Maailmanloppu?Macco kirjoitti:Niin mutku se maailmanloppu tulee jo vuonna 2012Jone kirjoitti:vuonna 2013 Anniel kirjoitti:![]()
Harrastin juuri luovaa työtä lumen parissa.
Pelkkä reboot sanon minä, joka söin punaisen pillerin.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Maailmanloppu?Macco kirjoitti:Niin mutku se maailmanloppu tulee jo vuonna 2012Jone kirjoitti:vuonna 2013 Anniel kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
TUosta tuli mieleen mielenkiinoinen juttu jonka luin: http://tinyurl.com/da524zsinitiainen kirjoitti:Heräsin istuallani MacBookin takana nojatuolissa. En viimeyönä nukkunut ihan kirjaimellisesti yhtäkään silmällistä, en edes ollut vaakatasossa, ja nyt kun olen vähän salaa nukkunut toista tuntia, olen taas ihan virkku.Enkä tiedä omasta kohtalostani täällä sen enempää kuin eilenillalla.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Jaahas, soon sitte akanvaihtokin edessä kohtapuoliin. Tai sitten vaan vieraissa käytävä reilusti. Kun tuo oma eukko tuskin enää porsii.Jone kirjoitti: Maailmanloppu?
Ejeijei. Näin oraakkelina voin paljastaa muutaman asian vuodesta 2012.
Anniel menee naimisiin alkuvuodesta. Lapsikin näkyy jouluksi.
Kraken soittaa provinssin päälavalla.
Erno löytää elämänsä naisen!
mikastus muuttaa Jyväskylään ?!?
Amanitasta tulee toimitusjohtaja.
Maccon yritys saa merkittävän palkinnon.
Carden uusi talo kasvaa syksyllä harjaan. +1 lapsi
Muuta ei nyt näy, mutta olipa sitä tuossakin..
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Hyvä artikkeli! Nukkuminen on minunkin lempiharrastukseni, ja edullinenkin vielä. Mielenkiintoinen vinkki tuossa: ennen lyhyitä 20-30 min. torkkuja kannattaa juoda kuppi kahvia, näin kofeiinin vaikutus alkaa juuri oikeaan aikaan ja heräät pirteänä!kallekilponen kirjoitti:TUosta tuli mieleen mielenkiinoinen juttu jonka luin: http://tinyurl.com/da524zsinitiainen kirjoitti:Heräsin istuallani MacBookin takana nojatuolissa. En viimeyönä nukkunut ihan kirjaimellisesti yhtäkään silmällistä, en edes ollut vaakatasossa, ja nyt kun olen vähän salaa nukkunut toista tuntia, olen taas ihan virkku.Enkä tiedä omasta kohtalostani täällä sen enempää kuin eilenillalla.
Sitä minäkin ihmettelin, mutta ihan kelpo tieteisartikkeli sieltä takaa löytyy kun vain klikkaa osoiteriviä selaimessa ja painaa enteriä. Ilmeisesti noilla sivuilla on jokin varmuustoimi sen varalta, jos joku käyttäjä sinne arveluttavaa sisältöä lataa.sinitiainen kirjoitti:Mikähän onkaan tuo kallen linkki kun siihen liittyy teksti "this might be offensive.." Peruutin pois kiireenvilkkaa.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Eipä näkynyt onko näitä meitin jaloverisiä typyjä. Saattoi myös olla niin että tarinaan liittyy Salamijakin adoptio.. tämä näky tosin ei ollut kovin kirkas.Carde kirjoitti:Jaahas, soon sitte akanvaihtokin edessä kohtapuoliin. Tai sitten vaan vieraissa käytävä reilusti. Kun tuo oma eukko tuskin enää porsii.Jone kirjoitti: Maailmanloppu?
Ejeijei. Näin oraakkelina voin paljastaa muutaman asian vuodesta 2012.
Anniel menee naimisiin alkuvuodesta. Lapsikin näkyy jouluksi.
Kraken soittaa provinssin päälavalla.
Erno löytää elämänsä naisen!
mikastus muuttaa Jyväskylään ?!?
Amanitasta tulee toimitusjohtaja.
Maccon yritys saa merkittävän palkinnon.
Carden uusi talo kasvaa syksyllä harjaan. +1 lapsi
Muuta ei nyt näy, mutta olipa sitä tuossakin..
Mutta jos kerta näin on määrätty niin mikäs siinä, et muuten jone sattunut näkemään että onkos tuo tulevan lapseni emo mahdollisesti amis tai anniel?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kiitos, näytti mielenkiintoiselta. Pitää lueskella paremmalla ajalla.kallekilponen kirjoitti:TUosta tuli mieleen mielenkiinoinen juttu jonka luin: http://tinyurl.com/da524zsinitiainen kirjoitti:Heräsin istuallani MacBookin takana nojatuolissa. En viimeyönä nukkunut ihan kirjaimellisesti yhtäkään silmällistä, en edes ollut vaakatasossa, ja nyt kun olen vähän salaa nukkunut toista tuntia, olen taas ihan virkku.Enkä tiedä omasta kohtalostani täällä sen enempää kuin eilenillalla.
Latasin jutun tänne, toimiikohan nyt?sinitiainen kirjoitti:Minä en saa kallen linkkiä matteus/2:n neuvoillakaan auki. Ja keskellä sivua on tällainen vieras merkki
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Kyseinen foorumi ei salli suoria linkkejä, ja tätä yritin kiertää käyttämällä tuota tinyurl:ia mutta näköjään se ei auttanut...sinitiainen kirjoitti:Minä en saa kallen linkkiä matteus/2:n neuvoillakaan auki. Ja keskellä sivua on tällainen vieras merkki[/url]
Muistinkin nyt, että tällä iMAC:lla on lapsilukko, muistaakseni Applen oma. Liittyisiköhän jotenkin siihen, että tie katkeaa ?
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ei helvata jone, tuo salmarin adoption kanssa saat tulla sokeaksiJone kirjoitti:Eipä näkynyt onko näitä meitin jaloverisiä typyjä. Saattoi myös olla niin että tarinaan liittyy Salamijakin adoptio.. tämä näky tosin ei ollut kovin kirkas.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Silakkalaatikko on namia, paitsi se silakkalaatikon nimellä koulussa joskus aikoinaan tarjoiltu moska.Maza kirjoitti:Tein juuri silakkalaatikkoa. Tunnin päästä pitäisi päästä nauttimaan tätä herrakansan herkkua.