Kysyn että mistä ne lämmöt näkee?tuomaril kirjoitti:Alkaa ärsyttämään tämän Puu-Cee koneen jatkuva kuumeneminen. Prossun lämpötila pyörii siinä 70-80 asteen välillä vaikka prosessoria EI EDES kuormita mikään. Täys romu tämä Samsungin läppäri.Mistä ihmeestä tämä romu kehittää moiset lämmöt?!
Vuodatustopic 2
-
Hieno
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
-
tuomaril
Vaikkapa Speedfan-ohjelmalla.Hieno kirjoitti:Kysyn että mistä ne lämmöt näkee?tuomaril kirjoitti:Alkaa ärsyttämään tämän Puu-Cee koneen jatkuva kuumeneminen. Prossun lämpötila pyörii siinä 70-80 asteen välillä vaikka prosessoria EI EDES kuormita mikään. Täys romu tämä Samsungin läppäri.Mistä ihmeestä tämä romu kehittää moiset lämmöt?!
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Varmaan jossain satasen paikkeilla.tuomaril kirjoitti:Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Core-prossut mene vielä 110°C hujakoilla. Sitten alkaa ympärillä oleva muovi sulaa.iPadi kirjoitti:Varmaan jossain satasen paikkeilla.tuomaril kirjoitti:Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
tuomaril
Tämä romu on käynyt reilusti yli satasen kun pelasin Flight Simulator X:ää. Taisi olla jossain 107 asteen paikkeilla.iPadi kirjoitti:Varmaan jossain satasen paikkeilla.tuomaril kirjoitti:Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
tuomaril kirjoitti:Tämä romu on käynyt reilusti yli satasen kun pelasin Flight Simulator X:ää. Taisi olla jossain 107 asteen paikkeilla.iPadi kirjoitti:Varmaan jossain satasen paikkeilla.tuomaril kirjoitti:Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
Jos koneesi on käytettynä tullut niin paineilmaa kompuralla edestakas imu ja pakopuolelle läppäriä. Tällä metodilla romukoppaan laitettuja koneita elvytetty ilman deffaa
Adelen Lada 2011
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
Noniin, hyvätuomaril kirjoitti:Ei se sitä konetta osta mulle. Se on ihan varmaa. Sano että mun pitää itte kerätä ne rahat siihen koneeseen. Jos tämä kone sanoisi kaput niin se toisi vain työpaikaltaan jonkun romumman koneen tilalle. Mikä on muuten prosessorille semmonen maksimi lämpötila minkä se prossu vielä kestää?Erño kirjoitti:Toinen vaihtoehto on huudatuttaa konetta kärtsäämiseen asti. Eikös silloin isukilla ole hyvä syy ostaa uusi, omenaisempi kone tilalle?
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Jumitti koko koneen, niin että jouduin hätäsammutuksen.
Ja vieden kaikki 70 tabia mukanaan.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
70 tabia päällä? Etkai sinä vain vieraile aikuisille tarkotetuilla sivuilla? Tai etsi serialia johonkin tietyltä sivulta joka käyttää Samoanin Internet-maatunnusta.Kain kirjoitti:Google Chrome meni kaatumaan yllättäen.
Jumitti koko koneen, niin että jouduin hätäsammutuksen.![]()
Teki mitä vain ja milloin vain niin aika loppuu aina kesken. Eilenkin olin heittänyt kaverin töihin 05.30 ja vaihtanut autoon soittimen kello 06:45. Sitten vasta aloin syömään, lämmittämään uunia, katsoin tallennukset, vein auton huoltoon ja katsastukseen, heitin kaverin kotia ja kävin kaupassa. Kello oli jo 13.45. Tänään esiintyy samanlaisia ongelmia minulla ja hermothan tässä menee. Pitäisi varmaan herärä 02.00 ylös, että ehtisi touhuamaan kaikkea ihmisten aikoihin. Juuri sain SPL Dynamicsin irti autosta ja nyt sekin pitäisi laittaa myyntiin
-
jomppa
Viesti Kirjoittaja jomppa »
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minä olen ollut joskus yli 10 vuotta sitten kerran pikkujouluissa... hmmm tämä oli kylläkin siis hehkutus.jomppa kirjoitti:Tuli huonosti nukuttua yö ja edessä olisi pikkujoulut. Taitaa jäädä jatkot lyhyeksi.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Minä olin viimeksi pikkujouluissa 1993, jos muistan oikein. Ne on videoitu, joten pitää tarkistaa. Ne olivat onneksi alkottomat pikkujoulut. En käy pikkujouluissa muutenkaan, koska en viihdy niissä.hatey kirjoitti:Minä olen ollut joskus yli 10 vuotta sitten kerran pikkujouluissa... hmmm tämä oli kylläkin siis hehkutus.jomppa kirjoitti:Tuli huonosti nukuttua yö ja edessä olisi pikkujoulut. Taitaa jäädä jatkot lyhyeksi.
-
Kain
En en en ole…M.P.T kirjoitti:70 tabia päällä? Etkai sinä vain vieraile aikuisille tarkotetuilla sivuilla? Tai etsi serialia johonkin tietyltä sivulta joka käyttää Samoanin Internet-maatunnusta.Kain kirjoitti:Google Chrome meni kaatumaan yllättäen.
Jumitti koko koneen, niin että jouduin hätäsammutuksen.![]()
Kävin vaan eräässä kuvagalleriassa.
Sinne tulee kuvia päivittäin ja kävin siellä viimeksi 2 viikkoa sitten.
Ja jokainen kuva on siellä kuvalinkin takana ja väkisenkin niitä tabeja tulee, koska käyn jokaisen kuvan erikseen läpi.
Ja tämä ei enää näytä normaalilta.
Se kyllä kävi 600%, mutta kone tahmas niin, että en ehtinyt ottaa kuvaa siitä.
Ja minäkin luulin, että tässä koneessa on 2 ydintä, joka näyttäytyy 4-ytimisenä.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Kain
-
Erño
Ensi vuonna sitten. Tosin PC-versio tulee taas vuoden myöhässä.Kain kirjoitti:^ Kyllä San Andreas on kivompi paikka.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
waiski
Viesti Kirjoittaja waiski »
waiski
iPhone 17 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Räkätauti yrittää pukata päälle
-
Kain
-
Erño
Perjantai-ilta on paras viettää kotona mönjäillessä.Kain kirjoitti:Kaverit on viettämässä perjantai-iltaa paitsi minä, joka en saa mennä minnekkään. päivänkakkara
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Mikset saa muka? Onko se kiinni omasta tahdosta? Jos olet letkuissa kiinni ja kielletty poistumasta. niin vedä letkut irti ja mene pitämään hauskaa!Kain kirjoitti:Kaverit on viettämässä perjantai-iltaa paitsi minä, joka en saa mennä minnekkään. päivänkakkara
-
Kain
Sepä juuri, minä joudun letkuihin jos menen pitämään hauskaa.Thoth kirjoitti:Mikset saa muka? Onko se kiinni omasta tahdosta? Jos olet letkuissa kiinni ja kielletty poistumasta. niin vedä letkut irti ja mene pitämään hauskaa!Kain kirjoitti:Kaverit on viettämässä perjantai-iltaa paitsi minä, joka en saa mennä minnekkään. päivänkakkara
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka