Se on itse asiassa ihan hyvää. Syötävää, ei kuitenkaan mitään lempiruokaa...hatey kirjoitti:^ Kai söit sillä myös sisältöineen keitettyä lampaan vatsalaukkua, haggista.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Se on itse asiassa ihan hyvää. Syötävää, ei kuitenkaan mitään lempiruokaa...hatey kirjoitti:^ Kai söit sillä myös sisältöineen keitettyä lampaan vatsalaukkua, haggista.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sittenhän se on suurta herkkua, jos maksalaatikolle maistuu.apple_fani kirjoitti:Se on itse asiassa ihan hyvää. Syötävää, ei kuitenkaan mitään lempiruokaa...hatey kirjoitti:^ Kai söit sillä myös sisältöineen keitettyä lampaan vatsalaukkua, haggista.Vähän niinku maksalaatikkoa.
Niin, ei se ole niin pahaa kuin siitä sanotaan. Ja syödessä kun ei mieti, mitä se on niin kaikki sujuu hyvin...hatey kirjoitti:Sittenhän se on suurta herkkua, jos maksalaatikolle maistuu.apple_fani kirjoitti:Se on itse asiassa ihan hyvää. Syötävää, ei kuitenkaan mitään lempiruokaa...hatey kirjoitti:^ Kai söit sillä myös sisältöineen keitettyä lampaan vatsalaukkua, haggista.Vähän niinku maksalaatikkoa.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tämä selittää maan tilanteen.vinouma kirjoitti:Italiassa - kaverin kertoman mukaan - syödään mahalaukkuun sullottuja aivoja.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Miten sen Jerikon muurin kävi ?hatey kirjoitti:Tungin itseni kokonaan uuniin. Poden moraalista shoppailukrapulaa. Tilaisuus teki shoppailijan, olen itse tavallaan syytön.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Totta kai sitä pitää uuni siivota kun tuleva elämänkumppani tulee käymään kylässä...hatey kirjoitti:Tungin itseni kokonaan uuniin. Poden moraalista shoppailukrapulaa. Tilaisuus teki shoppailijan, olen itse tavallaan syytön.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Uunin on hyvä olla puhtaana, kun sinne tungetaan tavaraa.iDock kirjoitti:Totta kai sitä pitää uuni siivota kun tuleva elämänkumppani tulee käymään kylässä...hatey kirjoitti:Tungin itseni kokonaan uuniin. Poden moraalista shoppailukrapulaa. Tilaisuus teki shoppailijan, olen itse tavallaan syytön.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Hatey: "Katso kulta, siivosin uuninkin ihan sinua varten. Nyt voimme yhdessä työntää päämme uuniin ja nauttia sen puhtaudesta."iDock kirjoitti:Totta kai sitä pitää uuni siivota kun tuleva elämänkumppani tulee käymään kylässä...hatey kirjoitti:Tungin itseni kokonaan uuniin. Poden moraalista shoppailukrapulaa. Tilaisuus teki shoppailijan, olen itse tavallaan syytön.
Ja jos sinne päänsä työntää, niin sillä saa aikaan ainoastaan kovaa hikoilua. Toisaalta, kova hikoilu ja hatey sopivat yhteen kuin nyrkki silmään.hatey kirjoitti:^ No höh... Ei sinne kaikki mahdu, koska siellä on RC-panssarivaunu.
...ja voihan sen piip... siis putken ottaa vaikka suuh... meneekö K-18 touhuksi?Macco kirjoitti:Ja jos sinne päänsä työntää, niin sillä saa aikaan ainoastaan kovaa hikoilua. Toisaalta, kova hikoilu ja hatey sopivat yhteen kuin nyrkki silmään.hatey kirjoitti:^ No höh... Ei sinne kaikki mahdu, koska siellä on RC-panssarivaunu.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
OK. Olen kuullut myös sellaisesta, että aikaisemmin käytettiin KV-matskuna naisten alusvaatemainoksia.Jussi68 kirjoitti:Istuin WC:ssä ja luin () Me Naiset-lehteä... ei se mulle tule, vaan...
![]()
Viesti Kirjoittaja vinouma »
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Vinouman kissa ?v.vinouma kirjoitti:Kuului kissan oksentamisen ääni: yökyökbrrrb... Kovasta etsimisestä huolimatta laattaa ei löytynyt mistään.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kaksinkertainen Neuvostoliiton ja Sosialistisen työn sankari, marsalkka Kliment Voroshilov?Thoth kirjoitti:--KV-matskuna naisten alusvaatemainoksia.
Kyllä tuossa KV-1 tankissa on sitä jotain herkkää....iMies kirjoitti: Kaksinkertainen Neuvostoliiton ja Sosialistisen työn sankari, marsalkka Kliment Voroshilov?
Viesti Kirjoittaja Aperture »