Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mikä palautti sinut noin brutaalisti yhtäkkiä realiteetteihin ?hatey kirjoitti:Tajusin että en ole enää parikymppinen. Mihin elämä meni, ohi ja hukkaan.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Onko hatey ollut teininä angsti?hatey kirjoitti:Kävin autoilemassa nuoruusvuosieni asuinalueella ja tajusin kuinka monta vuotta siittä on aikaa, kun oli alaikäinen kaiken tietävä ja kokenut angstinen teini.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sitä se rappeutuva suomen kielen osaaminen teettää.redhat kirjoitti:Jännä kun puhutaan angstisista teineistä, angst on saksaa ja tarkoittaa pelokasta.

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tahi ahdistunuttaredhat kirjoitti:Jännä kun puhutaan angstisista teineistä, angst on saksaa ja tarkoittaa pelokasta.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kolmenkympin (tai neljänkympin) kriisi on sinulla nyt siis pahimmillaan.hatey kirjoitti:Tajusin että en ole enää parikymppinen. Mihin elämä meni, ohi ja hukkaan.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä olen alusta lähtien tahallisesti lukenut ja kuullut tuon muodossa Feces. Hauskaa on ollut. Onon.Lihapipo kirjoitti:Tänään kuulin radiosta, että töllöttimestä tulee kotimainen "game show" nimeltään "Faces". Vähän angstasin, ja sitten olin niinku lol ja sitten whatever.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »

-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tuttu tunne alkuvuodelta 2011Muffe kirjoitti:Suatanan Sonera kun kestää vielä pari viikkoa että saavat aikaiseksi tulla tänne kytkemään laajakaistan.. Menee hermo mokkulaan ja sen jatkuvaan pelleilyyn.

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Se on hyvä, että ihmisellä on elämässään iloja. Minua niin kovasti harmittaa, että opin englannin aikoinaan kohtuullisen hyvin. Mieluusti olisin täysin ummikko, jotta voisin naureskella sitä, etten enää ymmärrä oman kotimaani kieltä. Nyt joudun naureskelemaan kaikkea muuta.Macco kirjoitti:Minä olen alusta lähtien tahallisesti lukenut ja kuullut tuon muodossa Feces. Hauskaa on ollut. Onon.Lihapipo kirjoitti:Tänään kuulin radiosta, että töllöttimestä tulee kotimainen "game show" nimeltään "Faces". Vähän angstasin, ja sitten olin niinku lol ja sitten whatever.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Siitä se vanheneminen alkaa. Otan osaa, mutta tämä elämä on tälläistä. Tunnen itse samoin kuin sinä ja elämä on todellakin mennyt hukkaan. Olisinkin vielä 20v ja elämä edessä. On kamalaa kuin päivä päivältä lähennytään 40 ja silloin elämä on todellakin ohitse. Silloin ollaan vaan vanha muinainen pieru ja vanhojen muistelusta alkaa se vanhuus. Elämä on vain kurja paikkahatey kirjoitti:Tajusin että en ole enää parikymppinen. Mihin elämä meni, ohi ja hukkaan.

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Älkää nyt ihan hullujanne väittäkö, elämää on ihan alkupisteestä sen loppuun asti, koko ajan oppii lisää, näkee enemmän ja laajemmin, helepottaakin, kaikki on itsestä kiinni. Lapsenmieli vain pitää muistaa kuskata reissussa koko ajan mukana, taika piilee siinä!

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Elämä on vain huokaus kahden tyhjyyden välissä.Erño kirjoitti:Elämä loppuu silloin kun ei enää osaa nauttia siitä.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ei toki. Elämä on jossain viidentoista ja kolmenkymmenen ikävuodenvälimaastossa, painottuen lähinnä sinne alkupäähän.amanita kirjoitti:Tää porukkako tuumaa, että elämä sijaitsee 20:n ja 40:n ikävuoden välissä, muualla on tyhjää ja autiota?![]()
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Amanita rakas. Sitä vain ei tunne itseään enää nuoreksi. Nykyään se 70h valvominenkin ottaa koville ja Onhan sitä vähän päässyt rapistumaan. Kun olin 20v niin sitä oli komea nuori mies ja tyttösiä autossa. Noh. Sitä tahtoisi olla vaan nuori kuten ennenkin. On vain vaikea hyväksyä vanheneminen, mutta me vanhenemme kaikki.amanita kirjoitti:Tää porukkako tuumaa, että elämä sijaitsee 20:n ja 40:n ikävuoden välissä, muualla on tyhjää ja autiota?Älkää nyt ihan hullujanne väittäkö, elämää on ihan alkupisteestä sen loppuun asti, koko ajan oppii lisää, näkee enemmän ja laajemmin, helepottaakin, kaikki on itsestä kiinni. Lapsenmieli vain pitää muistaa kuskata reissussa koko ajan mukana, taika piilee siinä!
Eli sen on loppunut minulla jo ööhh... 7v sitten.Erño kirjoitti:Elämä loppuu silloin kun ei enää osaa nauttia siitä.
Hatey kaverini. Työnnetään molemmat pää sinne uuniin ja käsi kädessähatey kirjoitti:^Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tyhjemmäksi elämä käy. Tekisi mieli työntää pää uuniin.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Kai se höyrystyy yli 40 v no atomeja tässä sitten ollaan....tai tähtitomuaamanita kirjoitti:Tää porukkako tuumaa, että elämä sijaitsee 20:n ja 40:n ikävuoden välissä, muualla on tyhjää ja autiota?![]()
Älkää nyt ihan hullujanne väittäkö, elämää on ihan alkupisteestä sen loppuun asti, koko ajan oppii lisää, näkee enemmän ja laajemmin, helepottaakin, kaikki on itsestä kiinni. Lapsenmieli vain pitää muistaa kuskata reissussa koko ajan mukana, taika piilee siinä!
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Tee-se-itse kermatoria?darthmother kirjoitti:Kaiken maailman ahtaisiin paikkoihin sitä tekeekin mieli työntyä, uuniin nyt ei kyllä vielä.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ämpeetee hyvä, en puhunutkaan itsensä nuoreksi tuntemisesta, vaan siitä, että hienoa elämää on koko ihmisen ikä, lapsenmielisyys vain tulee muistaa kuskata mukana, Se on se "Nalle Puhin ilmapallo", joka saa päivän paistamaan vaikka pilven takaa ja hymyn huuleen silloinkin, kun muutoin on vaikeaa ja raskasta. Lähes aina löytyy jokin pieni hymyn aihe, mukava pikku seikka, joka saa mielialan kohoamaan, asioista löytymään valoisakin puoli.M.P.T kirjoitti: Amanita rakas. Sitä vain ei tunne itseään enää nuoreksi. Nykyään se 70h valvominenkin ottaa koville ja Onhan sitä vähän päässyt rapistumaan. Kun olin 20v niin sitä oli komea nuori mies ja tyttösiä autossa. Noh. Sitä tahtoisi olla vaan nuori kuten ennenkin. On vain vaikea hyväksyä vanheneminen, mutta me vanhenemme kaikki.
Minä luulen, että sinullakin on tuollainen ilmapallo.

Rapistumisessa on semmoinen lohdullinen puoli, että samoin käy meille ihan kaikille. Armollisuus itseä kohtaan on asia, jonka oppii, kunhan sen asian miettimiselle uhraa pikku hetken. Pään sisus se tärkein on, ainakin minusta!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka