Sinä olet ikuinen murrosikäinenhatey kirjoitti:En sitten käynyt ruokakaupassa.Nälkä, eikä ole mitään hyvää jääkaapissa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Sinä olet ikuinen murrosikäinenhatey kirjoitti:En sitten käynyt ruokakaupassa.Nälkä, eikä ole mitään hyvää jääkaapissa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Häh?, Sinähän tässä olet pahainen teini.Citruuna kirjoitti:Sinä olet ikuinen murrosikäinenhatey kirjoitti:En sitten käynyt ruokakaupassa.Nälkä, eikä ole mitään hyvää jääkaapissa.
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Mun vaimo tekee ainakin ihan hyvää kouluruokaa.Erño kirjoitti:Pakko tulla taas vuodattamaan kouluruuan surkeutta. Hyi saakutti saakutti mitä paskaa. Onneksi oli takin taskussa gainomax-patukka, niin sai edes jotain vatsan täytettä.
Meillä "ruuan" tekee Sodexo.kerabit kirjoitti:Mun vaimo tekee ainakin ihan hyvää kouluruokaa.Erño kirjoitti:Pakko tulla taas vuodattamaan kouluruuan surkeutta. Hyi saakutti saakutti mitä paskaa. Onneksi oli takin taskussa gainomax-patukka, niin sai edes jotain vatsan täytettä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Käykää kokeilemassa Jyväskylän Keskus-Sairaalassa ruokaa. Voi luoja mitä herkkuja siellä taiotaan. Laitosruoka on yleensä sieltä tullutta minne aurinko ei paista, mutta tuolla missä työläisetkin syö niin ruoka on taivaallista. Siellä ruuan tekee Caterina Ruokapalvelu. Potilasruokailusta en muista, koska viimeksi söin potilasruokaa joskus 1987 ja silloin taisi olla eri toimija.Erño kirjoitti:Meillä "ruuan" tekee Sodexo.kerabit kirjoitti:Mun vaimo tekee ainakin ihan hyvää kouluruokaa.Erño kirjoitti:Pakko tulla taas vuodattamaan kouluruuan surkeutta. Hyi saakutti saakutti mitä paskaa. Onneksi oli takin taskussa gainomax-patukka, niin sai edes jotain vatsan täytettä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Teit kumminkin töitäkin siellä - eikös aussit maksa kunnon palkkoja, vai asuitko liian kalliissa hotelleissa? No, tietysti reissaamine isossa maassa maksaa, jos vähänkin eri puolilla mannerta pyörii.Tont_za kirjoitti:Tätä reissua varten tein töitä vaan kaksi kuukautta ennen lähtöä, joten aika nollatilanteessa oltiin muutaman ensimmäisen aussiviikon jälkeen. Ens kerralla vois säästää vaikka vuoden, sitten pitäis jo muutama kuukausi selvitäarisel kirjoitti:Missä meinaat rikastua? Ei kannata välttämättä Suomeen tulla...
Suunnitteletko muuttoa sinne puolelle palloa?Tänne ei ole suunnitelmissa muuttaa, mutta tulevaisuudessa en näe kuitenkaan itseäni asumassa Suomessa. Otetaan kuitenkin päivä kerrallaan ja katsellaan mihin tämä elämä vie. Lennän Ozista Thaimaahan reiluksi kuukaudeksi, ja sen jälkeen on pakko tulla Suomeen ainakin kesäksi tekemään töitä, mutta talvelle voisi suunnitella taas jotain reissujuttuja
Lauantaimakkaran ostamiseen pitää olla jo jossain aineissa - oli kevyttä tai ei...hatey kirjoitti:Kevyt lauantaimakkara on vielä surkeampi esitys kuin kevyt nakki. Kaikkea sitä ihminen nälkäisenä ostaakin.![]()
yäk hyi.
Se on sitä säästämistä...Erño kirjoitti:Meillä "ruuan" tekee Sodexo.kerabit kirjoitti:Mun vaimo tekee ainakin ihan hyvää kouluruokaa.Erño kirjoitti:Pakko tulla taas vuodattamaan kouluruuan surkeutta. Hyi saakutti saakutti mitä paskaa. Onneksi oli takin taskussa gainomax-patukka, niin sai edes jotain vatsan täytettä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Emmää mitään tiärä... Mää olen töissä...amanita kirjoitti:Minun ikkunoistani ei näe mitään, ei yhtään mitään, paitsi sumua, joka suuntaan sumua, ei valon pilkahdustakaan mistään. Jopas, mites keskustassa? Tauvo saa vastata.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ota kuvia, nyt saa varmasti hienoja siellä, missä tuon harmaan massan läpi näkee jotain.Tauvo kirjoitti:Emmää mitään tiärä... Mää olen töissä...amanita kirjoitti:Minun ikkunoistani ei näe mitään, ei yhtään mitään, paitsi sumua, joka suuntaan sumua, ei valon pilkahdustakaan mistään. Jopas, mites keskustassa? Tauvo saa vastata.![]()
Nyt täytyisi kyllä lopetella tältä päivältä. Pikaisen vilkaisun perusteella sumu on tullut tänne työpaikan suuntaankin... Hmmm... Hienolta näyttää...
Otat vain sopivasti niitä välejä sieltä kirjakekastista niiden lyijykirjasimien väliin sinne ladelmaan, niin tasottuu mukavasti...Jamac kirjoitti:Mä muutan Ruotsiin; Ruotsin kieli on niin pirun paljon nätimpää ladottuna. Oikein jurppii kun katsoo pitkiä suomalaisia sanoja, joita koittaa pistää lehden palstaan jotenkin tasavälisesti. Sitten vieressä on Ruotsia… Lyhyitä sanoja ja nättiä tasavälistä ladontaa kun itsestään!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hip huraa! Toisaalta kuulin sivukorvalla joltain duunikaverilta, että ensi viikoksi olisi tulossa taas -10C.Erño kirjoitti:Lumi sulaa.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Eikä tuleThoth kirjoitti:Hip huraa! Toisaalta kuulin sivukorvalla joltain duunikaverilta, että ensi viikoksi olisi tulossa taas -10C.Erño kirjoitti:Lumi sulaa.![]()
Aaargh......Citruuna kirjoitti:.....Jäät sulaa! Aurinko paistaa ja lämmittää! Elämä herää! Olen alkanut jo hymyillä, kevätkevätkevät
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
amanita kirjoitti:Ota kuvia, nyt saa varmasti hienoja siellä, missä tuon harmaan massan läpi näkee jotain.Tauvo kirjoitti:Emmää mitään tiärä... Mää olen töissä...amanita kirjoitti:Minun ikkunoistani ei näe mitään, ei yhtään mitään, paitsi sumua, joka suuntaan sumua, ei valon pilkahdustakaan mistään. Jopas, mites keskustassa? Tauvo saa vastata.![]()
Nyt täytyisi kyllä lopetella tältä päivältä. Pikaisen vilkaisun perusteella sumu on tullut tänne työpaikan suuntaankin... Hmmm... Hienolta näyttää...
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Turha sitten itkeä ruokakorin kalleudesta. Ilman noita ilkeitä saksalaisia maksaisit siitä ruoastasi vieläkin enemmän.Miksi muovipussiin ei kaupassa mahdi tarpeeksi ruokaa? Sitten pussit repeää helposti. Ei sitä omaa kassia muista juuri ikinä ottaa mukaan. Tilanne on toivotan ja tänäänkin yogurit lenti pitkin pihaa, mutta yllätys oli etteivät ne menneet rikki. Nyt heilahti 50€ kauppaan, että pikaisen oli kirpelevä reissu. Onneksi tänään tuli 20€ edestä plussa seteliä. Lidl ketjua on turha hehkuttaa. Sinne en astuisi vaikka ruuat saisi ilmaiseksi ja sen päälle 20€ rahaa. Miksi sellainen moukkamaisten kauppa tänne edes avattiin? Ehdottomasti pitää sulkea koko ketju. Saksassa on parempiakin ketjuja olemassa. Rewe ketjua nyt Suomeen ei koskaan saada.
Viesti Kirjoittaja redhat »