Niin, olisihan tuo kysymys voinut toki olla myös muodossa "Voiko uudesta kamerasta tulla koneelle hampurilaisia?"Jamac kirjoitti:Troija, Sparta, Berliini... kukas niistä nyt selvän ottaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Niin, olisihan tuo kysymys voinut toki olla myös muodossa "Voiko uudesta kamerasta tulla koneelle hampurilaisia?"Jamac kirjoitti:Troija, Sparta, Berliini... kukas niistä nyt selvän ottaa.
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Spartalainen virus on se joka makaa yöt hiirimatolla karaistakseen itseään ja taistelee siitä tiensä USB-kaapelia pitkin koneeseen.Jamac kirjoitti:Troija, Sparta, Berliini... kukas niistä nyt selvän ottaa.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Se on ottanut Oasis yhtyeestä mallia. Huumeilla turrutettu rentonaama ei Vanhasen turpaan katso. Rento naama pitäisi laillistaa Suomessa, itsekin havahdun välillä turpani lörpsöttävävän ilman lihasjännitystä. Rento turpa on myös valppauden, avoimuuden, sekä vilkkaan aivotoiminnan merkki, sillä kaikki energia virtaa aivoihin.EKorppi kirjoitti:Onko Jussi69:llä joku vika kun sen suu aukeaa aina kun näkyy kamera? Se näyttää mun mielestä nälkäiseltä
tapiirilta, voisko joku sen kamuista kertoo sille tai edes kysyä miks se tekee niin.
Jääkäri X:ä ei ehkä ollut upseerianesta. Hän ei ollut omaksunut pakottamisen ideologiaa mutta jos häntä olisi pyydetty asentoon, niin ehkä alikessukka olisi päässyt tavoiteltavaan.EKorppi kirjoitti:Jaa, se menee siis noin, aina sitä oppii kaikenlaista. Meillä oli armeijassa yks niin rento kaveri että sitä komennettiin
aina erikseen: "Asento, jääkäri X, suu on asennossa kiinni". Mut ei se varmaan mitään rentouttavia käyttäny eikä
ainakaan silleen huomattavan virkee tai välkky ollu.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
a) ja b ) Se valonsäde jatkaisi matkaansa ikuisuuksia ties minne toisaalle koskaan palaamatta lähettämispisteeseensä, josta sinä lienet saapunut vastakkaisen suuntaan lähteneenä keskinopeudella 90 km/h noin 6,111111 tunnissa maaliisi.mikastus kirjoitti:Olen käsittänyt että syksyn ylioppilaskirjoitukset ovat meneillään. Panostukseni osaaottavasti hengenluomisen saralla alla:
Oletetaan että olen lähdössä autolla reissuun noin 550 km päähän nykyisestä olinpaikastani klo 15.30 kuluvaa päivää. Oletetaan että lähetän kiistämättä autoani melkolailla nopeammin kulkevan valonsäteen päinvastaiseen suuntaan kuin mihin olen matkalla. Oletetaan että lähdemme liikkeelle yhtäaikaa. Auto kävisi dieselillä ja lampussa olisi virtaa. Luonnonvakiot olisivat mitä olisivat.
a) Kumpi olisi ensin perillä kohteessa johon olen menossa?
b) Kauanko matka kestäisi kullakin tarkasteltavalla liikkujalla?
c) Mitä järkeä olisi sohia taskulampulla eri suuntaan kuin mihin on matkalla?
d) Kuinka isot paristot taskulamppuun tarvittaisiin?
ps. tämä ei soveltunut tietojättiin tänään, sinne joskus toiste.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Höh! sehän on Gollum.Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Näyttää pikemminkin kynityltä muumilta.Sherukka kirjoitti:Höh! sehän on Gollum.Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Matti Vanhasen afrikkalainen ruokko.Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Kuollut liskosikiö.Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Sherukka kirjoitti:Höh! sehän on Gollum.
Teppo Tulppu kirjoitti:Näyttää pikemminkin kynityltä muumilta.
Salamijakk kirjoitti:Matti Vanhasen afrikkalainen ruokko.
Eipä ole kysymystä johon hopeisesta omenasta ei salamana löytyisi oikeaa vastausta!amanita kirjoitti:Kuollut liskosikiö.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Anghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Ylpeänä tietofoorumimme monipuolisuudesta asetan kuitenkin vähäisen varauksen juuri kyseiseen kysymykseen saatujen, varsin oivaltavien, joskin laaja-alaisuudessaan epäröintiäkin aiheuttavien vastausten suhteen, sekä kehotan lukijoita suhtautumaan kriittisesti mainitun "oikean vastauksen" oikeellisuuteen liittyen.Teppo Tulppu kirjoitti: Eipä ole kysymystä johon hopeisesta omenasta ei salamana löytyisi oikeaa vastausta!
Mikael K, olen äärimmäisen pahoillani pilattuani hyvän kysymyksesi korjaamalla linkittämäsi otsikon juurikin tuon mainitun sanan "epäilyttävyydestä" johtuen! Otsikossa luki siis aiemmin, että halutaan ostaa tikku, joka kääp Mac miniin.Mikael K. kirjoitti:Lisää mysteereitä: Mitä tarkoittaa sana kääpiä? Onko se sukua kälvimiselle?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kas vain ja muut eliöt. Täällähän oppii uusia sanoja vaikka kiertoteitse.amanita kirjoitti: Mikael K, olen äärimmäisen pahoillani pilattuani hyvän kysymyksesi korjaamalla linkittämäsi otsikon juurikin tuon mainitun sanan "epäilyttävyydestä" johtuen! Otsikossa luki siis aiemmin, että halutaan ostaa tikku, joka kääp Mac miniin.
Se on tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/ManateeAnghorn kirjoitti:Mikä kumma tämä on?
Yrittääkö ukko vaan jallittaa hyväuskoisia, vai olisiko tuo kenties manaatti?Macco kirjoitti: En tiedä mikä otus tuo on suomeksi. Omituista kyllä, että tiedän mikä se on englanniksi 8)
Kas tässä parahin kollega; manaatti, merilehmä. Helppoa kuin mielikuvituksen käyttö!Macco kirjoitti: Se on tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/Manatee
En tiedä mikä otus tuo on suomeksi. Omituista kyllä, että tiedän mikä se on englanniksi 8)
Sitten on vielä tämä ja nämä, joiden kanssa ikäihmisten kannattaa olla tarkkana, ettei mene sekaisin keskenään.Macco kirjoitti:![]()
Mulla vaan menee aina maneetti ja manaatti sekasinNyt kun mietin, niin en yhtäkkiä saa kyllä päähäni mikä on maneetti englanniksi. En kuuklaa.