tuomaril kirjoitti: Mutta kun poistin sen FSX:n koneelta.

Viesti Kirjoittaja vinouma »
tuomaril kirjoitti: Mutta kun poistin sen FSX:n koneelta.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olinhan minä tuon jo kertonut.vinouma kirjoitti:tuomaril kirjoitti: Mutta kun poistin sen FSX:n koneelta.![]()
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Täsmälleen samoin ajattelivat aikoinaan Tiger Woods, Roger Federer ja José Raúl Capablanca.Kain kirjoitti:Ei jaksa ajatella enää mitään järkevää.
Vois vaikka pelata jotain.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ihanaa että joku muukin tuntee näinKain kirjoitti:Ei jaksa ajatella enää mitään järkevää.
Ihmettelin vain, kun joku ajatteli olevansa erityinen ja miksi hän saisi erivapauksia yhteisössä.Citruuna kirjoitti:Ihanaa että joku muukin tuntee näinKain kirjoitti:Ei jaksa ajatella enää mitään järkevää.
Helevetin hianoja ja yleviä ajatuksia - kai? Ei ymmärrä, ei sanaakaanKain kirjoitti:Ihmettelin vain, kun joku ajatteli olevansa erityinen ja miksi hän saisi erivapauksia yhteisössä.Citruuna kirjoitti:Ihanaa että joku muukin tuntee näinKain kirjoitti:Ei jaksa ajatella enää mitään järkevää.
Piti puhua hänet pussiin, ja suunnata katse jonnekkin muualle, kuin omaan napaansa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Volvo ei ole hirvitys!vinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Onhan tuokin yksi tapa katsoa asiaa.tuomaril kirjoitti:Volvo ei ole hirvitys!vinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Jos korvaisin sen naamallani niin saisin bannit ja ainahan minulla on ollut joku nelirenkainen hirvitys avattaressani. Pitäisikö minun sitten käyttää avattaressani liiteriä, lumilinkoa, hevosta tai muuta? Tietenkin voisin ottaa Mailiasta mallia ja käyttää söpöä Hanakoa kuvassa, mutta olisiko se sopivaa? Oman kuvan käyttöstä tulisi se banni, mutta en mie kestäisi katsoa kun Vinouma itkisi aina kun näkisi minun naamani. Siitä seuraisi sairaslomaa sinulle ja muuta haittaa. En tahdo tuottaa liikaa kärsimystä ihmisille.vinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä?
Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ihmiset laittavat avatereensa sen, joka on tärkeintä heidän elämässään.Citruuna kirjoitti:Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä??
Oih~ Sydämmeni oikein väpättää.Thoth kirjoitti:Ihmiset laittavat avatereensa sen, joka on tärkeintä heidän elämässään.Citruuna kirjoitti:Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä??
Siis minulla on tärkeintä olla surullinen?Thoth kirjoitti:Ihmiset laittavat avatereensa sen, joka on tärkeintä heidän elämässään.Citruuna kirjoitti:Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä??
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Niin kai sitten.Kain kirjoitti:Siis minulla on tärkeintä olla surullinen?Thoth kirjoitti:Ihmiset laittavat avatereensa sen, joka on tärkeintä heidän elämässään.Citruuna kirjoitti:Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä??
Tuossa alkaa kyllä olemaan kohta jotain sairasta.tuomaril kirjoitti:Elämässäni tärkeintä on Volvo XC70. 8)
Ei ole. Volvo on urhollisesti kuljettanut minua halki Euroopan ja suojannut minua yhden kolarin aikana.Mailia kirjoitti:Tuossa alkaa kyllä olemaan kohta jotain sairasta.tuomaril kirjoitti:Elämässäni tärkeintä on Volvo XC70. 8)
Keltaiset pingispallosilmät saattaa hyvinkin olla jollekin tärkeintä elämässä?Mailia kirjoitti:Oih~ Sydämmeni oikein väpättää.Thoth kirjoitti:Ihmiset laittavat avatereensa sen, joka on tärkeintä heidän elämässään.Citruuna kirjoitti:Nii kaikillako pitäis olla tuollainen sätkää käryttävä turbaanipäävinouma kirjoitti:Mikä tää uus juttu on, että ihmiset ovat ruvenneet korvaamaan avatterensa jollain nelirenkaisilla hirvityksillä??
Aika huono auto jos se kolariin joutuu.tuomaril kirjoitti:Ei ole. Volvo on urhollisesti kuljettanut minua halki Euroopan ja suojannut minua yhden kolarin aikana.Mailia kirjoitti:Tuossa alkaa kyllä olemaan kohta jotain sairasta.tuomaril kirjoitti:Elämässäni tärkeintä on Volvo XC70. 8)
Ei ollut Volvon eikä Volvon kuljettajan vika, vaan sen papparaisen joka tuli kylkeen.Mailia kirjoitti:Aika huono auto jos se kolariin joutuu.tuomaril kirjoitti:Ei ole. Volvo on urhollisesti kuljettanut minua halki Euroopan ja suojannut minua yhden kolarin aikana.Mailia kirjoitti:Tuossa alkaa kyllä olemaan kohta jotain sairasta.tuomaril kirjoitti:Elämässäni tärkeintä on Volvo XC70. 8)
Saattaa, mutta minulle on Misha.Citruuna kirjoitti:Keltaiset pingispallosilmät saattaa hyvinkin olla jollekin tärkeintä elämässä?Mailia kirjoitti:Oih~ Sydämmeni oikein väpättää.