! Talsittiin vielä n. 10 km ylimääräistä, kun muuten ko. päivämatka olisi ollut vain 10 km.iDock kirjoitti:Suosittelen! Kiva reitti mennä. Kenties mennyt ennenkin?carrbon kirjoitti:Parin tunnin kuluttua nokka kohti Enontekiötä, sinne 4 päiväksi vaeltamaan Hetta - Pallas reitti
Jos tuolta jotain kuviakin laittelisi, jahka niitä koneelle saa.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Niin ja lauantaisinkin oli koulua. Oi aikoja.KunkkuJ kirjoitti:Kun minä olin nuori, kouluun käveltiin matkan pituudesta riippumatta. Vaan silloin ei oltukaan mitään pullamössöjä. Muistanpa kerrankin, kun olin kävelemässä kouluun kylmänä pakkasaamuna... Vai oliko se, että koulusta kotin... Eikä se tainnutkaan olla kylmä pakkasaamu, vaan... ÄH, antaa olla.

Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja iDock »

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Itse kyllä ihan kesätöillä noi rahat haalinu kasaan..hatey kirjoitti:Koululaisilla nykyään varaa ostaa autoja? On ne opintotukien summat sitten nouseet roimasti omista opiskeluajoista.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?KunkkuJ kirjoitti:Vaan silloin ei oltukaan mitään pullamössöjä.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kunkku taitaa itse olla yhtä suurta mössöä koko vanhus.TR8 kirjoitti:Itse kyllä ihan kesätöillä noi rahat haalinu kasaan..hatey kirjoitti:Koululaisilla nykyään varaa ostaa autoja? On ne opintotukien summat sitten nouseet roimasti omista opiskeluajoista.![]()
Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?KunkkuJ kirjoitti:Vaan silloin ei oltukaan mitään pullamössöjä.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei suinkaan. On nuorissa sentään mössöttömiäkin. Olen ihan itse nähnyt. Yhden.TR8 kirjoitti:Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?

-
... kun synnyit silloin 2,4 mrd ateistivuotta sitten.hatey kirjoitti:Eikun nuoriso on pullamössöä. Toista oli silloin ennen.....
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
No kerrohan lisääKunkkuJ kirjoitti:Ei suinkaan. On nuorissa sentään mössöttömiäkin. Olen ihan itse nähnyt. Yhden.TR8 kirjoitti:Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Tarkoittanet minua..... 8)KunkkuJ kirjoitti:Ei suinkaan. On nuorissa sentään mössöttömiäkin. Olen ihan itse nähnyt. Yhden.TR8 kirjoitti:Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?
-
Ai henkilöä jolle raha sataa niskaan?tuomaril kirjoitti:Tarkoittanet minua..... 8)KunkkuJ kirjoitti:Ei suinkaan. On nuorissa sentään mössöttömiäkin. Olen ihan itse nähnyt. Yhden.TR8 kirjoitti:Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
Mitä meinaat tolla?iDock kirjoitti:Ai henkilöä jolle raha sataa niskaan?tuomaril kirjoitti:Tarkoittanet minua..... 8)KunkkuJ kirjoitti:Ei suinkaan. On nuorissa sentään mössöttömiäkin. Olen ihan itse nähnyt. Yhden.TR8 kirjoitti:Pullamössö sana kattaa sinun näkökulmasta koko nykynuorison?![]()

-
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Olette hieno mies. 8)iDock kirjoitti:Viileä aamuOli mukava mennä kouluun.
Huomasin aamulla ihan saman asian.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mutta kädet vain kohmettui, kuin sytytin aamurölliä.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka