Olen minä täällä.Jouna- kirjoitti:Onkos täälä kilttejä lapsia?!?!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olen minä täällä.Jouna- kirjoitti:Onkos täälä kilttejä lapsia?!?!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Lantis »
Viesti Kirjoittaja Vastapallo MC »
Minkähänlaisesta geenimuunnellusta tuotteesta on kysymys, jos kinkusta joutuu nyppimään sulat pois.Muffe kirjoitti:Kynin kinkkua.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja rok »
No onpas teillä villiä petiseuraa!Tauvo kirjoitti:Taitaa olla aika mennä sänkyyn. Tiedä sitten jos vaikka ihan nukkuisikin.
Tietäisitpä vaan. Oli oikein helpotus herätä. 8)rok kirjoitti:No onpas teillä villiä petiseuraa!Tauvo kirjoitti:Taitaa olla aika mennä sänkyyn. Tiedä sitten jos vaikka ihan nukkuisikin.
Täytyy yrittää jos itekkin ehtisi...hatey kirjoitti:Mie käyn nukkuun ennenko kello tulee kaksi. khi khi....
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kokeile ottaa sormet pois välistä jos se sitten sulkeutuisi.Muffe kirjoitti:Ei kykene sulkemaan uutukaisen MBA:n kantta.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vie takaisin. Kyllä tuo takuun piikkiin meneeMuffe kirjoitti:Ei kykene sulkemaan uutukaisen MBA:n kantta.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Nokun ne tanssii niin kivasti tuolla näppäimistöllä ja trackpadilla.Mailia kirjoitti:Kokeile ottaa sormet pois välistä jos se sitten sulkeutuisi.Muffe kirjoitti:Ei kykene sulkemaan uutukaisen MBA:n kantta.
Pakko se kai on kun ei tuo millään mene kiinni.Macco kirjoitti:Vie takaisin. Kyllä tuo takuun piikkiin meneeMuffe kirjoitti:Ei kykene sulkemaan uutukaisen MBA:n kantta.
Viesti Kirjoittaja Macco »